افرند
افرند

افرند

سرانجام

اوایل تابستون توی این پست گفتم که قراردادی بستم و کار ترجمه ای را قبول کردم. اول قرار بود کار ترجمه تا پایان مرداد تحویل داده بشه. بعد شد آخر شهریور و بعد هم افتاد به مهر...امروز 25 آبان است و همین الان آخرین فصل از ترجمه را هم فرستادم. تو این مدت روزهایی بود که حدود 15 ساعت پشت سیستم بودم و کار میکردم و البته مدتی هم در شهریور به خاطر آزمون ها و پروژه ها و مقاله ها نتونستم وقت زیادی برای ترجمه بگذارم.

دوستی که با اون قراداد بستم ، میخواهد کتاب را به نام خودش و به عنوان تالیفی ( و نه ترجمه) چاپ کند . به این خاطر باید مثالهای کتاب را با مثال های ایرانی جایگزین کند. برای همین هم خیلی عقب تر از من است و هنوز در فصل های دوم سوم مونده... کمی نگرانم که دست رنج من به چاپ نرسد. گرچه من طبق قرارداد هزینه ترجمه ام تا اینجای کار را گرفتم اما خب اینکه کتاب چاپ بشه ( حتی اگر اسم من نه روی جلد باشد و نه در قسمت تقدیر و تشکر) باز هم می تونم خوشحال باشم کاری انجام دادم که ماندگاره...


امسال خیلی تغییر کردم. سطح اهداف و آرزوهام خیلی بالاتر رفته و از ابتدای سال دنیای جدیدتری رو به روی خودم می بینم.

نظرات 17 + ارسال نظر
فافا شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:03

خسته نباشی افرند.ایشالا همیشه موفق باشی.پله های ترقی رو هم با اسانسور ازش بالا بری.‎:-)‎

ممنون
البته تو هم به شدت آدم موفقی هستی...موفقیت بیشتر از اینکه زودتر از کامنت های تبلیغی تونستی کامنت بگذاری؟

وحید شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 http://2shnam.blogsky.com

سلام وب خوبی داری
خوشحال میشم بهم سر بزنی آپم
اگه با تبادل لینک موافق بودی بهم خبر بده
به امید دیدار...

موافق نیستم...والا...
آخه این اسمه برای وبت گذاشتی؟!

فافا شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:16

اره دیگه در شرایطی ک کتابخونه هم هستم سرماخورده و انگشت شصت راستم پانسمان خخخ‎ ‎:-|‎‏ در مورد ناهارم تشریف بیارین.هرغذایی دوست دارین سفارش بدین درست کنم خوبه؟

باید غذاها یکی باشه تا بتونیم نمره بدیم و برنده را مشخص کنیم

فافا شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:34

پس قیمه دیگه؟واقعا میاین؟؟بچه ها هرکی خواست بیاد ثبت نامش کن.خبر بده تعدادو بگو بدونم چقدر باید درست کنم!

یعنی چی واقعا؟1 من الان خونه علی ام!! :))

شبــ نم شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:41

هنوزم میگم از پا قدم من بود ..!

بر منکرش لعنت!! :)

فافا شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:51

خوب من جدی گفدم میاین! ‎:-D‎‏ 1 یعنی چی؟اخی باور کردم اقا امیرحسین الان از خونه علیرضا نت اومدی!:)) چرا من امروز درس نمیخونم ‎:-(‎

برای این درس نمی خونی که استرس مهمونی فردا را داری :))

فافا شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:06

نیست خیلی شماها پایه این و میاین!

:))))

ناهید شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:36

اینجا چ خبره؟
فافا قراره مهمونی بده؟:))))


*ایشالله موفق باشی همیشه;)

آره...قراره...!

ممنون :)

نیلو شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:14 http://for-me-21.blogfa.com

چقدر حس خوبیه که سطح اهداف و موفقیت هات بالا بره :)
موفق باشی همیشه امیر جان

نیلو؟!

عارفه شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:23

موفق باشی

:)

فرشته شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:55 http://houdsa.blogfa.com

چرا بعد از اون همه زحمت اسمی از تو نیست؟ ترجمه کار خیلی سختیه. بی انصافیه این کار...

از اول قرارمون همین بود... تو کامنت های اون پست توضیح دادم
شما دیگه بهتر می دونی چقدر سخته :(

فافا یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:15

خلاصه یادتون باشه دعوت کردم کسی نیمد.یادمه ماه رمضان اوضاع مهمونی کساد بود اکثرا دلمون مهمونی میخواست حالام چندماه بعدشه ها.دلیل درس نخوندن تعطیلات چند روز بود ک ب دهنمون مزه کرده بود‎:-|‎

کی نمیاد؟
ظهر اونجاییم

علیرضا یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 http://www.ghasedak68.blogfa.com

بله خوب...من که خودم خونه نبودم ولی گزارشایی که به دستم رسید حاکی از خورده شدن ده عدد انگشت دست های امیرحسین همراه با غذای خانومی بود
همون اولی که در مرودش باهام حرف زدی خوشحال شدم و دعات کردم که همین جوری پشت بند این ترجمه ترجمه های دیگه ای برات جور بشه و تو این کار به موفقیت های بیشتری برسی....انشالله که چاپ میشه و انگیزه ای میشه برای رسیدن به آرزوهای بالاترت

همون قسمت که تو نبودی خوب بود :))
ایشالا

لیلیـــــــ یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:29

فافا منو دعوت کن میاما
شاید بچه های جهانگردی (خودمان را میگویم ) :))) هفته دیگ دروازه شیراز تو یکی از آژانس های مسافرتی اومدیم .. ناهارمون با تو :)))))

+ ایشالا هر روز موفق تر از دیروز باشی آقا امیر :)

ممنون :)

سارا یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:16 http://rade-paye-shab.blogfa.com

موفقیت شما آرزوی ماست(انجمن حمایت از دوستان بلاگستانی)

با تشکر فراوان :)

فافا یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:16

خلاصه من دیشب قیمه درست کردم واسه ناهار بردم کتابخونه سند و مدرکشم تو وبم هست عکسشو گذاشتم :)

بعله همچین ادم پایه ای هستم

از روی عکس که نمیشه مزه را تشخیص داد :))

فافا یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:22

اینم هشتمین کامنت من تو این پستت :|

دیگه تا 15-16پست بعدی سهمیه کامنتم تموم شده

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد