افرند
افرند

افرند

هیلاری در صف مرغ دولتی



1 - اینجا میانمار ، سومالی ، بورکینافاسو ، گینه نو ، شاخ آفریقا یا هر کشور قحطی زده دیگر نیست. کامیون ها هم متعلق به نیروهای حافظ صلح ، ناتو ، سازمان ملل ، هلال احمر یا هر سازمان بشر دوستانه دیگر نیست.

اینجا تهران است و صف فروش مرغ دولتی...

پیشنهاد می کنم حتما عکس های بیشتر را در اینجا ببینید


2 - اگر خاطرتان باشد در این پست از دست مسیج های گاه و بی گاه تبلیغاتی یا مسیج هایی که اشتباهی به دست من میرسند ، شاکی بودم.امروز صبح مسیج دیگری به دستم رسید که برق سه فاز از سرم پرید

این هم متن مسیج: "در مورد من اشتباه نکن. روز اول بهت گفتم. باهاتم تا آخر"

اینکه طرف کی بود و تا آخر کجا با من هست و روز اول کِی بوده و یا اینکه چرا من در موردش اشتباه فکر می کردم ، سوال های بی جواب است و به من هم هیچ ربطی ندارد!! در هر صورت کسانی که از من کنجکاوتر هستند  اعلام آمادگی کنند تا شماره این آقا یا خانم را در اختیارشان بگذارم.


3 - در حال حاضر بین احمدی نژاد و هیلاری کلینتون رقابت تنگاتنگی وجود دارد؟!  هر دو تلاش می کنند ( خواسته یا ناخواسته) که نام خودشان را در کتاب گینس به ثبت برسانند. حالا اصالتا این دو بر سر چه موضوعی می توانند با هم رقابت داشته باشند هم داستانی دارد!

در زمینه زیباترین فرد سیاسی؟! در زمینه خوش تیپ ترین فرد سیاسی ؟! در زمینه محبوب ترین فرد سیاسی؟! در زمینه باهوش ترین فرد سیاسی؟!

خیر ... در زمینه بیشترین روزِ در سفر بودن یک فرد سیاسی. هم اینک آمریکای خونخوار و امپریالیسم جهانی فکر می کنند که خانم هیلاری کلینتون با 351 روز در سفر بودن از سال 2009 تا کنون رکورد را در اختیار دارند. در حالی که خبر ندارند در این زمینه هم دلاور مردان ایرانی سرآمد هستند و سفرهای استانی پوز همه آنها را خواهد زد

نظرات 24 + ارسال نظر
جزیره چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:15

فک کردم هیلاری دافو دیدی
میگم حالا که یکی پیدا شده که چنین خبطی کنه و تا اخر بات باشه تو قپی بیا. بابا شانس یه بار در خونه ادمو میزنه، لگد نزن به بخت خودت امیرحسین. سریع بش اس بده منم باهاتم فقط حیف که نمیدونم کی هستی:دی

ما در همه ی زمینه ها پوزِ استکبار جهانی رو میزنیم کجاشو دیدی

نه بابا ...هیلاری داف که بعد از ازدواج که چاق شد و از دست رفت
لگد به بخت خودم؟! بابا اونه که جفت پا اومده تو بخت من

جزیره چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:17

راستی امیرحسین امارشو دربیار ببین خانومه یا اقا، اگه اقا بود شمارشو بده به من،اگه هم خانوم بود که برا خودت نگه دار به کسی هم نده
فقط راستی شماره خودتو هم باید بدی،باید بش بگم به کدوم خط ام اس داده یا نه؟بعد قول میدم شب و نصفه شب هی اس ام اس مردم ازاری برات بفرستم :دی

همین فردا اقدام می کنم ببینم اگه مرد بود شماره اش را در اختیار تو می گذارم. باشد که خیر من باعث شود شما دو نوگل باغ زندگی رهسپار زندگی خویش شوید.

ام اس هم نوعی بیماری می باشد

در اون زمینه هم لطف عالی مستدام

ســ ــارا چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:18 http://khialekabood2.persianblog.ir/

مگه در زمینه ی زیباترین شخصیت سیاسی کار از کار نگذشت ؟؟؟!!!
مگه ثبت نشد بره پی ِکارش !!!
منم با جزیره راجع به جواب اس ام اس موافقم

اااااااا ثبت شد؟! من اطلاع نداشتم! کی ثبت شد ؟! جدیدا یا همون سال 84؟!

بابک اسحاقی چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:21

حدس می زنم پیامک از طرف همراه اول باشه علیرضا
ببخشید امیر حسین

آره...راست میگی پیرمرد چیز آکبند

عارفه چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:23 http://ashianeye2.blogsky.com/

فکر میکنم بهتره برایش بفرستین که اشتباه فرستاده متوجه شه اون پیغام به دست فرد مورد نظر نرسیده.

هان؟!...کی من؟! مسیج بدم به یه ناشناس؟! اصلا به نظر شما من اینجور آدمی هستم؟!

مهربان چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:08 http://mehrabanam.blosky.com

واقعا درک نمی کنم که مرغ نخوردن اینقدر سخته ....
گرونه.... خب نخور
باور کن اگه فردا اعلام کنن خرچنگ قیمتش سه برابر شده و فلان جا خرچنگ با قیمت دولتی می دن سیل مردم می رن از شب می خوابن تو صف خرید خرچنگ...

تو ایران برعکسه ...هر چیزی گرون تر میشه و نایاب تر، مردم هم اشتیاقشون به اون جنس و کالا بیشتر میشه

ســ ــارا چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:24 http://khialekabood2.persianblog.ir/

اگه دست ِ اس *تب *داد ِ جهانی بذاره حتما تا حالا باید ثبت

شده باشه !

دیگه والا چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است !

یعنی روشون میشه واقعا حق مسلم ِ مارو بخورن ؟؟!!!

مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسراییل
مرگ بر منافقین و صدام!!

وانیا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:55

در حاله حاضر لالم
بیرون نرفتم این چندوقت از این صف و صوف ها بی خبرم ولی عکسا خیلی جالب اما تاسف برانگیزه

سلااااام
چه عجب شما را می بینیم
چند وقته بیرون نرفتی که از اوضاع بی خبری

علیرضا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 http://www.ghasedak68.blogfa.com

همین دیشب پستتو در جوار خانواده خوندیم و دیدیم و همه کلی کیف کردند از پست قشنگت....تازه اونم با چی...با گلکسی آبجی کوچیکه و کلا بیچاره شارژش تموم شد تا این عکسه باز بشه و دست به دستم بچرخه تا همه هم ببینن عکسه رو هم متنو کامل بخونن...هیلاری داف از وقتی حامله شد دیگه گور خودشو کند...
آبجی کوچیکه اظهار تشکر و قدر دانی فرمودند از اینکه اسم هیلاری کلینتون رو ذکر کردین که ماجراها و خاطرات بسی خوشگوار با این اسم و با عکس این شخصیت داشته اند و دیشب یادآورشان شده ای...
والا منم با نظر مهربان موافقم....ببا توجه به اینکه من اصن مرغ دوست ندارم...و کلا با غذایی که از گوشت طیور آماده میشه زیاد جور نیستم..کلا مرغ زیاد میشه آدم میره گوشت گوساله میگیره همچین قرمز...خوش طعم...گوارا...کیف میکنه آدم...در مورد مسیج هم خوب مگه مریضی در مورد مردم اشتباه فکر میکنی؟؟؟تو چی فکر کردی؟؟طرف تا آخرش باهاته....دست کم نگیرش..
ما که همش در حال تو پک و پوز این و اون زدنیم...
بیا اون ور...

هی وای من...نکن دادا....من پست هام خونوادگی نیست
آبجی کوچیکت با هیلاری کلینتون چه صنمی داشته اند آیا؟!؟!؟

برادر شما که دستت تو خرجه ...کجا بری گوشت گوسفند و گوساله خدا تومنی بخری؟!نان و پنیر.... اصلا تو ماه رمضون یه وعده غذا می خوریم...والا...با این مرغ هاشون

من امروز ته و توی این یارو را در میارم

بریم

خبرنگار کوچولو پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:40

روزهای پر از تاسفی رو میگذرونیم...درحالی که باید سعی کنیم به کشورهای خارجی بفهمونیم ما عقب مونده نیستیم و با شتر این ور اون ور نمیریم حالا باید بگیم که ما سومالی نیستیم..اگر بگذارند این آقایان مسئول

ما بهتره یه سری چیزها را اول به خودمون بفهمونیم بعد به کشورهای دیگه

شبنم پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:02

خب من الان سه تا متن برای کامنتم نوشتم و هر سه تا رو پاک کردم ...اخه اصلا لزومی نداره که همه بدونن من اصلا تا حالا برای خرید مرغ نرفتم بیرون چه برسه برم صف مرغ ...جهت اطلاع من فقط برای اقلام مشخصی خرید میرم ...

یا اینکه یه ماشین که همیشه برای حمل مرغ استفاده میشده امروز به جرم قاچاق مرغ توقیف شده ...

سومی رو یادم نیست شما بگید....

شما مگه بیکاری یا خدای نکرده مشکلی داری که متن می نویسی بعد پاک می کنی...شما بنویس اگر سانسور کردنی بود من خودم سانسورش می کنم

لیست اقلام مشخص را با ذکر جزییات و رسم نمودار شرح دهید ( 2 نمره)!

قاچاق مرغ؟!؟! جل الخالق

عارفه پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:09 http://ashianeye2.blogsky.com/

ببین من می گم اصلا این آبجی کوچیکه حس همزاد پندار عجیبی داریم. بیا گلکسی داره بچه. خوش سلیقه اس مثل خودم . کلا از مهربان عزیز ممنونیم ما هم موافق.
ولی علی رضا تو مرغ و با گوشت مقایسه می کنی؟ من واقعا مرغ رو خیلی بیشتر از گوشت دوست دارم. به نظرم طعمش هم اخه خیلی بهتره. ولی تو هم مثل حامد مایی . اون هم عاشق گوشت و از مرغ خیلی خوشش نمی یاد. از بس هم گوشت خوره با این سنش خجالت نمی کشه اسید اوریکش بالاست. تو حالا مراقب اسید اوریکت اینا باش تو رو خدا.

من باب همراهی با دوستان : لایک به کامنت مهربان !!!

بنده هم گلکسی دارم. کلا همه خوبان در این دنیا گلکسی دارند

من باب ساز مخالف زدن : فقط ماهی!!!

علیرضا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:12 http://www.ghasedak68.blogfa.com

بعععله...هدیه ی تولدش بود تیر امسال....
مرغ خوشمزه تر از گوشته؟؟؟؟کی گفته اینو؟؟؟؟؟هی واااااااااای من.....اصن من عاشق هر چی غذا با گوشتم...طعمی که گوشت داره رو هیچ غذای دیگه ای نداره...مرغ بو زحم میده...چیه؟؟؟تازشم میزان تنفر من از مرغ به قدری هست که تا حالا مرغ نخریدم...یا بابام خریده خانومی هم از در خونشون پلاستیک حاوی مرغو حمل کرده تا تو ماشین بعدشم از ماشین تا تو فریزر...یا خودش رفته خریده و گذاشته تو فریزر...عوضش گوشت...من خودم میخرم..خودم چرخ میکنم..خودم تیکه تیکه اش میکنم..خودم میشورم.قسمت بندیش میکنم میذارم تو فریزر...کیف میکنم اصن با گوشت...

ای مرفه بی درد....ای دوست دار گوشت کیلیویی خدا تومن

علیرضا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:09 http://www.ghasedak68.blogfa.com

نمیدونم....هر وقت اخبار اسم اینو آورده یا تو حرفامون بحث سیاسی بوده و اسم این اومده این نیشش تا ته وا میشه و هی میگه هــــــــــــــــــــــــــــی....آدم تو کارا دخترا امروزی میمونه والا...نه...من نون و پنیرم که بخوام بخورم نونش باید سنگک باشه....فرقی نداره...اونم گرونیه...پنیرم گرونه...همون گوشتو میخورم لااقل گوشت باشه...
همه خوبان گلکسی دارن....؟؟؟؟؟همه رو نمیدونم آبجی کوچیکه رو قاطی این همه نکن فقط
بعد مرفه بی درد تویی با اون گلکسیت یا منم با اون نوکیا ای ۶۶ ام..؟؟؟

خب برادر من برو ته توش را در بیار ببین جریان هیلاری و آبجی کوچیکت چیه
من مرفه بی دردم یا تو که همش باید گوشت قرمز بزنی به بدن و نون پنیرت هم حتما نونش باید سنگک باشه؟! هان؟! جواب بده پ؟! جوابی نداری بدی؟!

شبنم پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:37

آهان الان اون مورد سوم رو یادم اومد ...

من نارنجی رو خیلی دوست دارم ...

بله
نکته بسیار عمیقی را اشاره کردید

علی جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:04 http://sheyda07.blogfa.com

بابا از تو که مهندسی بعیده گول بخوری...پسر گرونی همش شایعه است بشنو و باور نکن اونی که اون بالا نشسته دکتره از من و تو بیشتر می فهمه...بعدشم مگه آبدوغ خیار چشه که شما همش مرغ مرغ دارین؟؟؟
راستی امیر طرف دختره اسمش هم دیناست...آره دینا...گاگول طرف اس داده دینام(دینا هستم) اونوقت تو ذهنت میره روی دینام ماشین...سفت بچسبش که نپره!

سلام
می بینم که برگشتی و سوغاتی هم نیاوردی؟! یا مثل علیرضای بخیل دل آرام سوغاتی آوردی؟!
بلــــــــــــــــه ...این ها هم همش شایعه است...همه چی آرومه

خروس بی محل جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:31 http://fb20x.blogfa.com

ببینم ...
ترا تو صف نمی بینم !

کجا رفتی تو ای مرغ زمینی ؟!
برایت صف کشیدن اینچنینی
اگر روزی به چنگ من درآیی
بمالم لنگ تو بر چشم و بینی !

من اون جلو زنبیل گداشتم خودم اومدم اینطرف که مبادا ریا نشه!!!

راد شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 http://mmrad.blogfa.com

شنیده بودم
باور نمی کردم

باور نکن ، شایعه است

غزل شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 http://ghazal777777.blogfa.com

عنوان پستت خیلی با حاله یعنی چی میگن میگن خداست. در مورد اس ام اس هم احتمالن اشتباهی بوده زیاد پیش میاد

میگن میگن خداست یعنی چی؟!
پ نه پ اس ام اسه کاملا درست برای من ارسال شده؟!

قصه گو شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:57 http://khalvat11.blogfa.com/

این تازه اولشه
تو قلعه حسن خان که یه شهرکی نزدیک تهرانه شبانه از مغازه قصابی دزدی شده.
وقتی شکم گرسنه باشه ...
خدا به داد برسه

معلوم نیست آخرش به کجا ختم میشه

مسافر شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:02

تا دیروز مامان می خواست مرغ بپزه می گفتیم اه مرغ...حالا می گیم وای مرغ...یعنی واقعا دون مرغ نمی تونیم تولید کنیم و هسته ای شدیم؟؟؟

ببین ما می تونیم انرژی هسته ای را در زیرزمین خونمون تولید کنیم اما دون مرغ را که نمیشه!!

نیلو شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:20

ینی هر چیو باور کنم اینو باور نمیکنم که همین الان که تو بلاگ من بودی منم تو وبلاگ تو بودم :دییی
اون آقاهه هست که چتر سفید دستشه .. اون ته وایساده .. بخورم من اونو آخه با این همه عشوه اش :))))))))

من باور می کنم

رها یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:27 http://gahemehrbani.blogsky.com/

چه پیامکهای خوب و پر محتوایی!

منم میگم احمدی نژاد برنده است

میخای پیامک های من به دست شما برسه؟! تعارف نکن

فرشته یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:28 http://houdsa.blogfa.com

کاش مردم ما یکم...فقط یکم گاهی فکر میکردن...

ای کاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد