افرند
افرند

افرند

واقعا چرا؟!


نمی دانم چرا شما اینطور هستید؟! منظورم شما خانم هاست. از هر چیز بی ارزشی کوه می سازید. برای هر حرف و شوخی، هزار نوع تفسیر و تعبیر می سازید و بر روی تحلیل هایی که از حرف های دیگران انجام می دهید، استراتژی های مختلفی پیاده می کنید.

پنج شنبه بعد ازظهر کلاسی داشتیم (و همچنان داریم ) که وظیفه ارائه درس با بچه ها است و استاد نقش راهنما را بر عهده دارد . در واقع هر جا ما دانشجوها نتوانیم درس را خوب توضیح بدهیم یا بچه ها درست متوجه نشوند، استاد خودش بحث بچه ها را تکمیل می کند. از قضا جلسه این بار بر عهده دو نفر از خانم ها به همراه یکی از آقایان بود. خانمی که ارائه درس را شروع کرد، چنان با ناز و حرکات خاص درس را ارائه می داد که به غیر از بچه ها، خون استاد هم به جوش آمد و به شوخی گفت: " برای مامانت که توضیح نمیدی! اینجا کلاس درسه و پس فردا باید خودت به عنوان استاد این را درس بدی!" . اما باز هم همان حرکت ها پابرجا بود.

پسرها موقع ارائه این خانم همه ساکت بودند اما دخترها کم و بیش تیکه می انداختند و جالب بود که این خانم هم فکر می کرد باید جواب همه این ها را بدهد. حتی در مورد یکی از آنها کار به جاهای باریک هم کشید و اگر استاد نبود شاید  به "گیس و گیس کشی" هم می رسید.


وقتی استاد آنتراک داد و ما پسرها برای چایی خوردن به بوفه دانشگاه رفتیم ،فقط همدیگر را نگاه می کردیم و در نگاه همه ما تاسف بود...



+ کامنت دونی تاییدی نیست.

نظرات 25 + ارسال نظر
گربه عابد شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 http://zs1.blogfa.com

سلام
چه خوب بود یک گیس کشی هم راه می افتاد و تنوعی ایجاد می شد !

ضمنا بیا که دوباره با مداحان سرشاخ شده ام !

فافا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:33

پس از اول تا اخر عشوه اومده!تو کلاسای ماهم گیس و گیس کشی هست.دخترا خیلی بهم حسودی میکنن حتی تو روابط رفیق فابریکم پشت سرهم حرف میزنند حتی در حد کم ‎:-)‎

فافا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:36

بالاخره اون دخترایی ک جوابشون رو میده از دوستا و همکلاسیا خودش بودن و خیلی زشت بوده حرکتش.و اینکه اینجور مواقع بنده ساکت و ب هنذفیری رومیارم و دهن ب دهن نمیشم با اینجور دخترا!بعضی ها هم فکر میکنن با جواب دادن جلوی جنس مخالف بهتر مورد توجه ان‎:-)‎

فافا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:38

حالا شاید همه دخترا بیان بگن چرا از خودمون بد میگی ولی این ها هست بین دخترا ب نظرم.

امیرحسین... شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:47

شاید این جمله که گفتی با جواب دادن در مقابل جنس مخالف بهتر مورد توجه قرار میگیرن دلیل درستی باشه، اما باید بگم که دقیقا عکس این موضوع رخ میده...
ممنونم که بدون تعصب نظرت را کفتی

فافا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:23

اوهوم کاملا برعکسه!درمورد حسادت هم اول دبیرستان کلاس سیاه قلم میرفتم استادم ی دختر متولد۶۲بود طرح میداد از روش طراحی میکردم سر ی طرح پسرای کلاس طرح من و استاد رو تشخیص ندادند و فکر کردند طرح من طرح استاده!

فافا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:26

واسم مهم نبود چقدر کارم خوبه یا بد واسه علاقه میرفتم ولی بماند که خودش طرح من رو برداشت گفت طرح من روبده‎:-D‎و بعد خجالت کشید و برای ضایع نشدن کلی ایراد الکی گرفت.همه ذوق و علاقه منم سرکوب کرد گذاشتم کنار کلا‎:-)‎

عارفه شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:59

کار این ها رو تایید نمی کنم چون نمی دونم چه جوری بودن. اما به شخصه همون طور که تو می گویی نمی دونم چرا شما خانم ها این طوری هستید. منم هم نمی تونم شما ها رو با یه سری رفتار هاتون درک کنم.
و اذیت می شوم جدیدا

علیرضا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 http://ghasedak68.blogfa.com

تو تموم طول دوران دانشگاهیم بعضی دخترای کلاس مکررا منو به این فکر مینداختن که کاش دانشگاهم مثه مدرسه تفکیک جنسیت بود.بالاخره خودمون پسرا با هم راحت تریم.نه از ناز و عشوه خبریه نه از لوس بازیاشون.خودمون با خودمون کنار میایم.

نویسا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:14

به نظرم با چوب چند نفر نمی شه همه رو زد... ناسلامتی تحصیل کرده ای شما. من توی دانشگاه تهران و دانشکده ریاضی درس خوندم و ازین خبرا نبود ، بچه ها صرف نظر از جنس خیلی با هم خوب کنار میومدند و اصلن شبیه اینی رو که می گی توی اون 4 سال ندیدم

شبــ نم شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:17

درس رو یادش نرفت با اون ناز و اداش ؟؟!!!

امیرحسین... شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:23

نویسا
ناسلامتی من تحصیل کرده هستم که هستم. اما تحصیل کرده بودن من تغییری در اصل ماجرا ایجاد نمی کند...

سارا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:22 http://rade-paye-shab.blogfa.com

واااااااااااای منم ی دوستی دارم که تو کلاس حرف میزنه کلن همه حالت تهوع بهشون دست میده انقد که این ادا میریزهو همه هم درصدد اینیم که ی جوری خفش کنیم صداشو نشنویمقیافه همه هم وقتی این خانوم صحبت میکنه اینجوریه

عارفه شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:09 http://ashianeye2.blogsky.com/

علی مردم از خنده چه به روزت آوردن که این مسائل فکر می کنی.
اهم اهم سلام راستی .
الان که دوباره نظرم رو خواندم احساس کردم شاید برداشت این شود که من دارم تند حرف می زنم در صورتی که به جون خودم در آرامش روانی کامل داشتم نظر می گذاشتم. تو مدرسه سریع داشتم تایپ می کردم دوباره نخواندم.
من فقط منظورم این بود امیرحسین همون طور که شما شاید یه سری روحیات خانم ها و حساسیت هاشون رو درک نمی کنی زن ها هم حداقل یه سری رفتار ها و نوع برخود پسر ها رو با یه سری مسائل نمی تونند درک کنند . و این خیلی طبیعی است چون از نظر روحیه یه دختر با یه پسر زمین تا آسمون فرق داره . حتی دنیاهاشون هم فرق داره. برای همین است که رفتار و حساسیت ما برای شما ها درکش سخته .به خاطر تفاوت ذاتی است که داریم.
می می خواستم صبحی این ها رو بگم ولی آذر عزیز(ناظم گران قدر ) بالا سرم وایساده بود و مجبور شدم سریع سر و تهش رو هم بیارم.

عارفه شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:29 http://ashianeye2.blogsky.com/

صرفا جهت سوء استفاده از فضای وب که نظر ها غیر تاییدی است اومدم بگم
وبم رو تا کنکور حذف موقت کردم. و مطمئنن می دونید این کار ه قدر برایم سخت بود .
و ان شاالله اگه عمری بود پست بعدی رو بعد کنکور با خیال اسوده می گذارم.
و من الله توفیق .

آذرنوش شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:32 http://azar-noosh.blogsky.com

خوده دخترا هم از دخترای این مدلی بدشون میاد.

گربه عابد شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:11 http://zs1.blogfa.com

سلام بر امیرحسین
شرمنده که یادم رفته بود شما قبلا در پست اخیر بنده نظر داده بودید (مگر این مداحان حواس برا آدم میذارن ! )
ضمنا هر از چند گاه ،آهنگی از نوازندگی سنتور خود در وب بگذارید
ارادتمند ...

farshad شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:17

واقعا معادله سختی نیست....یعنی میخوای بگی اینوریش رو ندیدی....پسرایی که وقتی یک دختر میبینن کلا همه دوستی هاشون رو فراموش میکنن و حاضرن صمیمی ترین دوستشون رو بو اسفالت یکی کنن که طرف مقابل یکم بخنده...یا یک گوشه چشمی بهش نشون بده...نمیگم هستن همچین موجوداتی....خوب به هر حال چه میشه کرد...چه از نوع پسر...چه از نوع دخترش رفتارشون گاهی عجیبه برام...به قکلی غیر خطی ان این افراد...به شخصه ترجیح میدم وقتی دختری اطراف هست اطراف این ادم ها نباشم که مجبور بشم شخصیتم رو پایین بیارم...و با دخترهای اینطوری هم که کلا از بیخ کاری ندارم...راه بهتری یافت شد بیخبر نزار...

نیلو شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:04 http://for-me-21.blogfa.com

نمونه ی این مدلی داریم سر کلاسمون فقط فرقش اینه که ما دخترا اصلا حرفی جلوی پسرا نمیزنیم بهش و با تاسف همدیگه رو نگاه میکنیم :)
چی بگم والاا !!

امیرحسین... شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:23

فرشاد
فکر کنم اشتباه متوجه شدی. حرف من چیز دیگه ای بود

نویسا یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:42

من با تعریف کردن یه ماجرا مشکلی نداشتم .با این که یک یا چند داستان و اتفاق رو به نزدیک نیمی از جامعه تعمیم بدیم هستم اون هم با این مضمون : "نمی دانم چرا شما اینطور هستید؟! منظورم شما خانم هاست"
اینجاست که می گم تحصیل کرده ای و به نظر این طور نتیجه گیری کردن کمی بی انصافیه...

farshad سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:38

باید برداشتم چی میبوده..اها اگه منظورت تیکه انداختن هاست که....خوب من حرفی ندارم بزنم همین...ولی از اون جنبع داستان جالب تره...نیست؟:-)

مریم راد سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 http://mmrad.blogfa.com

لایک و تایید ... بعضی ها یه جورایی می شن
شرایط سنج شون خرابه
ولی خانوم و آقا نداره ها

چن شب پیش یه کنفرانسی بود ... برای شاد بودن جو گاهی که سخنران سکوت می نمود یه آهنگی می ذاشتن
بعد یه آقایی که ظاهران از دوستان بچه های اجرا بود رو تصور کنید با موهای دمب اسبی و یه سویی شرت قرمز... هر وقت این آهنگه پلی می شد دستاش رو می برد بالا و شروع می کرد با آهنگ همکاری کردن... ینی خود دوستاش هم مونده بودن اینو چی جوری جمع کنن ...

خلاصه که مهندس جان بر می گرده به خود آدما

عسل سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:56 http://www.dr-present.blogfa.com

من با اینکه یک دخترم...اما از دخترهایی که دخترانگیشون رو در جاهایی که نباید در معرض نمایش میذارن و هی ناز و ادا رو چاشنی کاراشون میکنن بدم میاد و نمیپسندم...در این موضوع خاص حق با شماست

قیزی چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 http://tond-tond-zendegi.blogfa.com

متاسفانه خانوما خیلی از این خصوصیات دارن بدترین چیزی که حتی تو دانشگاه اذیتم میکرد همین عشوه های خرکی بود واقعا بعضیا با این اداهاشون آبروی مارو هم می بردن و باعث میشن از زن بودنم تاسف بخورم و در کل همه هم یه جور نیستن

بله. در کل همه یه جور نیستند و عده ای خاص این رفتارها را دارن :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد