افرند
افرند

افرند

چه کنم که دست از سرم بردارید؟!

"مشترک گرامی ، در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک های تبلیغاتی ، عدد 1 را به 8999 ارسال کنید. همراه اول" این متن اس ام اسی بود که حدود یک هفته پیش به دستم رسید. من هم به چون به شدت به اینکار علاقه مند بودم سریعا عدد 1 برایشان ارسال کردم. توقع بیجا داشتم که به محض ارسال عدد یک ،دیگر رنگ و روی پیامک های تبلیغاتی را نبینم. اما زمانی که منتظر بودم در جوابم متنی بیاید که خیالم را از بابت این گونه مزاحمت ها راحت کند پیامکی آمد که از دیگاه فلانی شرکت در انتخابات اصل است و واجب شرعی و این حرف ها! از آن روز تا حالا من هر روز عدد یک را به همان شماره می فرستم و نه تنها پیامک های تبلیغاتی قطع یا کم  نشده بلکه دو برابر هم شده. دکتر زنان و زایمان ، تور تایلند سه شب و چهار روز ، شوی لباس شب ترک ، ایرانی آباد با مهندس فلانی و ... . دوستانی هم که ایرانسل داشته باشند از مزیت پیامک های طرح های مختلفش بهره مند می شوند.

اما این چند شب برای من پیامک هایی می آید در حد لالیگا. مثلا چند شب پیش در خواب ناز بودم که ساعت یک و نیم بعد از نصفه شب بانک محترم خبر داد که 600 تا تک تومانی بابت سود علی الحساب به حسابم واریز شده. من از همین تریبون از بانک محترم تشکر می کنم چون اگر این اطلاع رسانی به موقع نبود چرخ روزگار نمی چرخید و خدا می داند من روی این 600 تومان چقدر حساب باز کرده بودم و چه ایده هایی برای سرمایه گذاری که با آن در سر ندارم!

اما مورد دیشب از همه موارد جالب تر بود. ساعت 2:47 دقیقه بامداد بود که پیامکی به دستم رسید که متنی عجیب داشت : " دینام یادت نره خاموش کنی"  با چشم هایی که به زور باز می شدند و ذهنی که گیج خواب بودند سعی کردم منظور و مفهوم آن را درک کنم.  اول یاد کتاب چراغ ها را من خاموش می کنم زویا پیرزاد افتادم و بعد یاد دینام ماشین که چند سال پیش سوخت. نمی دانستم که آین اس ام اس به صورت رمزی ارسال شده و حاوی کدی امنیتی است یا منظور دینام راکتور هسته ایست یا حرف های دو کارگر در خط تولید دینام است،  به هر حال مانده بودم که من بی گناه چه کرده ام که خلوت ناب خواب هایم اینگونه آشفته می شود!!


 

نظرات 24 + ارسال نظر
arefeh پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:19

Bah bah bah bah avalam ke shodim

جایزه شما یک تور سیاحتی به دور سبزه میدان است!

arefeh پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:25

Na amir june man dashti na dashti man az hamun aval nagoftam un sms ke shabnam gir dade bud ya mozaheme ya tabligh na nagoftam
Aaaa age midunestam behet migoftam maedeye ma ham chenin kari ro kard hamin tori shod
Hichi behtar az un sms hai ke bara namaz jome mifrestan nis

آفرین بر تو ای نوسترداموس بزرگ

شبنم پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:26

سلااااااااام امیر ...

اینها که چیزی نیست ....اگه مثه من که مسیج هام از ساعت ۱۰ شب به بعد سند نمیشه ...قرار بود مسیجت سند نشه چیکار میکردی ....؟؟!!!!

سلااااااام شبنم
و تو که به من گیر میدهی! بگو ببینم شب ها بعد از ساعت 10 شب به چه کسی مسیج میدهی که سند نمیشود و اینگونه پریشان میشوی؟!؟!؟!؟

شبنم پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:34

اییییییییییییییییییی عارفه جون ؟؟؟؟!!!!
حالا بیا و درستش کن ....

هنوز داشتم زمینه رو جور میکردم که بپرسم جواب مسیجای شبونه رو چی میده امیر ..
.شاید سوتی میداد و جواب اون مسیجه رو هم اینجا لو میداد ....

من و سوتی؟! سوتی در فرهنگ لغات من جایی ندارد
شما جواب من را بده !

arefeh پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:35

Na baba shabnam jun delet khoshe ha amir hosseyn az in orze ha nadare
Kese khasi nis behesh sms bede
Taze agram kasi bashe
chiziam nam pas nemide
Vali ba in hal bebakhshi kharab kardam

نم پس نمیده را خوب اومدی نوستراداموس بزرگ

جزیره پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:39

گوشیت حالت سایلنت نداره؟خب بزار رو سایلنت وقتی میخای بخوابی.ای بابا

به نکته ظریفی اشاره کردی....تا حالا دقت نکرده بودم

نیلوفر پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:00

نیکولف جان منظورت را شفاف بیان کن

نِد نیک جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 http://blue-sky.persianblog.ir

آی گفتی.
منم دقیقا مثل تو گول خوردم و عدد یک را وارد کردم. اما روزی نیست که چندتا پیام تبلیغاتی نداشته باشم.

بیا عدد 2 را وارد کنیم ببینیم چی میشه!؟

علیرضا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:47 http://www.ghasedak68.blogfa.com

تا تو باشی گول نخوری...بنده که خط ثابتمو دادم دست خانوم و کلا از همراه اول و مسیج های مزخرفش در امانم...منتهی ایرانسله که مرتب ژیغوم و ژسغوم میده که انقدر شارژ کن انقدر هدیه میدیم یا پیشواز بزار یا مسابقه و اینا...و البته از همین مسیج های تبلیغاتی که زیاد به دستمون میرسه برای حراج لباس فلان مارک یا آزمون های ارشد یا حتی همین کنکور ساده ی ورود به دانشگاه...و ...
شما جانم هر کی دیگه هم بود میفهمید...وقتی حراج لباس ترک میزنه یعنی دست زنتو بگیر ببرش خرید...بعدشم با هم برین تور فلان جا بعدشم از اون جا یه سرات برو دکتر زنان و زایمان و عملیات بعدیش برای زایمان و اینا....انقدر از این پیامای وسوسه انگیز برات میاد یعنی بیا برو زن بسون دیگه...حالا هی محل نده اینجا کجاست پیامکا سیر صعودی خودشونو ادامه میدن و در شب های آتی خدا به خیر بگذرونه که امیرحسین نصف شب چی دریافت کنه از گوشیش...
در کل جدا از همه ی این وراجیا که فقط بخاطر تو کردم باید بگم هیشکی عاقل تر از جزیره نبود این وسط...سایلنت کن مثه آدم راحت بخواب...مگه ما نیستیم؟؟؟صبحم بیدار میشیم و انبوه تماس ها و پیامکا رو چک میکنیم...پیامک آخری رو هم....خیلی استنباط میشه ازش کرد...بستگی داره فکرت در چه مسیری باشه

ایول داری بابا....به اندازه سه تا از پست هات برای من کامنت گذاشتی
صد سال سیاه من اگه اینجوری وسوسه بشم برم زن بسونم

علیرضا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 http://www.ghasedak68.blogfa.com

گفتم که...فقط بخاطر تو...
عیدت مبارک...برا زنت چی اسدی حالا؟؟؟آ برا مامانت؟؟؟

عیدم مبارک؟! همینم کم مونده بود بیا روز زن را اینجا تبریک بگی!!!
به تو چه که برا زنم چی چی اسدم؟! برای اون یه چی اسدم . موندم برا اون یکی چی بسونم؟!؟!؟

غزل شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 http://ghazal777777.blogfa.com

جانا سخن از زبان ما میگویی...
خواهشا و التماسا اگه راه حلی پیدا کردین برای خلاصی از این مطلب از ما هم دریغ نکنین.من مشکلی برای اس ام اسهای نصفه شب ندارم چون خوابم خیلی سنگینتر از این حرفها هست که با اس ام اس بیدار بشم ولی گوشی پکیده ام اینباکسش زود پر میشه برا همین این اس ام اسها اعصابم رو خورد میکنه

اینباکس من که پر نمیشه! ولی هنوز راه حلی پیدا نکردم.

علیرضا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 http://www.ghasedak68.blogfa.com

نگفتم روز زن مبارک که...گفتم عیدت مبارک...عید یعنی تولد حضرت زهرا..از وقتی زن اسدی خنگم شدیا...
ااااا!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟آقا کوجا زن اسدی که همی اولی کاری دوتا دادن؟؟؟تازه تاسیس شدس؟؟؟نیمیشد دیگه عضو شد؟؟؟حالا چی چی اسدی؟؟؟بوگو تا منم بوگوام..

خوبس...خوبس...من که می دونم تو از عمد این عید را اومدی به من تبریک میگی
کوجا کاری....رفتم برای سومی!!!

شبنم شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:06

سلاااااااااااااام ...

من که پریشان نمیشوم کسی که مسیج به دستش نمیرسه پریشان میشود ...

دقیقا کی پریشان میشود؟!

شبنم شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:13

خودش میدونه .....

خدا شانس بده

راد شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:06 http://mmrad.blogfa.com

خب همه از این مهم می نالند!!! ولی ربطی به یک و اینها ندارد مهندس جان... واسه همه می ره این چیزا... از اول این هفته هر 30 دیقه یا یه ساعتی یه دونه از این پیامک ها میاد!! قبلا انقد زیاد نبود که!!
یکی از این اس ام اس ها شامل پیامی بود که راننده محترم بدو بیا کارت رایگان خدمات پس از فروشت رو بیگیر! بعد زنگ زدم .... شروع کرده خانومه از نام و نام خانوادگی شماره شناسنامه .... تاریخ تولد... بعد که رسید به کد ملی .. میگم خانم اینا رو واسه چی می خواید!! می گه لازمه واسه صدور کارت ... و مسلما خیلی عادی است در این شرایط قطع کنید ... وگرنه ادامه می داد به شماره کارت و رمز کارت و تاریخ انقضا و اینها هم می رسید!!!!!!!!

یعنی چی ربطی به یک ندارد؟! پس اون مسیج برای چی به دستمون رسیده آیا؟! خب قطع نمی کنند لااقل زیادش هم نکنند والا

پدیده شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:10

1. سلام. چه عجب به من سر زدی.
2. هنوز دوربینم کنون 350D. ارتقاش ندادم. در تلاشم.
3. منم شماره 1 ارسال کردم انگار بهشون زور داشت لج کردن هی دارن اسمس میزنن. توم سایلنت کن. اینجوری بهتر تره

سلام. بابا من که همیشه سر میزنم
میخای به جات من برم دوربین بخرم؟!

رخساره شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:31

از اونجایی که همه بهت پیشنهاد دادن سایلنت کنی من نیز هم همین پیشنهاد را میکنم

رخییییی تو هم؟!

نیلوفر شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:04

امیروفسسکی عزیز!
یعنی عقل که نباشه جون در عذابهسایلنت بذا دیگهههه!!!

اوهوم....این ایده ناب را از جزیره سرقت کردی؟!

عارفه شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:29

من اگه نوستر داموس بودم یه فکری به حال خودم می کردم .
اره نیلوفر عقل که نباشه نه تنها جون بدتر از همه روح ادم در غذابه.
خوش باشین دوستان عید همه اتون هم خیلی خیلی مبارک.

خب یه فکری برای خودت و املای کامنت هات بکن خانم غذابه

ل یا یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:08

این رفع تبلیغاتیه برا من تا سر شمارهء مربوطه اومد. الان جا داره خدا رو شکر کنم که کامل نبوده.
‏.
منظورش "دینا هستم" بوده!

ااااااااااا منظورش دینا بوده. خب زودتر میگفتی

مسافر یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:40

خوب شد من اس ام اس نفرستادم بی خودی

والا

قصه گو یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 http://khalvat11.blogfa.com/

من هم عدد یک رو به همون شماره اس ام اس کردم و دقیقن به نتیجه مشابهی رسیدم.
گویا این عدد برعکس کار می کنه.

سرکاری بوده

هیچکاره یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:19

من ۲ را فرستادم نتیجه نگرفتم دوستان بقیه اعداد را هم چک کنند شاید نتیجه بده

من انتگرالش را هم فرستادم جواب نداد

خبرنگار کوچولو یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 http://www.khabarnegarkocholo.blogfa.com

بانک مورد نظر اقتصاد نوینه؟؟

بلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد