افرند
افرند

افرند

شهر هرت

از امروز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی شروع شده. اما چندین نکته جالب داره:



  • نماینده ای در موضع مخالف کلیت وزرای پیشنهادی صحبت میکرد. رو کرده بود به آقای روحانی و میگفت " آقای روحانی میدانی چند نفر مشکل معیشتی دارند ؟ می دانی ازدواج جوانان چقدر مشکل شده است؟ می دانی آمار طلاق چقدر است ؟ و ..." احتمالا این نماینده مجلس یا تا چند ماه پیش در ایران زندگی نمی کرده  است یا حداقل در دوران دولت دهم به شغل شریف غازچرانی می پرداخته و الان یاد مشکلات معیشتی مردم افتاده!

  • کلا یه عده از نماینده ها برای نطق پشت تریبون می روند و حرف هایشان را می زنند. بقیه نماینده ها هم به کارهای خودشان می پردازند. معمولا صندلی ها خالیست و به صورت چند نفری دور هم جمع شده اند و صحبت می کنند. نمی دانم به غیر از بیننده های تلویزیون و لاریجانی کس دیگری هم به حرف هایشان گوش می دهد؟

  • یاد دوران مدرسه می افتم  وقتی لاریجانی اسم تک تک نماینده ها را می برد و می خواهد سر جای خودشان بنشینند. در این راستا تعیین یک مبصر و نوشتن اسم خوب ها و بدها کمک شایانی به نظم مجلس خواهد کرد.

  • نماینده ای در حال صحبت بود . به صورت زیرنویس اعلام شده بود "نماینده مخالف کلیات کابینه". من هر چقدر بیشتر دقت می کردم دیدم این بابا داره از وزرا تعریف می کنه. بعد از چند دقیقه زیر نویس به "نماینده مجلس" تغییر کرد . وقتی نماینده در آخر صحبت هایش داشت از همه تعریف و تمجید میکرد ، دوستان در صدا و سیما متوجه شدند این نماینده ، "نماینده موافق" بوده است!

  • نماینده مخالف دیگری هم پشت تریبون آمده و می گوید ما و رهبر بیداریم!
  • همین نماینده بالایی دارد می گوید که میانگین "عمر مفید" اعضای کابینه 62 سال است. آخه مگه داریم در مورد یک ماشین صنعتی حرف میزنیم که بگیم عمر مفید؟! اگر یک نفر عمر مفیدش 62 سال باشد، عمر غیر  مفیدش چقدر است؟ زمان تعمیرات هم دارند؟!
نظرات 20 + ارسال نظر
نیلو دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 http://for-me-21.blogfa.com

الهی بمیرم تو چقدر حرص اینارو میخوری
:(

خدا نکنه
سعی می کنم برم تو فاز "فان" قضیه...

امیرحسین... دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:45

الان دیگه برنامه 18+ شده! یه چیزهایی می شنوم که برای سن من هم بدآموزی داره!!

علیرضا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 http://www.ghasedak68.blogfa.com

کلا تا بوده مجلس برا خودش یه پا خنده بازار بوده....بعد تازه صدا سیما که کلا از بیخ عربه...میگن دست بالا دست زیاده...

تازه صدا و تصویر هم هماهنگ نیست :))

فرشته دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 http://houdsa.blogfa.com

یعنی جایی مضحک تر از مجلس ما هم وجود داره؟؟
واقعا مایه تاسفن...من که راضی نیستم از پولی که از حق من به اینا داده میشه...واقعا راضی نیستم...

حداقل انتظار داریم امروز را که به صورت مستقیم پخش میشه آبرو داری کنن

iman دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:40 http://game-android.ir

سلام ممنون میشم منو به اسم دانلود بازی آندروید لینک کنی و خبر بدی لینکت کنم

خرید اینترنتی دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:18 http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

فرشته دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:33 http://houdsa.blogfa.com

قدوسی رو دیدی امیرحسین؟ دیدی داشت پاره میشد؟/

دیدی همه ی غمش فتنه بود و آقا؟ یعنی این مرتیکه هیچی غیر از پاچه خواری تو عمرش بلد نبوده...یعنی بیکاری و فساد و گرونی و بدبختی و نمیبینه اما فقط اینو میدونه که توبه ی این آدما پذیرفته نیست...از خدا هم زدن جلوتر...

ای خداااااااااااااااا ما رو از دست اینا خلاص کن...

بابا اینا اصن قاطی دارند...رسایی را که من اصن نفهمیدم چی میگفت!

دیدی به جای واژه چاپلوس ، صبح چه کلمه ای به کار بردن؟!

عارفه دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:40

وقتی سوم راهنمایی رفتیم مجلس و از نزدیک می دیدم حالم از مجلس بهم خورد
وقتی جلو مامانم و... محکم وای می سوم و می گم خیلی چیز ها تو جامعه امون از پای بست ویرانه یکیش منظورم همین جا است. حوصله تشریح ندارم .
جسد تا حالا دیدی. جسدم میت. همین پیش پای شما از مدرسه اودم.

اتفاقا منم دوست دارم مجلس را یک بار از نزدیک ببینم!

ای بابا

عارفه دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:55

چرا تو وب علی نمی شه نظر گذاشت؟
عدد رو باز نمی کنه

بعضی وقت ها اینجور میشه
دوباره سعی کن ایشالا که درست شده

لیلیـــــــ دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:43

ما ندیدیم خداروشکر... حرصا خودم بسمه ... والاااا با اون آقا بشین رأی گیری داریم آقای فلانی بشین... خبر مرگت بتمرگ :|

هنوز هم هستا...تا دو سه روز دیگه هم هست...گفتم از دست ندی :))

فالگیر دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:26

سلام
یکسری ها واسه هوچی گری میرند نماینده مجلس میشن.یارو حرف تو دهنش نچرخیده طرف داد و بیداد کرده که آقا این حرف شما یعنی بهمان و بیسار و فلان! نه غلام نهههه؟!

دقیقا...متاسفانه روحانیون که باید از نظر اخلاقی الگو باشند از این لحاظ بدتر هستن

شبــ نم دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:51

شما که دنبال میکنید آخر کار به منم بگید چی شد و چی نشد !!

آخرش همه چیز به خیر و خوشی تموم میشه...والا

لیلیـــــــ دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:46

نه ممنون.. من اصی این آقای رئیسشو که میبینما دگرگون میشه حالم ... با اون شلغمایی که اطرافشن ..
بذار شکراشونو سیر بخورن... اونی که باید برنده بشه از قبل تعیین شده این چیزا سیاه کاریه ... وااااااااااااالا

بابا حرف های سیاسی ِ بودار :)))

عارفه دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:57

چیه خب؟ بیا من و بخور
باسه من قاطی می کنه.
خب شب و روزم هنوز برعکس. الان از خواب پا شدم تا صبح سر درسمم می روم مدرسه می ایم خواب شبم و می کنم

نرگس سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:43

حقیقتا تأسف بار بود

اوهوم

لیلیـــــــ سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:17

:)))
بودارش کردن :)))

:)))

ند نیک سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 http://blue-sky.persianblog.ir

احتمالا نماینده محترم داشته واسه اعضای کابینه استهلاک در نظر میگرفته

والاااااا

شبــ نم سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:00

من تا الان خواب بودم کجا رسیدن؟!! تمام شد ؟

شما تا دو سه روز دیگه وقت داری بخوابی :))

علیرضا چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 http://www.ghasedak68.blogfa.com

چیطوری؟

مثل پلو تو دوُری!

farshad شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:15 http://simpleasrain.blogfa.com

=))...دوستان بدجور بساط فان رو به راه کرده بودن پس...جای ما خالی...یاد برادر بزرگتر افتادم که از غذای صحن علنی مجلس که به لطف یکی از دوستان که از فامیلشان در مجلس بود مستفیض شده بود ازش، تعریف میکرد..و من فقط سکوت کرده بودم..مونده بودم که واکنشم چی باید باشه به این دوستان:)..

آره ...حیف که بهشون تذکر دادند و از میزان فان اش کم شد :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد