افرند
افرند

افرند

تبلت

مدتی میشه که بدجور هوس کردم که یک تبلت بخرم.  این نیست که بگم حتما نیاز به تبلت دارم چون با همین امکانات فعلی می تونم همه کارهایم را انجام بدهم . اما خب با داشتن یک تبلت خیلی راحت تر می تونم به کارهایم برسم و سریع تر انجام بدم.

روزها ( و گاهی شب ها) مثل یک پسر بچه ای که در اوج گرمای تابستان رو به روی ویترین " رضا بستنی" ایستاده و ته جیبش پولی نیست، من هم سایت های فروش تبلت را زیر و رو می کنم و نقد و بررسی و نظر کاربرانشون را می خونم. یک مدتی انتخاب نهاییم سامسونگ بود ، مدتی بعد ایسوس و حالا آیپد... الان با خوندن همه نقد ها و بررسی ها تبدیل شدم به یک خبره در زمینه تبلت که البته تا حالا یکی ار اون ها را از نزدیک هم ندیده...! الان هم مرتب در تلویزیون تبلیغ نمایشگاه بین المللی فروش تبلت و لپ تاپ را می کنه و من همچنان اندر خم کوچه اولی مانده ام...


راستی یادم رفت بگم که پسرک بی خیال بستنی شد و رفت از آبسرد کن اون طرف خیابون یه کم آب خورد و رفت!



+ تشریف ببرید اینجا

نظرات 23 + ارسال نظر
فافا سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:36

منم دلم خیلی چیزا میخواد!

ایشالا میخری

بابک اسحاقی سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:47

ایشالا وقتی واسه پمپ آب و کابل های باغ یه مشتری خوب پیدا کردی یه تبلت خوب هم می خری

ایشالا خدا یه پولی به من میده و به تو هم خلاصه اون چیزی که لازمه را میده

مریم سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:59 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

منم یه مدت افتاده بودم توی خرید تبلت که به قولی با قیمتهای سرسام آور بی خیالش شدم
ولی خُب قرار نیست آرزوی خریدش رو نداشته باشمـ
در هر صورت به قول خودت با همین امکانات فعلی داریم میسازیم و زیر دستی ها را هم می بنیم که همین را هم ندارند
بعله
یه همچین آدم قانعی ام من

سلام امیرحسین

سلام :))

بنده هم همچنان آرزویش را دارم تا ببینیم بعدا چه پیش آید...میگن اسپانسر شبنم جایزه تبلت میده

سارا سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:03 http://rade-paye-shab.blogfa.com

منم چندوقتی همش تو سایتای فروش موبایل بودم.وقتی دیدم سطح توقعاتم با سطح جیبم برابر نیست بیخیال شدم

منم با همچین اختلاف سطحی رو به رو شدم

مریم سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:45 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

میخوای سکته ام بدی برادرِ من؟؟؟؟
تبلت؟؟؟
آخه منِ احمق عکسی نفرستادم چ برسه به اینکه امیدی به برنده شدن داشته باشم

ناهید سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:59

معلومه خیلی از این آیکون خنده هه خوشت اومده ها...خخخ!!

میگویندکه:آرزو بر جوانان عیب نیست!میگن دیگه والا!..ولی من تا حالا فک نکردم بهش:(

اگه اسپانسر تبلت میده،اگه خدا خواست،اگه من برنده شدم،اگه اگه....
میدمش به تو:-D :))))
ما که اهل یه شهری نیستیم که...خخخ;)

الان اینجا اعتراف کردی که اگه برندی شدی هدیه ات را میدی به من . یادت باشه ها

مسافر چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:36

برا خرید موبایل من هم همه جا رو زیر و رو کردم و سونی گو رو انتخاب کردم رفتم تو مغازه پرادا خریدم اومدم...بهش می گم قسمت :))

من هم اگر زمانی برای خرید اقدام کنم همین میشه

علیرضا چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 http://www.ghasedak68.blogfa.com

عکسشو بکش رو کاغذ بذار رو میزت....
انشالله میخری...

کوفت

شبــ نم چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:08

بازم که از اسپانسر من مایه میذارید !!!!!!!!!!

تبلت رو قراره برا خودم بگیره ...

ای بابا

فرشته چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 http://houdsa.blogfa.com

الان که دیگه خیلی گرون نیست...این هفته هم افت قیمت داشته...ایشالا میتونی بخری...تو میتونی..(ستاد فرستادن انرژی مثبت)

یعنی دو تا دوست مثل تو داشتم الان مازراتی هم داشتم

الی چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:05 http://khooshegandom.blogfa.com/

منم با علیرضا موافقم!
انقد نگاش می کنی یا حالت به هم می خوره و کلن منصرف می شی از خریدش یا اینکه با پشتکار فراوان می خریش گیگه!

می خرمش گیگه؟!

عارفه چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:27

من فروشنده ام زیر قیمت نبود؟
اخه ببین گوشی که هست لپ تاپم که هست تبلت پول بی خود باور کن امیر. من الان دلم می خواست به جاش لپ تاپ داشتم .

برای خوندن فایل های متنی ، مخصوصا در سفر ، خیلی به درد می خوره... من الان بیشتر کارم با فایل های متنی و اینترنته...و لپ تاپ برای حمل یه کم سنگینه... گوشی هم یه کم کوچیکه...من هم گفتم که الزام ندارم اما اگه داشتم بهتر بود
الان هر روز بیشتر از 15 ساعت پشت سیستمم چون همه کارهام را با این فقط می تونم انجام بدم.

علیرضا چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:10 http://www.ghasedak68.blogfa.com

خوب با هم عوض و بدل کنین..
تو لپ تاپتو بفروش به عارفه اون تبلتشو میبخشه به تو...

من کی گفتم لپ تاپ نمیخام؟!

نیلو چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:08 http://for-me-21.blogfa.com

استاد الان بهترین مارک چیه ؟! قیمت چنده ؟!

بستگی داره تو چه بازه قیمتی بخواهی...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:16

من حاضرم عوض کنم ولی لم تاپ رو با همه اطلاعات توش بر می دارم

ب ر ب ب

الی پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:07

ینی نمی خریش؟!

هنوز نمی دونم

لیلیـــــــ پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 14:40 http://sohre1370.blogsky.com

منم خیلی وقته دنبال خرید گوشیم مدامم سر میزنم اما امان از جیبی که هر روز خالی تر از دیروز

ای امان...

آیدین پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:08

تبلت واقعا چیز جالب و کاربردی نیست فقط تبلیغات روش زیاده
اما خوب اگه تصمیم گرفتی بخری به من ایمیل بزن کمکت می کنم تو انتخاب یا تو یکی از پستات بنویس مثل الان من همیشه می خونمت کمکت میکنم
راستی اگه زیاد متن می خونی کتاب خون ها هم ارزونترن هم برای چشم کم ضرر تر
نور کامپیترتم کم کن چشات آسیب نبینه

farshad پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:23

بابا اشکال نداره...بیخیال...حالا یکم واستا هنوز کلیده جا نیفتاده..حا که بیفته ان شالله قیمت ها میاد پایین(ایکن آدم امیدوار)..ولی جدا از شوخی اگه فقط هدف خوندن متنه...یک ebook reader بگیری بهتره..به خاطر ساختار خاص صفحه نمایشش انگار داری کاغذ میخونه(همون جوهر الکترونیک و..)..قیمتش هم فکر کنم ارزون تر باشه..نمونه هاش هم الان زیاده..یکی از دوستان سونیش رو گرفت به شدت راضی بود...
مگه اینکه بخوای باهاش انگری بردز و تمپل ران بازی کنی...که بحثش جداست:-"..

الی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:55 http://khooshegandom.blogfa.com/

بخر دیگه...
بخر



آخرش یه کار می کنم منصرف شی :-)

فعلا که دوباره بحث جنگ جدی شده و بورس سقوط کرده و پولی برای خرید در دست نداریم

لیلیـــــــ جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:51

سر بزن :)

شما که پست رمز دار میگذاری...

لیلیـــــــ شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 14:24

اون یه مطلب بود واسه یکی از دوستان قدیمی.. وقتی خوند پاکش کردم شرمندم.... وگرنه اهل رمز گذاری نیسم...

اشکال نداره...سر میزنم

لیلیـــــــ شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:32

:)
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد