افرند
افرند

افرند

6

فرقی ندارد طرفدار کدام تیم فوتبال باشید. تیم هایی هستند که با بازیکن های خاصی شناخته می شوند که این بازیکن ها بین همه محبوب هستند. رئال تا مدت ها برای من با رائول معنی پیدا میکرد. گرچه طرفدار بارسلونا هستم اما موقع جدایی رائول  ناراحت شدم. زیاد با فوتبال ایتالیا ارتباط برقرار نکردم اما یونتوس با نام دل پیرو برایم معنی پیدا میکرد. وقتی هفته گذشته استیون جرارد با بچه هایش در ورزشگاه آنفیلد برای آخرین بار حاضر شد غم عجیبی ته دلم نشست. این که زمان چقدر زود می گذرد و حیف که دیگر نمی توان شاهد بازی رائول در رئال، دل پیرو در یونتوس و جرارد در لیورپول بود.

اما سخت ترین جدایی به نظرم جدایی ژاوی بعد از 24 سال حضور در بارسلوناست. از همان زمانی که به خاطر ریوالدو، انریکه و پپ طرفدار بارسلونا شدم، ژاوی هم بود و خاطره سازی کرد... حالا وقت خداحافظی اش از بارسلونا رسیده . گرچه می آید همین بغل گوش خودمان در حاشیه خلیج فارس...اما یکی از پایه های بارسلونا آخرین بازی های خودش را انجام داد تا من به فکر اسطوره سازی دیگری باشم...



نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:26 http://ghasedak68.blogfa.com

سلام دوستان.صدای مرا از مشهدالرضا میشنوید.همین دیشب وای فای محل سکونتمون راه افتاد.جای همگی خالی.
.
.
.
خداحافظیش رو از اینجا دیدیم.منم دوسش داشتم. رفتن اسطوره ها همیشه دلگیره...

مریم دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:13

در مورد رائول و دل پیرو ..بعلاوه ادگار داویدس از یوونتوس که من بازیش رو دوست داشتم و البته چهره معصومانه اش رو..باهاتون همنظرم..ولی مسی برا من سمبول بارسا ست ...
اینم بگم که هربازی ای که رئال داشته باشه ..من طرفدار تیم مقابلش هستم..

ویرگول پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:26 http://comma.persianblog.ir

مگه چند سالشه؟! 24 سال؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد