افرند
افرند

افرند

لیست عیدانه

تو روزنامه دیگه همه جوره مطلب نوشتیم، گزارش کار کردیم، یادداشت و تحلیل داشتیم که امسال بازارها با رکود مواجه شدند و حتی الان که در شب عید هستیم، مردم زیاد خرید نمی کنند. حتی یک گزارش میدانی هم کار کردیم که بازارها شلوغ هستند و جنب و جوش شب عید در بازارها پیداست اما مردم زیاد خرید نمی کنند. دیروز مسیجی برام اومد که دیگه مطمئن شدم اوضاع بازارها بدجور کساد شده. مجتمع پارک اصفهان که از قدیم یکی از پاساژ های معروف و پرطرفدار بوده، الان برای خرید جایزه گذاشته. اهدای 206 به یکی از مشتریان ...  همین تبلیغ نشون میده این مجتمع تجاری با این همه عظمت، بدجور دچار کسادی شده. یعنی اینکه کسبه این پاساژ حاضر شدند روی هم پول یک 206 را جمع کنند تا بلکه مردم حاضر به خرید بشوند...

حالا این را بگم که اگر شرایط سال دیگه به همین منوال پیش بره، به احتمال زیاد روزهای خوب اقتصادی دوباره برمیگرده . اما در هر حال ، بنده که برای عید تا این لحظه هیچ چیزی برای عید نخریدم. حتی یک جفت جوراب!


اما چیزهایی که میخواهم بخرم و از ابتدای سال 94 در برنامه بلند مدتم بوده عبارتند از:

یک عدد قفسه کتاب ( جهت خالی نمودن کف اتاق از کتاب هایی که روی هم تلنبار شده!)

یک عدد پتو ( فرقش با لحاف را هنوز درک نکردم اما خلاصه اون چیزی که شب ها روی خودم میندازم از 17 جهت پوسیده و کمی تا قسمتی پاره شده!)

یک عدد عینک ( عینک قبلی با چسب و وصله پینه روی چشم هایم مانده بود!  الته این مهم هفته گذشته رخ داد و الان عینک جدید بر چشم دارم!)

کفش، پیراهن، شلوار، کت تک، عطر، عینک آفتابی نیز از اولویت های بعدی به شمار می رود!

نظرات 7 + ارسال نظر
عارفه پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 13:32

حالا برعکس من هیچ وقت خرید عید نمی کنم اما چند وقته یه لیست نوشتم تا هفته آینده برم بخرم.
اول این که برم شنبه حتما حتما چشم پزشکی و به احتمال زیاد لنز بگیرم. شماره چشمم همیین جور داره می رود بالا.
دادم دو تا مانتو برای عیدم بدوزن که باید بروم پرو کنم.
دو سه تا شال و روسری می خواهم بگیرم. با مانتو هایم ست باشه.
شاید بروم یه کفش غیر ورزشی یکم رسمی هم بگیرم.
اقا می شود بری از این کت تک ها بگیری که سر ارنج هایش بیضی یه رنگ دیگه است. من این قده. خوشم می اید.

این لیست هم برای عید نبوده اما دیگه به آخر سال کشید!
مانتو دادی بدوزن ؟!
من حرفی ندارم از این نوع کت ها بخرم، فقط هزینه این کت را چه کسی تقبل می کند؟!

شب نم پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 21:28

منم هنورز نصف خریدام مونده .شاید اصلا نخرمشون

شما میشه بگی چی مونده که نخواهی بخری ؟!!!

الان دیگه سال 94 تمام شد . یه لیست جدید برای سال 95 اونم از نوع بلند مدت تهیه کن ...
اینجوری به زودی میلیاردر میشی ..!

اوه اوه... راست میگی باید لیست 95 را از الان آماده کنم

عارفه جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 20:26

تو صد جا هم کار می کنی اخر یکی دیگه باید هزینه کت تکت رو تقبل کنه ببین امیرحسین ما که هم سن تو بود الان داره بابا می شود یکم خجالت بکش
ایییی اون جنس خرابت امییییر.
سر این مراسم های حامد مامانم چند تا پارچه برام گرفته بود گفتم بی استفاده نمونه. ده کیلو هم لاغر شدم مانتو اندازم پیدا می شود .ایششش
ای خدا این امیر زنده باشه ببینه من لاغر کردم که دیگه این قدر من و اذیت نکنههه.

خب مگه چه عیبی داره یکی دیگه هزینه اش را تقبل کنه؟!
ده کیلو که چیزی نیست

عارفه یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 19:02

دل پیچه می گیری سردیت می کنه
الهییی این قده چاق شوی ...
بد جنس بد جنس بد جنس همش لج من و در می اری به جا تشویقشه


اصن من دارم بهت انگیزه میدم که لاغر بشی

علیرضا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 20:35 http://chakaavak68.blogsky.com

من اگه میفهمیدم تو چرا هر چیزی رو میذاری به نخ برسه و از صدجا درزش در بره و به تار و پود برسه،بعد دل ازش بکنی خیلی خوب میشد
تو الان باید دنبال پتوی کودک باشی برا سیسمونی بچت،نه یه پتو برا تخت خودت...بی عرضه ی عذب
من امسال از بس خرده خرده خریدامو کرده بودم چیزی برای عید لازم نداشتم.ولی خوب برای بعد عید یه سری چیز میز لازم دارم عروسی داریم....
جالبه که با این اوضاع بازار نمایشگاه بهاره نداریم امسال و خبراش رسیده که گفتن بازار تعدیل سازی شده قیمتاش و همه چیش اوکیه و نیازی به فروش فوق العاده ی بهاره نیست و مردم راحت از سطح بازار خریداشونو کردن بخاطر قیمتای خوب...!

دید اقتصادی دارم!
آره برای نمایشگاه بهاره هم با مسئولین زیاد صحبت کردیم. البته مردم هم زیاد راغب نبودند. یعنی گزارش مردمی که گرفتیم خیلی ها اعتقاد داشتند در نمایشگاه های بهاره جنس های بنجل عرضه میشه. حالا به جای اون فروش های فوق العاده گذاشتند

عارفه دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:35

علی رضا چرا دارد به نظرت؟
اصفهونیه با اصالتیس
انگیزه ات به درد عمه و شوهر عمه ام می خوره برو به اون انگیزه بدهد ایشش

چی داره علیرضا؟!

علیرضا دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 19:12 http://chakaavak68.blogsky.com

جنساش که بنجل بووود...ما فقط میرفتیم پوشک میگرفتیم بسته بسته...اصن یه وضی..
خوب شد این کوروش هر هفته فروش ویژه گذاشته...خدا خیرشون بده

این کوروش که میگی کی هست؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد