افرند
افرند

افرند





شب های قدر است

همین...

مرا از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید







نظرات 9 + ارسال نظر
شب نم یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 23:55

به رسم رفاقت من رو هم دعا کنید .

فافا دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:28

همچنین شماهم مرا دعا کنید

علیرضا دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:45 http://ghasedak68.blogfa.com

دوستان همگی اول منو حلال کنید و بعدشم خیلی التماس دعا...

.
.
راه حل درست بود :)

علیرضا دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 18:30 http://ghasedak68.blogfa.com

:)
خوشحالم...

عارفه دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 20:11

این شب های قدر تا تموم نشده توبه کن دست از اذیت کردن من بردار

عارفه دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 20:13

علییییرضا خودتی؟ اه خدای من باورم نمی شود که همای سعادت بر وب کج و کوله ی افرند نزول اجلاس کرده و پرهای خود را بر کامنت دونی گسترده.
نمی شود به جای حمایت از شیرازی مسخره یه وب بزنی حداقل بشود ادم بیاد حالتون و بپرسه؟

علیرضا سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 14:17 http://ghasedak68.blogfa.com

من الان همای سعادتم یعنی؟؟
بعله خودمم....
خوبیم عاقا خوبیم همگی...در گیر و دار اثاث کشی هستیم.داریم از این خونه میریم.بلاگفا چشه بیچاره؟؟؟خیلی هم عالی...الان میتونین برای احوالپرسی بیاین کامنت بزارین برام...والا...سیل کامنتا داره برام میاد
انشالله اثاث کشی کردیم میام درست و حسابی...گرفتارم این روزا...میام:)

خورشید چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:19

اومدم که بگم یاد شما هم هستم..

همه رو دعا کنیم.

عارفه یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:34

ایا در ایام قدر به مرحله فنای فی الله رسیده ای؟
ببنش ها من که نیستم هر روز پست می گذاره من که هستم می ره کنج عزلت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد