افرند
افرند

افرند

کمی لیست پیوندهای کنار وبلاگم را خانه تکانی کردم. معیار فیلتر هم ، وب هایی بود که سه ماه یا بیشتر از آخرین بار آپدیت شدنشان می گذشت.  شاید عده ای پست گذاشته باشند که سرشان به شدت شلووووغ است یا اینکه چند وقتی نیستند یا هر چیز دیگری...

اگر بنا به مشغولیت کاری باشد که خب بنده هم مشغول هستم ( همزمان در حال ترید کردن، بستن صفحه فردا و نوشتم پست هستم!) اما عین بولدوزر پست می گذارم . حالا چه با کیفیت چه بی کیفیت!

اگر بنا به مشغولیت فکری باشد که خب آن را هم هر کسی دارد

اگر بنا به آلام روحی و جسمی باشد که خب دیگر سه ماه برای تسکینشان کافی به نظر می رسد.

خلاصه نمی خواهم دلیل و بهانه بیاورم. اما خب لیست پیوندهایم آب رفت!




پی نوشت: شبـ نم ِ شب بو، قدم نو رسیده مبارک... شماها کلا با اسفند رابطه تنگاتنگی دارید. حالا هم که دوباره خاله شدی باز هم یک اسفندی دیگر :))

نظرات 5 + ارسال نظر
عارفه سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 15:47

من شیش سالم بروم خبری ازم نشه بی خود می کنی من و پاک کنی ها من حق اب و گل دارم این جا اصلا وگرنه من می دونم و تو امییییر.
اخهههه شبنم بانو جانم

یا ابوالفضل
حق آب و گلت

سارا سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 20:20

آقا قبول نیس من هنوز سه ماه نشده ولی خب یادمم نمیاد تو پیوندای بلاگتون بودم یا نه...
برای عنوانش "وبلاگ تکانی"شاید خوب باشه

اگه سارای همین حوالی باشی ، باید بگم تو لینکهام بودی اما از اواسط آذر به این طرف پست نداشتی...ایشالا دوباره پرکار بشی ما در خدمتیم :)

فافا سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 22:22

احتمالا وبلاگ بعدی وبلاگ منه

شبنم دوباره خاله شده؟تبریک میگم بهش

بیچاره ات می کنم اگه بیشتر از دو هفته بگذره و پست نگذاری!

دل آرام سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 23:41 http://delaramam.blogsky.com

بالاخره نزدیکه عیده و هوا هوای خونه تکونیه. لینکها هم نیاز به غبار روبی دارن. کار پسندیده ای است.
قدم نو رسیده مبارک. ایشالا کوچولوی عزیز همیشه سلامت باشه در کنار خانواده اش

*الان فهمیدیم سرت خیلی شلوغه، ای همیشه بیزی، ای فعال

شماره تلفن هام را هم دوست دارم اینکارو بکنم اما حسش نیست...

ایول... یادم باشه یه جا این تعریفت را جبران کنم

شب نم پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:26

مررررسی امیر حسین .
تو نبودی ما باید چیکار میکردیم آیااااااا؟!!!

قابل شما را نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد