افرند
افرند

افرند

10 آذر


10 آذر یادآور روزها و اتفاق های خوبی برای من است. همه چیز از همین 10 آذر شروع شد و تا به امروز هم ادامه یافته. هیچوقت فکر نمی کردم زندگی من تا این حد به آذر بستگی داشته باشد. 10 آذر باعث شد من به زندگی جور دیگری نگاه کنم ، باعث شد مسیر زندگی ام عوض شود ، باعث شد از آدمی که قبلا بودم به فرد دیگری تبدیل شوم. کلا همه چیزم عوض شد.

چرا؟! خب پارسال همین موقع بود ( حدودا!!) که با خبر شدم در آزمون ارشد پذیرفته شدم و برای ثبت نام رفتم و از اون موقع به بعد کلا زندگی ام عوض شد!

.

.

.

.

.

راستی 10 آذر یه اتفاق دیگه هم افتاده که البته زیاد مهم نیست. این روز سالگرد تولد علیرضا هم هست. والا!!!



+ تولدت مبارک رفیق




پی نوشت: هدف از نوشتن این پست، فقط تبریک تولد رفیق شفیقمان بوده و بس. چند خط ابتدایی هم فقط جهت مزاح نوشته شده...

نظرات 11 + ارسال نظر
شبــ نم شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:47

ایششششششش...
گفته باشم پست من زودتر از تو منتشر شده هاااا..

خوش حالم که داری به اون چیزی که میخوای نزدیک میشی ...ادامه بده ...من هواتو دارم ....

همیشه رفیق باشید...
تولدت مباررررررررک علی رضا....

شیخ گریم الدین شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 http://zs1.blogfa.com

حتما قصد داری در 10 آذر با یک " آذر خانم" از آذربایجان هم ازدواج کنی ؟!

فرشاد شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:37

اقا سالگرد دانشجو شدن مبارکک.شیرینی چی میدی؟

علیرضا شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:41 http://www.ghasedak68.blogfa.com


پارسال وقتی خبرشو بهم دادی که قبول شدی خیلی خوشحال شدم...شاید اندازه ی خودت شایدم بیشتر...همیشه از خدا خواستم که موفق باشی و بتونی به همه ی اون چیزایی که دوست داری برسی برسی....خیلی خوشحالم...انشالله که دکتری رو تو ادامه میدی و موفق میشی....
مرسی رفیق..

فاطمه شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:42

تولدش مبارک... و تبریک ب خاطر سالگرد قبولی...
یعنی میشه منم ساله دیگه بگم 10 اذر92 نقطه ی عطف زندگی من بود؟ یعنی میشه 10 اذر ساله دیگه و سال های دیگه از 10 اذر امسالم راضی باشم؟

فاطمه شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:35

همون فاطمه بالایی هستم
من پست امروز شما رو ک خوندم خیلی حسه خوبی پیدا کردم ک تا الانم دارم بش فک میکنم ...شاید ب نظر شما اونچیزی ک منو تو این پست خوشحال کرد مسخره بیاد ولی برای من خیلی قشنگ بود ... اینکه گفتین 10 اذر نقطه ی اغاز و... بود .. من با خودم گفتم مگه 10 اذرم میتونه نقطه اغاز باشه؟ :))))) نقطه ی اغاز باید 1مهر یا 1 فرودین یا نهااااااااایتا اوله هر ماه باشه :)))))) خیلی مسخره اس ولی من واقعا و ناخوداگاه اینجوری فک میکردم و اگه شروعه خوبی نداشتم دوس داشتم صبر کنم تاااااااا ی دور بگذره و دوره بعدی شروع بشه و منم شروع خوبی داشته باشم... دوس داشتم ب شمام بگم...
خب برداشته منم از این پست همون قضیه ی هرکسی از ظن خود شد یار منه...
بم نخندینا

آذرنوش شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:24 http://azar-noosh.blogsky.com

تولدش مبارک باشه..

فافا یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:42

رفته بودین پیشوازها پست رو دیده بودم اما دوست داشتم الان کامنت بزارم 10اذر الانه تولدت مبارک علیرضای عزیز

این پی نوشت رو چرا اضافه کردی حالا مگه کسی چیزی گفته؟:))

مهم نیته دیگه 10اذر خبر رسید ارشد قبول شدی خیلی هم خوب حالا تولد علیرضا هم بوده

رفاقتتون پایدار

علیرضا یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 http://www.ghasedak68.blogfa.com

از امیرحسین و همه ی بچه هایی که اینجا بهم لطف دارن ممنونم....مرسی از محبتتون

عارفه یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:42

مثل این که آذر برای همه ماه خوبی است.
تولد علی رضای عزیز مبارک

لیلیـــــــ سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:46

با اینکه دیر رسیدم اما تولدش مبارک :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد