افرند
افرند

افرند

1 -     در اخبار اومده که یک عده بسیجی امروز صبح رفتن فرودگاه و به جای استقبال از رییس جمهور ، شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و به شکل و روشی که در خور شان و شخصیتشان بوده، مخالفتشان را با تماس تلفنی رییس جمهور و اوباما اعلام کردند. حتی یکی از آنها کفشش را هم پرت کرده! نمی دانم که بعضی ها کی میخواهند عاقل بشوند؟ کی مخواهند بفـــهمند؟ دستاورد بسج برای کشور ما چی بوده؟ عده ای در اطراف ما هستند که از دگماتیسم پیشرفته رنج میبرند. برای این ها هیچ راه بهبودی نیست.

نکته جالبی که وجود داره این است که از این مورد ( و موارد بسیار دیگری که باعث شادی مردم ایران می شود) دو قشر هستند که ناراحت می شوند:

اول همین دوستان بسیجی که اینطور از رییس جمهور استقبال کردند و طرفداران این قشر

و دوم هم سران اسراییل!!!


2 -     این چند روز که روحانی به نیویورک رفته بود و سخنرانی داشت و اجلاس 1+5  بود و ظریف با کری دیدار داشت و هزار اتفاق دیگر در حال رخ دادن بود ، من در دانشگاه بودم و دستم از اینترنت و تلویزیون و ... کوتاه بود. یعنی سه ماه در منزل بودیم و هیچ خبری نشد. دقیقا همین موقعی که دانشگاه رفتم همه اتفاق ها رخ داد و روحانی و اوباما هم تلفنی صحبت کردند!


3 -     لاستیک اتوبوس ما هم ترکید...ولی خوشبختانه لاستیک عقب بود!

نظرات 16 + ارسال نظر
فرشته شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:51 http://houdsa.blogfa.com

هیچی نمیفهمن این آدما...همیشه از شادی مردم غمگینن...از بس که حقیرن...

والا...

خواننده شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:40

کی بفهمند؟ کی عاقل شوند؟
احتمالا هیچ وقت...
تا ما رو به کل بیچاره نکنند ول کن نیستند این افراطیون متاسفانه...

هیچوقت نمی فهمند و عاقل نمی شوند..

شبــ نم شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:32

وقت رفتن یا برگشتن؟؟!!!
اتوبوس باز از همون شرکت بود ؟!!

اصن یه چند وقتی دور دانشگاه رو خط بکش تا ببینیم اوضاع چه جوری میشه ...!!!والاااااااااااا

الان اگه خدای نکرده اتفاقی برات افتاده بود و ما اینجا بی افرند میشدیم ..کی پاسخگو بود ؟؟؟!!!!!!!!!!

موقع برگشتن
نمیدونم
دیگه داشتین بی افرند میشدین :))

عارفه شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:01

امییییییر؟تو رو خدا دیگه با اتوبوس نرو . من واقعا اعصاب ندارم هر هفته نگران باشم . دسترسی درست حسابی هم که بهت نداریم . من دیگه جون به لب می شوم .
تو رو خدا ماشین بابات و بگیر که خودت چک کردیش با اون بیا و برو .
اصلا نمی تونی انتقالی بگیری شهر خودتون ؟

ماشین بابام خب مال بابامه نه من!
رشته ما را فقط تهران دارن و قزوین !!

عارفه شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:26

تو هم با این رشته ات بابا .
اقا جان سالم بری برگردی که مهم تر است . یعنی می خواهی بگی تو کار کش رفتن ماشین نیستی .
خب دیگه یا در این مواقع یا باید ماشین بابا رو کش بری یا دیگه به ناچار بگی برات یه چیزی بخرن.
در هر صورت به نظرم اصلا کار عاقلانه نیست دیگه با این وضع با اتوبوس بری.

بگو بچه ها پول جمع کنند تا من یه ماشین بخرم :)

مریم شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:45 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام
چقدر به اون بسیجیا خندیدم
یاد مامانیم افتادم، مامانبزرگمُ میگم
میگفت ننه من با هزار زحمت و پا درد و بدبختی رفتم به این آقا حسن رای دادم اون ادلی پا شده رفته گردش
اونم کجا آمریکا
مگه ما با آمریکا دشمن نیستیم؟
چرا رفته اونجا آخه؟ این همه جا؟!
اونقدر از سادگیش ذوق کردم که نگو

در ضمن این جاده اصفهان تهران عجب پرماجرا شده امیر؟
به قول خودت بی افرندمون داشت میکرد
در هر حال مراقب خودت باش
لاقل مدرک دانشگاهیت رو بگیر بعد بمیر
حیف اینهمه پولی که خرج کردی نیس؟

نه این بار جاده تهران قزوین بود...
مدرکم را بگیرم بعد بمیرم؟! لااقل یه دور از جون میگفتی :)))

"یک من دیگر" شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:18

سلام
برادر من این بسیجیا رفتن با نتانیاهو رو هم ریختن! کجاست من میگم اینو!!!
دستشون تو یه کاسه اس با هم!

با نتانیاهو رو هم ریخته باشن اشکال نداره
من از این می ترسم که با شریعتمداری روی هم ریخته باشند!

فافا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:24

خط قطار اصف قزوین فعال نیس امیر؟بابا خطرناکه با این وضع زمستونم اوضاع داغون تر میشه که‎:-(‎با گوشیم بیشتر نمیشه کامنت گذاشت ایشالا با سیستم اومدم درست درمون کامنت میزارم!

قطار؟! فکر نمی کنم. نمی دونم...

عارفه یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:21

در مورد پستت خیلی حرف دارم. ولی الان حالم خوب نیست.
فقط یعنی من شیفته ی اقای ظریف با اون تریپ و شخصیتش هستم. جنتلمن واقعی .

چرا حالت خوب نیست؟ آیا؟
هر وقت خواستی بیا بنویس

علیرضا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 http://ghasedak68.blogfa.com

تو اگه فلسفه وجودی بسیج رو تو این مملکت فهمیدی ما رو هم روشنمون کن خدا خیرت بده....به قرعان همینا به بادمون میدن آخرش....
معمولا همیشه اتفاقا زمانی هوس میکنن رخ بدن که آدم دستش از همه جا کوتاهه....:)
افرند وصیتتو بنویس آماده.....کاره دیگه... یهو میشه

والا اگه من فهمیده باشم که فلسفه اینها چیه...خود امام اگه الان بود رای به انحلال اینها میداد...والا...اصن سردار نقدی را که می بینم...چیزه ...بی خیال

چیزی ندارم که بخوام وصیت کنم...فقط چند تا ساز دارم :)))

عارفه یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:27

خب من بچه مدرسه ای ساعت 10 چرا نباید مدرسه باشم.
خب گلاب به روتون حالم خوب نیست دیگه.
مامانمم نبود دیشب تا صبح بال بال زدم . کسی نبود به دادم برسه.

الان رو به راهی؟

عارفه یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:31

نه کلی کارهایم مونده که می خواهم انجام بدهم. ولی اصلا جونی برام نمونده

بده فافا برات انجام بده!

فافا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:36

بابا ببین قطار ساعتاش بهت میخوره با قطار برو

در مورد اون بسیجی ها هم.....:|

خداییش کوفتم شد اون همه خوشحالی با کار اینا....

هدفشون چیه و تا کی میخوان ادامه بدن خدا میدونه...

با قطار؟ نمی دونم...شاید

هدف ندارن و تا آخر دنیا ادامه میدن!

عارفه یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:03

فکر می کنم بهترین کسی که از خط فکری من با خبر تویی.
هر چند فکر می کنم هر قدر که بزرگ می شوم بیتر چشمم رو رو به حقایق باز می کنم.
در مورد بسیج شاید اگه چند سال پیش می گفتی باهات کاملا مخالف بودم ولی الان . . .
فکر می کنم تو هر جامعه و تشکیلاتی نخاله هم وجود داره . و شاید زمانی بسیج نماد مردم بود ولی کم کم داره با مرور زمان تغییر پیدا می کنه . و امیدوارم به همین شکل پیش نره.

من؟!؟!
الان باهام موافقی؟
خیلی وقته که از آن زمان میگذره

الی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:39

چه زشت... چه کاری بود حالا مثلا؟!!
دنیا باید بخنده!!!
خداروشکر که سالمین به هر حال...انشاا... که دیگه ازین اتفاقات نیافته .

ایشالا...

فافا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:49

هی وای عارفه عزیزه منه اگه گفته بود حتما انجام میدادم:)

عارفه جونم برعکس شما من امروز هرچی جون داشتم مثه این بازیا تموم شد الان دارم از دست میرم

میترسم بعد مدت مدیدی یه نفر پیدا شده یه کاری واسه مردم انجام بده دستشو کوتاه کنن....

الان game over شدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد