افرند
افرند

افرند

آفتاب و کتاب


دوستانی که امسال نمایشگاه کتاب رفتن و میروند، نایب الزیاره بنده هم باشند! والا هم جور دو دو تا چهارتا می کنم می بینم اینقدر کتاب ناخوانده دارم که خرید کتاب جدید، به جز موارد خاص، توجیه اقتصادی، شرعی، منطقی ندارد.

جای نمایشگاه هم که به سلامتی عوض شده، من که نرفتم و نمی دونم چه شرایطی داره اما به نظرم مهم ترین نکته اش، دور شدن از مرکز شهر است و همین کار را برای عده ای سخت می کند.

در هر حال امیدوارم همیشه کتاب خوان باشید :)

نظرات 4 + ارسال نظر
عارفه شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 06:38

ای بابا من منتظر بودم شما تشریف بیارید کتابتون رو امضا کنید که

علیرضا شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 19:13 http://chakaavak68.blogsky.com

من امسالم نمی تونم برم و این دو سال نرفتن داره کلافم می کنه...بدتر از همه اینه که توی چند ماه گذشته هی بچه های فامیل اومدن کتابامو غارت کردن و بردن که یعنی بخونن و الان قفسه ام که یه روزی کیپ کتاب بود و به زور یه کتابو ازش می کشیدی بیرون، کتاباش از فضای زیادی بازش کج و کوله رو هم میفتن هی...این صحنه برام خیلی عذاب اورتر از نرفتن به نمایشگاس...والا:|

شب نم دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:37

حالا که اینجوریه بی زحمت چند تا از کتابتا امضاء شده بفرست برام .

دل آرام جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:57 http://delaramam.blogsky.com

من ترجیح دادم به جای اینکه اینهمه راه برم تا اونجا لیست کتابهای عزیزم رو بردارم و برم انتشاراتی ها خرید کنم. از لحاظ حال و هوا و وجود آخرین کتاب های منتشره و حتی تخفیف هایی به مناسبت هفته نمیشگاه شرایطشون کاملا با خود نمایشگاه یکسان بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد