افرند
افرند

افرند

دم خروس

به نظر من کار عبث و بیهوده ای است که یک پیغام را مرتب برای هم فوروارد  کنیم که مثلا نام خلیج فارس داره عوض میشه و بریم فلان جا را کلیک کنیم، یا مثلا برای انتخاب بهترین بازیکن فلان کار را بکنیم یا مثل این آخرین مورد مرتب پیغام بفرستیم که ده روز مرغ نخوریم. خب که چی؟! در کدام مسئله دیگر روحیه تیمی داشته ایم که این بار داشتا باشیم؟ یا از این کلیک کردن ها کی به نتیجه رسیدیم کا این بار رسیده باشیم

دوست من که بدون نیت واقعی پیغام میگذاری برای فلان شخص بینوا یا مریض پول جمع می کنید، من این پیغام را به حساب تریپ روشنفکری و قیافه گرفتن می گذارم و گرنه برای کار خیر هزار راه عملی وجود دارد.

همین شمایی که پیغام میگذاری ده روز مرغ نخوریم، مطمئنم یکی از این ده روز مرغ میخورید...اگر واقعا به دنبال نتیجه هستی شخصا این کار را شروع کن... بقیه نیز همراهی می کنند

نظرات 3 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:07

سلام
من دوسال است که هر شب اشغالها را می برم میندازم توی سطل مکانیزه سر کوچه (جای اینکه بگذارم جلوی در خانه تا اشو لاش شوند)
این را به هیچ کس تا حالا نگفته بودم تو راست میگویی هر کاری که می خواهیم بکنیم بکنیم چه لزومی دارد همه بفهمند

عارفه سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 14:58

امییییر واقعا خودتی
تو نذر کردی هر روز پست بگذاری ولی جواب کامنت ندهی؟
خوبی واقعا؟
حالا اد این هفته اخه؟

خب کدوم هفته؟

عارفه سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 18:52

هفته ی دیگه یا شایدم هفته ی بعدش که من بهتر باشم.نه این هفته که همه چیز تو هم لولیده
عجیب شدی کلا تو ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد