افرند
افرند

افرند

بسته فرهنگی!

چندین ماه پیش، یک بسته فرهنگی سفارش داده بودم.

به دوستی که چندین سال است آن طرف آبها ست.

و دقیقا در این زمان

این بسته که حاوی چندین قلم فرهنگی است

به دستم رسید ...


نظرات 31 + ارسال نظر
عارفه شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:06

اوللللللل

بازگشت باشکوه! :))

عارفه شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:12

الان داشتم تو وب علی می چر خیدم نظرت و در مورد حریم شخصی خواندم یکم راستش ازت ترسیدم. نمی دونم چرا
الان اصلا نمی دونم بپرسم این دقیقا چیه وارد حریم شخصیت می شوم نپرسم ؟؟ هر چی شما بگین اصلا
به خدا دختر خوب و حرف گوش کنیم

از من ترسیدی یا از نظرم آیا؟!
چند عدد فیلم و چند عدد موسیقی

فافا(◡‿◡✿) شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:36

دستشون درد نکنه حالا نمیشد یه بیوگرافی از این دوستتون بزاری

چشم. امر دیگه ای؟!

علیرضا شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 http://ghasedak68.blogfa.com

مطمئنی بسته ی فرهنگیه؟؟؟؟فقط فرهنگیه؟؟؟؟بعد دقیقن چه نوع فرهنگی؟؟؟ایرانی؟اسلامی؟غربی؟بعد دقیقا محتویاتش چیه؟؟؟؟
بعد اینا رو بیخیال...تو مطمئنی تو راه چیزی ازش کم نشده تا بیاد برسه به دستت؟؟؟

شما ذهنت خرابه به من چه. بله داداش بسته فرهنگیه. شما اسمش را چی میگذاری؟!

این را دقیقا نمی دونم!

لیلیـــــــ شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:27

با کلاسه...
کاش ما هم از این دوستا داشتیم :|
والاااااااا

والااااا :))

[ بدون نام ] شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:39

سلام
تو بشته فرهنگیت پدرخوانده و اینسپشن از سینما خیلی تو چشمه.بعد پینک فلوید تو موسیقی و ما بقی شم حتما چیزهایی هست که قرار نی دونسته شه!. این بسته فرهنگی در خیابان انقلاب و ولیعصر بسان پر ریخته مرغ در بالشم یافت میشوند حالا اگر حتما بایستی اتمسفر فرنگ هم همراهش باشه خب اون چیزی دیگه ای هست!

سلام !
گر چه نمیدونم با کی طرفم که دقیقا توضیح بدم اما باید بگم که تو ایران، کپی دست چندم همه چیز وجود داره. اصل هر چیزی وقتی برات مهمه که ارزشش را درک کرده باشی

مریم انصاری شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:08

ببخشید یه سوال:

این «قلم»های فرهنگی که فرمودین توی بسته ی دریافتی تون هست، میشه تراش زد برای خوشنویسی استفاده کرد؟

از اون قلم ها را که نمیریم از اون طرف آب تهیه کنیم! :)))

مریم شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

هم دوست بامعرفت آن طرف آبی
هم بسته فرهنگی خارجکی ام
آرزوستـــــــــــــــ...

خدا قسمتتون کنه ایشالا :))

عارفه شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:18

هم از خودت ترسیدم هم از نظرت.
امیر بیا برس به دادم
فردا باید بروم سر کلاس کارهایم مونده
خاله ام ظهر دعوت کرده این دو تا خواب اند. بیدار هم نمی شوند
اه این مامانم من و گذاشته با این دو تا

خب امروز خونه خاله ات نرو و بشین سر کارهات
والا

hichkare شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:21

دست اورندش درد نکنه

; )))

علیرضا شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:06 http://www.ghasedak68.blogfa.com

خوب حالا فیلم چی هست؟؟؟؟شب بردار بیار خونمون...جهنم و ضررش...میرم تنقلات میخرم ...خونه خودمونم دعوتت میکنم..ولی بردار بیار با هم ببینیم..نمیشه تنهات گذاشت تو خونه با اون فیلما...
بردار بیار با هم ببینیم....دلم نمیاد رفیقمو در برابر فرهنگ غربی تنها بزارم...ویرانگره...خانمان سوزه....من میدونم

چشاتو وا کن...سری کامل پدرخوانده است با پشت صحنه و اینا. اون یکی را هم تلویزیون خودمون هم نشون داده
حالا که اینقدر اصرار میکنی شب میرسم خدمتتون :)))

نیلوفر شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:58 http://niloofaremordaab.blogfa.com

سلااااام علیکوووم،حال شما؟:)
مبارکه بسته فرهنگیت باشه،چی چی هــــــــــــس حالا؟

جل الخالق!!!!!!

farshad شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:01 http://simpleasrain.blogfa.com

اصلا یک مدت بود سوال اساسیم این بود که این وب امیرحسین کدومه..که به لطف یکی از دوستان پیدا کردم...شرمنده از فوضولی{پیرو کامنتی که بالا بهش عارفه هم اشاره کرد}...ولی در کل پسندیدم فیلم ها رو..در زمینه آهنگ هم خیلی دستی ندارم..ولی اسمش آشناست...به هر حال عیدی بوده دیگه..عیدتون مبارک...

هی وای من!! چرا و به چه مدت این سوال اساسی برات به وجود اومده بود؟!

اون وقتی که سفارش دادم هیچ نیتی نداشتم اما جالبه که به عنوان عیدی به دستم رسید!

راستی سلام :)

فالگیر شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:46

اون بینام من بودم.چطوری اسمم رو ننوشتم واقعا که![لبخند]

اااا تو بودی؟! خوب شد چیز خاصی بهت نگفتم :)))

علیرضا شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:25 http://www.ghasedak68.blogfa.com

نه من میدونم رو بسته اش این اسما رو نوشته ولی توش فیلمای دیگه ایه...
نـــــــــــــــــــــــــــه...شب نیا....روز بیا...فردا صبح بیا اصن...تو چرا هر وقت قراره بیای خونه ما میخوای شب بیای؟؟؟؟مگه تو زندگی نداری؟خواب نداری؟
زن نداری ولی زندگی که داری....خوابم که داری...برو خونتون بخواب بزار ما هم به زندگیمون برسیم شبیه...برو صبح بیا....

من هنوز مثل ماه رمضون تا صبح بیدارم. همون شب میام :)))

علیرضا شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:31 http://ghasedak68.blogfa.com

بیا ولی مثه اون موقعا که نصف شب میومدی از تهران دم ترمینال پیاده میشدی میومدی خونه ما باید بیای تو سالن پشت در بمونی....
یادت که هست که....

برو که که...اون موقع ها میگفتی اصی طرف خونه تون نیام
حالا که اصرار میکنی میام :))ا

علیرضا شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:16 http://www.ghasedak68.blogfa.com


بالاخره در قبال خونواده ات مسئولم...بد آموزی داشت...میدونی که خونه ی ما کلا ورود +۲۶ و ۲۷ هست...

خودت را راه میدن ؟! :)))

علیرضا شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:47 http://www.ghasedak68.blogfa.com

شما بیا من روشنت میکنم که انقدر نور بالا نزنی...

:)))

عارفه شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:58

سلوم
ااااا خیلی دل آبادی پسرم بیا اگه تونستی خاله ام رو که فقط از شب قبلش ۴نوع دسر درست کرده رو منصرف کن که کار هایم مونده نمی آیم من از مشهد اومده بودم اصلا نمی دونستم.
اگه موفق شدی می فرستمت با زن دایی ام یکم کل کل کنی تا حالت قشنگ جا بیاد.
فکر کردی دست خودمه؟
یادم بنداز در مورد اون حریم شخصی یه چیزی بهت بگم الان خستم.

بابا خسته :))
بابا ای که از همه می ترسی :))

خب بیا بگو .جریان پدر بزرگت را هم یادت نره بگی

لیلیـــــــ شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:12

سر بزن :)

:|

شبــ نم شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:45

بسته را تو سفارش دادی، قلم هایش را هم ؟؟!!!
دارم موسیقی متن رو گوش میدم..!!

یعنی چی آیا؟

چه موسیقی متنی؟ فیلم؟ کدوم فیلم؟

فرشته شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:10 http://houdsa.blogfa.com

اصنشم حسودیم نشد...:دی

خدا را شکر :))

عارفه شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:43

سلام
الان دیگه خسته نیستم کلی هم خوبم. اینم نیشمه
برای بابا جونم یکی از دوست های عربش اپل ایپد اورده بابا جون گفت به من یاد بده براش توضیح دادم ولی هچی یاد نگرفت وایبرش رو راه انداختم. بعد از دو ساعت همه نوه ها کفشون بریده بود تکس داده بودند بابا جون واقعا خودتونید؟! اون یک می گفت نه بابا یکی از این نوه ها است به اسم بابا جون ساخته. ما مرده بودیم از خنده.
امیر یه سوال درصذ زبانت و تو کنکور چند زدی

سلام
خب حالا که خسته نیستی بیا در مورد حریم شخصی که میخواستی بگی ، بگو
33%

عارفه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:58

بیا بفرما تو که این قدر زبانت خوبه ۳۳٪ زدی اون وقت از من واقعا چه انتظاری می. ره؟
حالم خوبه ولی تا صبح باید بشینم سر کار هایم باشه بعدا.

ای بابا
یه بار که خسته ای و حالت خوب نیست، یه بار هم که حالت خوبه و میگی کار داری
اون موقع از زبان دور بودم
البته من کنکور لیسانس را گفتم

علیرضا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 http://ghasedak68.blogfa.com

۳۳ درصد؟؟؟؟؟؟!!!!همش ۳۳ درصد؟؟؟؟؟این همه پول خرج کردی رفتی کلاس و این همه جلسات قبل و بعد کلاس با بچه ها به بهونه ی !! زبان کار کردن و اینا همش شد ۳۳ درصد تو کنکور؟؟؟؟؟

برای کنکور لیسانس را گفتم و فکر می کنم منظور عارفه هم همین کنکور بود نه کنکور ارشد
خودت چقدر زدی؟
اون کلاس های زبان برای ارشد بود :)

شبــ نم یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:21

منظورم اینه که انتخاب با اون بوده ؟؟!!

فیلم پدر خوانده دیگه ...!!!!!!!!

نه . من درخواست کرده بودم. یکی دو تا مجله و روزنامه هم بوده اما چون خیلی از اون زمان میگذره دیگه نشد که بشه!

ایول :))

علیرضا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 http://www.ghasedak68.blogfa.com

والا ما ادعایی نکردیم و نداشتیم....شما کلاس زبان میرفتی...شما ترجمه میکنی...شما فلیم خارجکی میشینی میبینی
من کنکور سراسریمو نزدم اصن زبانمو...ارشدمم هر چی بود زیر بیست درصد بود....

اون موقع والا من هم ادعایی نداشتم. و در ضمن چون دانشگاه آزادی بودم درصد آزمون آزاد را یادمه. برای سراسری را یادم نیست

ارشد را که میدونم وضعت چه جوری بود اما این روزها داری بهتر میشی

لیلیـــــــ یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:33

امیر واسه پست قبلی گفتی " چقدر تلخ " مثی اینکه اصلا نیمیخونیا .. :| والااااا

تا دیشب که کامنت من برای پست قبلیت نبود...

لیلیـــــــ یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:07

بعله دفه قبلم همینو گفتی... :)))
بیخیال...

" بعضی وقتا تلخ مینویسم " تا یادم بمونه همیشه شادی نیست ..

نیلوفر یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:34 http://niloofaremordaab.blogfa.com

آدم یه وقتایی از تعجب زبونش بند بیاد جواب سلامم نده اشکالی ندارهه
قربون شما،شما چطوری مهندس؟

ما بد نیستیم
شما خوبی؟
از این طرف ها؟!

عارفه دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:16

خو من یک محصل کوشام. بعلهههههه فکر کردی الکیه امیر حسین خان.
ما اصلا وقت نداریم خعیلیییی خاصیم. اصلا یه وعضیییی
ااا پس یعنی من هم آیا می توانم تو دانشگاه زبانم و خوب کنم.یعنی می شه روزی من زبان فول شوم. خدایی در این زمینه بهت حسودیم می شه.
خوش به حالت

آفرین محصل کوشا

هنوز منتظرما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد