افرند
افرند

افرند

همه هستند؟!


چند پست قبل تر در مورد یکی از استاد هایمان گفته بودم که کلا رفتار و کردار خاصی دارد. استاد محترم الان در استرالیا به سر می برند و قرار شد بقیه کلاس ها به صورت آنلاین برگزار بشه. استاد را نمیدونم اما هیچکدام از ما تجربه چنین کاری را نداشتیم. یکی می پرسید کجا باید بریم؟! یکی می پرسید لباس چی بپوشیم؟! اون یکی می گفت من حتما باید استاد را ببینم تا درس را بفهمم! خلاصه وضعیتی داشتیم.

حالا سر ساعت مشخص(و هر کسی از خونه خودش) نشسته بودیم پشت سیستم . از اول که کلاس شروع شد تا آخر کلاس سعی می کردیم به یکی از خانم ها یه جوری برسونیم که میکروفون سیستمش را خاموش کنه! کلا نقش پارازیت را به خوبی ایفا کرد. حالا همه این ها به کنار...کمی که از کلاس گذشت، روی خانم ها باز شد و شروع کردند! استاد مثلا داشت درس میداد و اینها پایین صفحه چت می کردند...نه اینجورها...فقط کافی بود استاد مثلا بپرسه همه هستند یا صدا میاد تا هزارها کامنت اون زیر ثبت بشه! اصن یه وضی

با توجه به اختلاف 6 ساعتی بین ایران و استرالیا، به زمان استرالیا کلاس ما از ساعت 12 شب شروع شده بود. بعد از یک ساعت و نیم استاد عذرخواهی کرد و گفت دیگه نمی تونه درس بده و صبح هم باید بره سر کلاس. کلاس تمام شد و استاد خداحافظی کرد اما خانم های کلاس تازه راه جدیدی برای چت کردن پیدا کرده بودند و تا نیم ساعت بعد از پایان کلاس همچنان در حال چت کردن بودن...

اینجوری پیش بره فکر کنم خانم ها کلا دوست داشته باشند همه کلاس ها آنلاین برگزار بشه!

نظرات 8 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:57 http://www.ghasedak68.blogfa.com


از همون اولی که سوال چی بپوشیم رو مطرح کردند مشخص بوده که کرم دیگه ای داشتند....
حیف...کاش برعکس بود...اینجا ۱۲ شب بود وقتی سر کلاس بودین...بعد متن چت ها بسیار خواندنی می شد
خانومای کلاستونو دریابید...

اسغفرا...

علیرضا چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 http://www.ghasedak68.blogfa.com

یعنی واقعا از دیروز تا حالا کسی نیومده اینجا نظر بزاره؟؟؟؟
اینجا مشکوکه....

نه خبری نیست دادا

شبــ نم چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:19

الان کاملا واضحه که پسرا چه حالی داشتن اون موقه ..
فکر کنم، این برای پسرا خیلی عذاب آور بوده که نمیتونستن در مورد چت کردن دخترا نظر بدن و اینکه بخوان یواشکی بین خودشون مسخره شون کنن ...!!!

والاااا :))

ناهید چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:26

یعنی فقط خانما بودن که چت میکردن؟:|

آقایون سوال درسی می پرسیدن!

آذرنوش چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:21 http://azar-noosh.blogsky.com

این سیستم و دوست دارم یه بار تست کنم...استاده ما هم تعریف این مدل سیستمو میداد

ارزش امتحان کردن را داره :)

مسافر چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:40

اگر من هم جزئ کلاس بودم همون اولش حذف می کردم چون کلا سرعت اینترنتم تعطیله

سرعت اینترنت ما هم تعریفی نداره...در واقع همون 128

دل آرام چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:53 http://delaramam.blogsky.com

یعنی فقط آقایون درس گوش میدادن و خانمها چت؟! بعد شما از کجا دیدی چت دارن میکنن؟ احیانا حواست به درس بوده یا به اون متنها؟ بعدتر اینکه شما از کجا فهمیدی تا نیم ساعت بعد از کلاس کماکان پروسه چت ادامه داره؟ نه سواله دیگه، پیش میاد

نیلو پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:27

این هفته چند شنبه دانشگاهی ؟ مشتاق شدم دخترای کلاستونو ببینم مخصوصا اون عشوه ایه ..
کی بیام ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد