افرند
افرند

افرند

خوب شد که تمام شد

بعضی از روزها برای من نحس هستند

در این روزها  سلسله ای از  اتفاقات ناخوشایند پشت سر هم رخ میده

و هیچ کاری نمیشه کرد

غیر از اینکه منتظر بشم روز تمام بشه

چهارشنبه هفته قبل هم که عازم دانشگاه شدم

یکی از همین روزها بود

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:54 http://www.ghasedak68.blogfa.com

بعضی روزا اینطوری ان....آدم فقط باید صبر کنه تا تموم بشن....بعضی وقتا فقط یه صبح تا شب طول میکشه و بعضی وقتا چند روزی تو رو درگیر خودشون میکنن....

از من وسط شب شروع شد!

علیرضا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:18 http://www.ghasedak68.blogfa.com

اینکه از وسط شب شروع شده رو میفهمم ولی اینکه تو چرا همیشه وسط شبا بیداری رو اصلا نمی تونم هضم کنم...

شب هایی که تو راه هستم اصلا نمی خوابم!
در ضمن اصلا نمی تونی تصور کنی وسط شب چه بلایی بر من نازل شد!

شبــ نم یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:12

چهارشنبه چه اتفاقی افتاده آیااااااااااااا؟؟!!!!


چند وقت پیش کتابی خوندم که خیلی بهم کمک کرد ..

نویسنده در یک قسمت یک متنی آورده بود و خواسته بود که اون رو حفظ کنیم و روی چند برگه بنویسیم تا همیشه جلو چشممون باشه ..
منم اینکار رو کردم ..عجیب جواب میده وقتایی که به قول تو نحس هستن..البته باید به تمام گفته هاش عمل کنی تا این یکی رو هم قبول داشته باشی .

متنش این بود :
اتفاقاتی که در زندگی من رخ میدهند فرصت عمل هستند .آنها به وجود آمده اند تا به من سود برسانند .بنابراین من میتوانم با بهره گیری از آنها قوی شوم و آگاهی و هوشیاری کسب کنم ..

خیلی اتفاقات!
چه کتاب خوبی ! :))
اما خب بعضی وقت ها هم آدم روی یک مود دیگه است

عارفه دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:07

گاهی وقت ها این روز های نحس می شود یه ماه از زندگیت
وقتی این قدر طولانی شد.
کم کم می پلاسی و بقیه وقتی می فهمند که زرد شدی و دیگه به دردشون نمی خوری.
اون وقت ولت می کنن. درست مثل گلدونی که درست وقتی یادت می افته که اون هم هست و نیاز به یه کم توجه داره که دیگه زرد شده و به درد نخور پس می اندازیمش دور .

الان تو پلاسیده شدی؟!

سارا دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:15 http://rade-paye-shab.blogfa.com

کلن ی وقتایی ابر و باد و مه و خورشید و فلک درکارند که اوقات اونجور که باید نباشه.

اوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد