افرند
افرند

افرند

غشنی!


همه ماه رمضان یک طرف

روزه سی امین روز هم یکطرف



+ از صبح تا حالا همه علما در رسانه ملی در حال توجیه این هستند که چرا وقتی با عربستان شروع می کنیم با عربستان تمام نمی کنیم!


++ عنوان پست اشاره به دعای روز بیست و نهم ماه رمضان " اللهمّ غَشّنی بالرّحْمَةِ وارْزُقْنی..." دارد. قدیم تر ها می گفتند معنی اش این میشه که خدایا  دیگه غش کردم...!!

نظرات 38 + ارسال نظر
کوزت چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:59 http://www.koozet.com

با سلام خدمت مدیر وبلاگ
من چند وقته یه سایت تفریحی زدم که بیشتر تو اون داستان ارسال میکنم میخواستم اگه مایل به تبادل لینک با ما بودید ما را با نام (( سایت تفریحی کوزت )) یا (( داستان های عاشقانه )) لینک کنید و بهمون خبر بدید که با چه اسمی شما را لینک کنیم
حتما بهم سر بزن و بگو
یه نگای هم به سایت بنداز و اگه نظزی داری بهم بگو

من را با اسم ژال والژان لینک کن!

کسب درآمد ماهیانه 300 هزار تومان چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:25 http://bux.tirage24.com/?r=510491162

با عرض سلام
سایت کسب درآمد کلیکی با پرداخت بیش از صد میلیون تومان به کاربران در سال گذشته
برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید


http://bux.tirage24.com/?r=510491162

ماهی فقط 300 هزار تومان؟!

فرشته چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:37 http://houdsa.blogfa.com

خداییش روز آخر خیلی سخته...

اون تعبیر دعا خیلی باحال بود..

تازه روز آخر اگر سی ام باشه دیگه بدتره

:)

عارفه چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:31

سلام
من که غش نکردم پرفسور جان. این چند روز این جا که خیلی خوش گذشته.
ا حواسم نبود شما ها هنوز روزه اید.
من که می دونم دلت خیلی تنگ شده برای من خیالت راحت پسر خاله ام نت آورده نات دارم فقط تبلت رو یادم رفت بیارم..
پیشا پیش قبول باشه. خاکشیر بگو مامانتون درست کنند بخوری دعای خیر می کنی به جون دوست به این خوبی که داری.

بله...منم اگه جای شما بودم غش نمیکردم :))
خاکشیر را به مامانم بگم؟! خودم همیشه درست می کنم و میخورم
دعا یادت نره

کیانا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:40 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

سلام امیر حسین
خوبی رفیق؟

بد نیستم
شما خوبی؟

شلم شوربا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:19 http://www.nimarasi.blogfa.com

یوم الشک خودش یه داستانیه...محاسبات خیام را زیر سوال بردن

والااااااا

فافا(◡‿◡✿) چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:57

شما که تا الان گرفتی واسه یه روز چونه نزن

عیدتم پیشاپیش مبارک:)

غش؟:))

من له ام....

دیگه رسما اعلام شد که جمعه عیده
والاااا

تلاش چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:09

عیبی نداره دیگه تموم شد..

:)

ناهید پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:42

بابا تموم شد دیگه...

یه روزم روش حالا...........وااااااالا

وا...حالا چرا دعوا داری؟؟!

فافا(◡‿◡✿) پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:31

من که چیزی نگفتم :)

تابلو بود جمعه عید میشه

بهتر کلی امروز کار دارم حداقل تعطیل نیست:)

مگه من گفتم چیزی گفتی؟!

برای من تعطیلی و غیر تعطیلی فرقی نداره :(

فالگیر پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 http://www.falgir64.blogfa.com

سلام
دیگه غش کردی و نکردی تموم شد.جمعه خلاصی جناب.جمعه یه دهن برو برای همه خوردنی ها!
عیدتون هم مبارک نماز و روزه تون هم قبول.

سلام
به. فردا به پیشئاز صبحانه میرویم.
عید شما هم مبارک

مریم پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

یعنی دلم برای چایی شیرین و نون و پنیر یه ذره شده
فردا که از خواب بیدار شدم (ان شاءالله) به طرف صبحانه شیرجه خواهم برد در حد میگ میگ
ولی سوای از هر چیزی دلم تنگ میشه براش
نمیدونم چرا دلم نمیخواد ماه رمضون تموم بشه

نماز روزه هات قبول عیدت مبارک داداش امیرحسین

من حالا شاید زیاد دنبال خوردن صبحانه مفصل نباشم اما چایی صبح ها واقعا نعمت بزرگی است ( آیکون معتاد به چایی)
فردا موقع اذان مغرب...اون موقع بدجور احساس دل تنگی میکنم

نماز و روزه و عید شما هم مبارک :)

سارا پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 http://rade-paye-shab.blogfa.com

عیذتون مبارک

عید شما هم مبارک :))

علیرضا پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:28 http://ghasedak68.blogfa.com

از اونجایی که من دوست داشتم جمعه عید باشه،جمعه شد.خدا با ماست.
همیشه آخر ماه رمضون که میشه دیگه خسته و بی رمقیم.ماه رمضون که سی روز بشه که اوج زوره.ولی جالبه تو احادیث سفارش شده که دهه آخر ماه رمضون فضیلتش بیشتره تا حدی که پیغمبر دهه آخر ماه رمضون رختخوابشونو جمع میکردن تا استفاده بیشتری کنن.ولی خوب ماها هرچی به آخر نزدیک میشیم بی رمق میشیم.انشالله از ماه رمضون امسال استفاده کرده باشیم.
عیدتم پیشاپیش مبارک دادا

دیگه ور دار این عبارت "پیشاپیش" را که هر چی میکشیم از همین عبارت ناشی میشه! از 23 ماه رمضون مرتب و بدون وقفه " عید سعید فطر را پیشاپیش تبریک میگیم" در تلویزیون و رادیو و ورزنامه و ... گفته میشه و ملتی را آب نمک می خوابونن!!

اما جدای از شوخی، همین که می بینیم تو اوج گرما و حداکثر زمان روزه داری، باز هم از پس این کار بر اومدیم و بر نفسمون غلبه کردیم جای خوشحالی داره...
امشب همه کسانی که این ماه را درک کردند ، دل تنگ میشن...

باران پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:01

تفسیر دعات تو حلقم....
روز های اخر من بیشتر استفاده کردم... واسه همین لحظه های آخر رو خیلی دوست دارم...قلبم تند تند میزنه!
کل این یه هفته اینجا ابری و بارونی بود و خنک.همین امروز که من بازار کار داشتم چندتا خرید داشتم یه آفتاب سوزانی شده که نگو...شرجی در حد لالیگا...دیگه رسما تشنه شدم...
واسه منم از دیشب سواله وقتی ما با عربستان شروع کردیم چرا دیرتر از اونا عید داریم ...
عیدت هم پسشاپیش مبارک امیرجان

تفسیر از من نیست. از بزرگان در زمان های قدیم انجام گرفته!

دیگه شانس خوبیه که داری

پیشاپیش؟!
از شما هم مبارک :)

ناهید پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:29 http://sarpanahekhastegiha.blogfa.com

دعوا نکردم که!!!!!.....

:)

لیلیـــــــ پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:48

بعله :)))

ما نظری نداریم فقط اینکه از گرفتن روزه در روز آخر در رفتیمو اینا

عیدت مبارکا باشه

ای بابا
جریان چیه همه این روز آخری رودر رفتن؟! :)
عیدت شما هم مبارک

ناهید پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:58

دعوا نکردم که.!!!!!!!!!.....

خب بااااشه
عیدت مبارک :))

مریم انصاری پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:38

عیدتون مبارک.

عید شما هم مبارک

فافا(◡‿◡✿) پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:17

عیدت مبارک امیرحسین

الان این قیافه توئه؟!
عید تو هم مبارک

دل آرام پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:28 http://delaramam.blogsky.com

امیرحسین یعنی اولین بار بود که از اینکه عید یک روز دیرتر باشه ناراحت نشدم و کلی هم دعا کردم تازه!! واقعا باید به یکسری از کارهام میرسیدم.

عیدت مبارک باشه و ایشالا بهترین عیدی رو از خدا بگیری...

چرا آیا؟!

ممنون. عید شما هم مبارک :)

ند نیک پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:45 http://blue-sky.persianblog.ir

خب دیگه 31 روز که نمیشه فردا عیده عید تو هم مبارک

حالا کی گفت 31 روز میشه؟!!
عید شما هم مبارک

نیلو پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:20 http://for-me-21.blogfa.com

عیدت مبارک ..
خیلی باحال بود دیگه غش کردم :)))) کلی خندیدم ..

عید شما هم مبارک :))

فافا(◡‿◡✿) جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:11

نخیرم من خیلی خوشگل تر از اینم

:))

باشـِد :)))

فافا(◡‿◡✿) جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:17

نیشتو ببند

آنلاین بیکار

آنلاین پر کار! :((

فافا(◡‿◡✿) جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:17

یه سرم بیا اون ور تو مسابقه شرکت کن

اون ور هم اومدم. با این آهنگت :))

فافا(◡‿◡✿) جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:25

مگه داری کوه میکنی؟:))

منم کارا تایپم مونده:(

چشه میشه کلی روش قر داد

بعله
اسمم هم باید بگذارین امیرحسین کوه کن! :)

فافا(◡‿◡✿) جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:41

نخریم عمو امیرحسین بیتره!!!!

:))

شبـــ نم جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:37

اینجا هنوز عید نشده ...؟؟!!!

چه عجب...خیلی زودتر از این ها منتظرت بودم :)
نه هنوز. تو اصفهان ماه را ندیدن ( از بس موندم تو خونه!)
عیدت مبارک

فافا(◡‿◡✿) جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:42

آهنگ عوض کردم بیا گوش بده ببین خوبه!!!!!!!!

امان از دست تو :)

شبـــ نم جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:44

هر جا سر زدم عید رو اعلام کرده بودن اما عیدانه ای در کار نبود ..
لدفن عید و عیدانه را با هم اعلام بدارید .. ..

با تشکر ..
شبــ نم:
ارشد لینکدونی تا به الان

عیدانه؟!؟! اینجا عیدانه نداریم. فقط فطریه داریم.:))
اگه خواستی شماره حساب میدم فطریه تون را بریزین به حساب. نفری 15 هزار تومان بی زحمت :)))

بعله شما ارشد خیلی جاها هستین :))

فافا(◡‿◡✿) جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:02

اینم خوب نیست؟

هنوز گوش ندادم
یه کم صبر کن

شبـــ نم جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:03

ما که بی فطریه عیدی مون رو گرفتیم ...دلت بسوووووووزه ..
رگبار بارون عصری محشر بود ...

عیدیتون چی بود آیا؟!!؟! ( فقط از سر کنجکاوی می پرسما)

نکنه اصفهانی؟! الان داره بارون میاد!

فافا(◡‿◡✿) جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:27

امیرحسین دقیقا بارون کجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟

پس چرا من نمی بینم

اونجا بود!
آهنگ وبت اجرا نمیشه :(

فافا(◡‿◡✿) جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:32

شمال؟
جنوب؟
مشرق؟
مغرب؟

والا اینجا زمین خشکه:(


اهنگ دنیای من از پویا بیاتیه

دیگه تموم شد :(

پویا بیاتی دیگه کیه؟!

فافا(◡‿◡✿) جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:40

های که تموم شد.تو دلم حسودی کردم اونجا بارون میاد من دلم بارون میخاد:((

یه بنده خدا :)

صداش بد نیست اهنگاشو دوست دارم مخصوصا اینو

حسود :)

عارفه شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:48

اصلا ای جوووووووونم فافا رو که می بینم یاد خودم می افتم
سلام چه طوری؟ خوبی؟ دلت بسوزه ما عیدی گرفتیم
نه بابا افرین پروسه شستن خاکشیر هم خودت انجام می دهی. نه بابا خدایی پسر خوبی هستی پس چرا پسرا ی ما این قدر بی خاصیت اند .
زنگ می زنم از مامانت بپرسم بچه خوبی بودی من این قد دعات کردم
ما هم فطریه امون رو تازه دوبار دادن هم مامانم داد هم بابا جونم
یادم بنداز یه چیزی بعدا بگم بخندی
اووو بی خود بخواهی به بابا جون من بخندی ، اصلا نمی گم
تهراااااااااااانم

بیا تعریف کن. قول میدیم قهقهه نزنیم :))

فافا(◡‿◡✿) شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:35

سلام عارفه چطوری؟:)

دلم برات یه ذره شده دختر.زیارت قبول منم دعا کردی ؟


بابا عارفه پروژه ریختن خاکشیر تو اب جوش رو بلده فقط

سفر بخیر

:||

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد