افرند
افرند

افرند

1 - شبنم بازی جالبی راه انداخته. جدای از اینکه ایده جالبی داره که فکر می کنم تا به حال به اون پرداخته نشده ، این بازی اسپانسر هم داره!  در حالی که تیم ملی به دلیل نبود اسپانسر مرتب اردوها را کنسل می کند ، سفر تیم هامبورگ جهت  بازی یادبود مهدی مهدوی کیا به دلیل نبود اسپانسر در هاله ای از ابهام است و پیروزی در به در دنبال اسپانسری است  که هزینه جذب خلعتبری را تامین کند ، من نمی دونم شبنم از کجا اسپانسر گیر آورده...دوستان برای شرکت در این بازی و احیانا برنده شدن در یکی از هزاران جوایز نقدی و غیر نقدی این بازی،  به لینک زیر مراجعه کنید


سجاده ها



 2 - خاله بنده چند روزی در سفر بودند. جهت تسهیل سفر ایشان ، بنده وظیفه خریداری بلیط ها را داشتم. دیشب که اینجا آمده بودند همراه خود تعدادی سوغاتی هم آورده بودند. من هم با تصوراتی که از خودم داشتم و فکر کردم بقیه هم این تصورات را دارند و با این دید که دانشجوی ارشد  ، فعال بازار سرمایه! و همچنین مترجم برجسته کشوری هستم در حال حدس زدن این بودم  که سوغاتی من چی میتونه باشه... در نهایت خاله اسم مرا صدا کردند و  سوغاتی بنده را دادند. سوغاتی مورد نظر دقیقا منطبق با نظراتی بود که دیگران نسبت به من داشتند...

نمی دونم باید خوشحال باشم یا نه  اما در هر حال سوغاتی من ، باعث انبساط خاطر دیگران شد !


عکس سوغاتی هم برای دوستان با جنبه در ادامه مطلب گنجانده شده! 



خواندنش ضرر ندارد :  زنده باد بهار! زنده باد دانشگاه ایرانیان! زنده باد رانت!

 

 

نظرات 36 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 http://www.ghasedak68.blogfa.com

میدونستم تو یکی جنبه اش را نداری :))

شبــ نم دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:55

اوه اوه ...معروف شدم رفت ..!!
ممنون امیر ..

مثلا انتظار داشتی برات چی بیارن آیاااا؟؟!!!
خب حتما از روی سوغاتی هایی که از طرف شما بهشون داده شده تصمیم گیری کردن و به این نتیجه رسیدن
شنیدی میگن چیزی که عوض داره گله نداره ...؟؟!!

من سفر تفریحی نمیرم که بخوام سوغاتی بیارم! بعد هم خب جلال و جبروت من همیشه نادیده گرفته میشه!! :))

اون هم قابلی نداشت...نگفتی جایزه اش چقدره؟!

شبــ نم دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:56

ولی بگماااااخیلی بامزه س !!!
سوغاتی را میگمااااا

اگه خریداری برات بفرستمش :))

سارا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 http://rade-paye-shab.blogfa.com

وای خیلی بانمک و بامزه و باحاله

چه ذوقی کردی؟! شما هم خریداری؟! :))

علیرضا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 http://www.ghasedak68.blogfa.com

بی جنبه تویی که نمیدونی اسب پیشکشی رو دندونشو نمیشمارن...

ب ر ب ب :))

ناهید دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 http://sarpanahekhastegiha.blogfa.com

حالا توش جا میشی آیا؟؟؟؟؟




*ولی بامزس..
ولی حیف جبروتت نادیده گرفته شده دیگه

چه آیکونایی داره ها این بلاگ اسکای...خخخخخ

آره ...میخام یه سفر شمال هم باهاش برم :))

بعله...آیکون های زیادی داره :) یکی دو تا دیگه را هم امتحان کن :)

علیرضا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 http://www.ghasedak68.logfa.com

من جای تو بودم میگشتم مدل های دیگه ی ماشین تو همین سایز را میخریدم و کلکسیون راه مینداختم
اگه دوست داشتی کلکسیون راه بندازی آبجی کوچیکه یه دونه کالسکه ی این سایز و این مدلیشم داشت انگار بگم برات بفرسته

حالا فرضا من دوست داشته باشم کلکسیون راه بندازم. هزینه اش را از کجا تامین کنم؟!

علیرضا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 http://www.ghasedak68.blogfa.com

به همون اسپانسری که هدایای مسابقه ی شبنم رو تقبل کرده بگو..

پ باید سعی کنم برنده بشم!! :)) جایزه ام هم میشه کلکسیونی از این ماشین ها

شبــ نم دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:31

فکر کردین اسپانسر گیر آوردن به همین راحتیه ..!!!

بعد هم حالا شوماسعیتا بکن ..اما انتظار کلکسیون نداشته باش ..

حالا کلکسیون نه...اما ده بیست تاش را جور کنه :))

فافا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:22

عههه سلوم مسابقه شبنم بانو رو هستم:)

بعدم اینکه سوغاتیت بامزه بود:)))


چقدرم برا خودت پپسی باز کردیا:)

شما اولا بگو ببینم چند وقته کجایی؟!

فافا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:42

من هستم یعنی بودم همش بیرون بودم اصفهان بودم:دی

امروزم اومدم تهران خونه ابجیم

بله... بعد میگی من را اشتباه گرفتی :))

فافا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:45

امیر منو با عارفه اشتباه نگرفتی؟:))

لازمه همه عناوینی که تو پست برای خودم گفتم را اینجا هم دوباره ذکر کنم؟! من با این جلال و جبروت تو را با عارفه اشتباه بگیرم؟! :))

فافا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:56

حوصله نتم نمیشه...:)

کلا دو روز نبودیما:دی


شما زیادی اعتماد به نفس داریا:))

برا خودت یه اسفند دود کن :))

کلا دو روز برای شما خیلی زیاده :))

فافا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:59

گفتم شاید عینکت رو عوض کردی اشتباه می بینی

باشد :))

فالگیر دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:13

سلام
چه جالب. این دهه اش به یه دهه قبل از آل کاپون اینها میخوره. ازینها سوار میشدی و میرفتی تو یه جاده وسط مزرعه ذرت تو جنوب آمریکا.یه ملوسکم باهات بود محض پینک پنک ماجرا! ازونهایی که دامنهای خرکی بلند میپوشیدند با یه کلاه سایه دار اینهواااایی!. اینها بوقهای باحالی داشتند یعنی جون میکند تا صداش در بیاد.

آره...منم نمونه اش را فقط تو فیلم ها دیده بودم

فافا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:22

حالا ازین به بعد دیگه باید از مشاورم وقت بگیرید کلی برنامه دارم دیگه نمیخوام بیام نت:))

ایکون افه الکی اومدن

شمارو با کادوت بازی کن :))

دست خاله جونم درد نکنه فهمیده کودک درونت فعاله:دی

عاقا این شوهرخواهرم داشت کامنتا رو مبخوند خوبیت نداره

باشد...از مشاورت وقت میگیریم :))

مگه تو کامنتا چه خبر بود آیا؟!

علیرضا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:46 http://www.ghasedak68.blogfa.com

گفتم از صبح که پست گذاشتی تا همین نیم ساعت پیش ۸ تا کامنت بود.چیطوری یه دفه ظرف نیم ساعت شد ۱۵ تا کامنتا....نگو فافا اومده این طرفا

:)))))))))

فافا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:48

:))

خبری نبود میاد ببینه چیکار میکنم خلاف ملاف نرم

آهان از اون لحاظ...شاید هم سابقه ات خرابه:))

نیلو دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:57 http://for-me-21.blogfa.com

قشنگه که :)

چشماتون قشنگ میبینه!! :))

فافا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:06

سابقه من خراب نیست:|

ایشون کنجکاو تشریف دارن:)

علیرضا اخه ادم نیاد میگید نیومد بیاد کامنت بزاره یه جور دیگه

باشه بابا...شوما خیلی خوبی :))

فافا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:37

تو خوب بودن من که شکی نیست:)

من برم تا باهات دعوام نشده:)

سکوت رو ترجیح میدم:|

:))

وانیا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:28

ای جان چقدر زیبا و نوستالژیک حاضرم هر چی دارم بدم و اینو برا امیر خودم بخرم

قیمت خوب پیشنهاد بدی فروشیه ها :))

باران سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:10

خیلی جالب و شیکه !!!
من بودم میزاشتمش یه جای جلو چشمم.هروقت میدیدمش شوق کودکی میومد سراغم...
هرچیزی که هدیه میگیریم حتما نباید متناسب سن و سلیقه ی ما باشه !
متفاوت ها گاهی خیلی تاثیر گزارن...
با ارادت

بله. بنده هم مِن باب مزاح عرض کردم :)

مسافر سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:19

سلام
از چیزای دکوری بدت می یاد؟ قشنگه که. یکی رو می شناختم کولکسیون اینجور ماشن های کوچک رو داشت ..

سلام
خیلی هم خوشم میاد. فقط مشکلم اینه که دکور ندارم. اونهایی هم که داشتم با کتاب پر شده!

سارا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:31 http://rade-paye-shab.blogfa.com

اگر هدیه میدین قبول میکنماگرم فروشنده باشین چون گواهی نامه ندارم نمیتونم بخرم

نخیر...هدیه نمیدیم :))

علیرضا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 http://www.ghasedak68.blogfa.com

عوضش ما تا بخوای دکور داریم..میخوای بده من برات نگه میدارم...تضمینی

نه قربونت. چند تا دکورهایت را بده :))

farshad سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:02

به به..آقا هدیه اش مگه چشه؟..خیلی هم خوبه..نه خدایی انتظار چی داشتی؟..مثلا دیکشنری سوغات سفر؟؟؟یا مثلا برات یک بسته فرهنگی بیارن؟...برو خدات رو شکر کن..ما میریم مسافرت به ملت خوراکی سوغات میدیم..یادش بخیر اون سالا که پسته ارزون بود حتی یکبار برای دوستان از دامغان پسته گرفتم..یعنی باورت میشه؟؟؟

هیچی...خیلی هم قشنگه

دیگه دامغان نمیری؟!

فافا چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:30

عالی بود:)

زنده باد روحانی

از شرش راحت شدیم :)



هنوز کاملا راحت نشدیم

شبــ نم پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:55

حالا گریه نکن. اشکالی نداره

عارفه پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:20

سلام
امیر جان قابل توجه شما از این ماشین و موتور دکوری ها تو تهران دور و بر 200 هزار تومان ااست. نمی دونم این هم از اون مدل هاست یا نه .

اتفاقا این هم از تهران خریداری شده!

لیلیــــــــ جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:29 http://sohre1370.blogsky.com

هدیه به این شیکی و قشنگی...

به من اگه داده بودن تا چند ساعت فقط نگاش میکردم با اینکه از رانندگی خوشم نمیاد...

بله. بر منکرش لعنت

حالا چرا از رانندگی بدت میاد؟!

الی جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:14 http://khooshegandom.blogfa.com

سلام
جالبه. تو این پست من ی بیوگرافی تقریبی ازت کسب کردم.

الهی چه سوغاتی بامزه ای....
خوشت نیومده؟
اگه نیومده بده به من!!!!

سلام
اون ها بیشتر جهت مزاح بود :))

شما که یه بیوگرافی از من کسب کردی نمی دونی مال کجام که میگی بده اش به شما !

علیرضا جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:04 http://ghasedak68.blogfa.com

ذوقت گرفته آیکونات قیافه شون جدید شدن هی تو جواب کامنتا آیکون ردیف میکنی؟؟؟

الی جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:22 http://khooshegandom.blogfa.com/

خب اون چیزی که تو این پست بیان کردی در این حد بود دیگه!!
نگفته بودی ک برا من که اصفهانیمو فلان و اینا که!!!

پس نمیدی!؟ خ س س
خوشم اومد که قبول می کنین............

farshad شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:04

هی...دلت خوشه امیرجان..یعنی فکر میکنم اون پسته ها رو نگه میداشتم الان سرمایه داری بودم برای خودم..والله

لیلیـــــــ یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 14:26

چون عشقه موتورم

موتور که بحثش جداست و من هم مدتی است به لذت درونی موتورسواری پی بردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد