افرند
افرند

افرند

گام به گام

اولین جلسه ترم پیش، بهمن پارسال، استاد گفت برای پروژه پایان ترم باید زبان برنامه نویسی یاد بگیریم . در واقع باید برنامه نویسی در نرم افزار متلب را یاد میگرفتیم. موعد تحویل پروژه هم مرداد امسال بود. من  همون بهمن نرم افزار را خریدم و فیلم های آموزشی اش را هم با جدیت می دیدم . عید نوروز برنامه گذاشته بودم که حسابی روی برنامه کار کنم چون واقعا از برنامه نویسی و زبان برنامه نویسی و متلب چیزی نمی دونستم. بعد از بارها تاخیر و تعویق در تحویل پروژه، آخر هفته قبل پروژه ام را تحویل دادم. تقریبا هفت ماهی درگیر این پروژه بودم...

نقطه مقابل من ، مهدی دوست دانشگاهیم میشه. یکی دو روز پیش زنگ زده بود که سی دی نرم افزار متلب را خریده . می پرسید حالا باید چیکار کنم؟! بهش گفتم در اولین گام سعی کن دکمه پاور سیستمت را پیدا کنی...والا...

نظرات 14 + ارسال نظر
فافا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:10

برعکس من همیشه از چیزی که بلد نیستم تمایلی هم نشون نمیدم تا برم دنبالش سردربیارم

دوستت سرخوشه ها!!!!!

گیم اور بدترم امیرحسین

صبح هم 8کلاس دارم دیگه باید کله سحر بیدارشم

یعنی چی؟ یعنی بی خیال پروژه می شدی؟ اینجور میخوای درس ها را پاس کنی؟! :))

عارفه یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:34

عجب ادم باحالی مهدی. یه چیزی تو مایه های خودمه.
اصلا احساس همزاد پنداری کردم باهاش. سلام من و خیلیییی بهش برسون.

شبیه تو و شبیه آبجی علیرضا :))

بابک اسحاقی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:57

به نظرم به عنوان یه دوست باید بهتر راهنماییش می کردی
بهش گفتی باید اول کامپیوتر بخره یا نه ؟
بنده خدا توی جعبه خیاطی مامانش دنبال دکمه پاور نگرده علاف بشه تو این فرصت کم

می دونستم که داره...آخه تعریف کرده که باهاش فیلم می دیده!! :))

لرمانتف دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:01 http://kakestan.blogfa.com

:))
آقا این ادرس رو بلدی ؟ بلاگ اسکای - کوچه ی افرند - منزل ِ‌امیرحسین خان ِ‌طناز ؟

الان کنایه زدی یا تعریف کردی؟! :)))

آذرنوش دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:11 http://azar-noosh.blogsky.com

واقعا آدمای اینجوری حرص در آرن

من از بس حرص این را خوردم موهایم سفید شد...والا

شبــ نم دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:00

خب فقط نوشتی تحویل دادی ..مهم اینه که ارائه ت چطور بود ه و استاده نمره رو بهت داده یا نه ؟!!

لطفابا رسم نمودار کاملا توضیح بده ...

هی...

سارا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 http://rade-paye-shab.blogfa.com

چه خسجستس

چرا این کلمه اینقدر س داره ؟! :))

فافا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:48

منم نیز مثل عارفه ‏‎:-D‎‏ الانم اومدیم غاز چرونی استادم نیمده از۸علافیم...حیفه خابم که نرفتم+استراحت از خستگی دیروز ‎;-(‎

برو نمازخونه بخاب

فافا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:55

رفتیم ساختمون جدید نمازخونه فرش نداره یه وضعیه اینجا ‏‎:-D‎هنوز در دانشگاهو نذاشتن فکر کن‎:-D‎‏

:)))

سارا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 http://rade-paye-shab.blogfa.com

بعله این کلمه با افزایش حرف س مواجه شده منظور خجسته بوده

بعله ما هم متوجه شدیم :)

علیرضا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:09 http://ghasedak68.blogfa.com

لامصبا همینام نمره شون از ماهایی که تو سر خودمون میزنیم بیشتر میشه...

اما این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست

عارفه دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:16

سلام من یک جسد خوش حالم که مامانم و مامان جونم این ها امروز 5می ایند

سلام عارفه
چه خبر از پدربزرگت؟

عارفه دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:11

فعلا قبول کردن یه مدت تهران بمونن. تا با یه تیم پزشکی مشورت کنن ببینم چی بهتر است.
دیشب 4ساعت خوابیدم . بیدار شدم تدارکات شام امشب و ببینم که برسم درس هم بخوانم امروز .
چه قدر خسته ام. له له ها.

ایشالا که هر چه سریعتر خوب میشن

مریم دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:42 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

بهش بگو فعلا بشینه فیلماشو ببینه تا ببینیم خدا چی میخواد
واللا

:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد