افرند
افرند

افرند

اخیرا از روزهای تعطیل واهمه دارم. مخصوصا اگر سه چهار روز پشت سر هم باشه.  در این روزهای تعطیل، حجم کارهایی که باید هر روز انجام بشه، کاملا روی هم تلنبار میشه و اولین روز کاری بعد از تعطیلات، به شکل دیوانه کننده ای کار وجود داره که باید ظرف یک صبح تا ظهر انجام بشه.

از طرف دیگه، اگر نتونم برای این روزهای تعطیل برنامه مشخصی داشته باشم، کلافه میشم. سه روز تعطیل باشه و من نه سفر برم و نه تفریح مشخصی داشته باشم.

برای همینه که فعلا از تعطیلات عید فطر واهمه دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 13:03 http://chakaavak68.blogsky.com

من برات برنامه های ویژه ای دارم....
بیا اسباب کشی کمک ما....

عارفه یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 00:55

حالا حالت اول و حق می دهم کار می ریزه سر ادم
ولی حالت دوم و خب برای خودت برنامه بچین دیگه دو قده عرضه داشته باش پسرکم
مثل من که دارم با سحر دوتایی می رویم مشهد

عارفه یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:15

راستی افرند خان
می خواهی این قده دیر دیر این جا بنویسی اصلا ننویس والا
حالا لوس نشی ننویسیا

شب نم یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 21:02

من که برای تعطیلاتم کلی برنامه دارم .

خب پاشو برو عید دیدنی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد