افرند
افرند

افرند

غروب جمعه هم می تواند دوست داشتنی باشد...




نظرات 22 + ارسال نظر
یه مریم جدید شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 http://newmaryam.blogsky.com

می تواند.

اوهوم :)

مریم انصاری شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:53

نه امیرحسین جان. چشمم رو روی حقایق نبستم.

موافقم با شما که دقیقاً «جو» عوض شد. کلمه ی «جو» خیلی فرق داره با اینکه بگیم همه چیز به «دستور» روحانی تغییر کرده و احمدی نژاد دیگه رفته بود کنار از همون 25 خرداد! من عرض کردم که... اون جواب، در کامنت پست قبل، فقط جواب به کسایی هست که می گفتن (یا میگن) که با رأی آوردن روحانی، عملاً احمدی نژاد کنار رفته بود. در صورتیکه تازه امروز خداحافظی می کنه رسماً.

شما حق دارید از کامنت قبلم تعجب کنید. چون حرف غیرمنطقی ِ بعضی ها (منظورم اصلاً شما نیستید و نبودید)، جواب تعجب برانگیز هم می طلبه!


ضمناً... صبر کنید تا آخر پائیز برسه و جوجه ها رو اونموقع با همدیگه بشماریم. هنوز آقای روحانی نیومدن. امروز تازه تشریف میارن. اجازه بدین هشت سال بگذره، بعد راجع به تأثیر حیرت انگیز ایشون روی مسائل کشور صحبت کنیم. آقای احمدی نژاد هم یه روزی، قداستِ امروز آقای روحانی رو داشت. ولی همه دیدیم که با چه ننگی رفت!

فقط هشت سال صبر نیاز داره.


ضمناً راجع به قسمت آخر جوابی که به من دادید... خودتون مقایسه کنید ببینید من چشمم رو روی حقایق می بندم و هر چیزی رو که دلم می خواد می بینم یا شما:

اینکه شما فرمودید: احمدی نژاد ««هیچ»» کار مثبتی نکرده و ««به حق»»، ««دروغگوترین»» انسان روی کره ی خاکی هست در طول تاریخ...

چشمتون رو روی حقایق بستین یا مَنی که میگم:

این مرد، کار مثبت هم انجام داده در کنار تمام اشتباه های بزرگش، این مرد خدمت هم کرده در کنار تمام به قول شما دیکتاتور بودنش... ولی خدمتش با بی تدبیری تمام همراه بوده، یعنی یه جوری که خودش رو از چشم همه انداخت.

حالا به نظر خودتون کدوممون چشممون رو روی حقایق بستیم؟ من؟ یا شما؟

قضاوتش بمونه با آنکه او عالِم سر است.

:)

پدیده شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 http://padideh-napadid.blogfa.com

عجب عکسسسسسسسسسسسسسسسسی

:)

لیلیـــــــ شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:47

اوهووووم.... :)

:)

لیلیـــــــ شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:29

سر بزن :)

:)

علیرضا شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:46 http://www.ghasedak68.blogfa.com

من که دیگه فقط میخوام بره ریختشو نبینم....اصن یادم بره یه زمانی یه همچین آدمی بوده....

دقیقا

باران شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:58

بابا عکس....از کجا گیر آوردی اینو ؟؟؟؟
من که چشمم از چیزی آب نمیخوره...همه دوست دارن این وضعیت تموم بشه مثل من....اما از کجا معلوم دو سال دیگه نگیم بازم همون احمدی نژاد ؟ ما جهان سومیم...همیشه دست های پشت پرده کشورمون رو اداره میکنه...یکی هم خوب باشه بخواد دردی از مردم کم کنه نمیزارنش....
یا حق

دیشب تو ف ب بود
به خیلی دلیل ها امیدوار باش

ناهید شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:22

برادر خودتو خیلی درگیر این بدبخت کردیا...

روی بعضی چیزها باید تاکید بشه

فافا(◡‿◡✿) شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:58

لایک ویژه رو کامنت علیرضا:)

تبریک شرش کم شد بالاخره...

الان چه احساسی داری عایا؟

الان با ذوف دارم مراسم تنفیذ را می بینم

فافا(◡‿◡✿) شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:17

بابا آنلاین.من حال ندارم برم ببینم تو این گرما ۱ساعت پیش رسیدم خونه تازه

ایکون بدبخت بیچاره!

ذوق کن خبس

حال نداری بری ببینی؟! مگه کجا میخوای بری؟! :))
آخی بدبخت ِ بیچاره :)))

فافا(◡‿◡✿) شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:38

از تو اتاقم برم تو سالن این یعنی خیلی سخت!:))

امروز خوشحالی ها :))

اوه اوه...کمک نمیخوای؟!
از دیشب خوشحالم...

شبــ نم شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:00

خسته م ..
به امید فردا ..

همه خسته ایم
نه. همه نه. انگار کسانی هستند که خسته نیستند...

عارفه یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:06

برای من اما دلگیره

چرا؟! چیزی شده؟!

عارفه یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:20

به خاطر سه کوهنورد ایرانی خیلی بهم ریختم

من هنوز نفهمیدم که کم کاری مسئولین باعث این ماجرا شده یا تحریم ها یا تقدیر!

عارفه یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:37

رفته بودم خونه عمه ام این ها پسر عمه ام وارد بود به کوه نوردی و... این ها رو هم می شناخت
می گفت قبل از این که بخواهند بروند بالا دوازده هزار دلار همه باید بدهند که اگر اتفاقی افتاد بیان کمک ولی از ۶ هزار متری به بالا هلی کوپتر نمی تونه بره و گروه امداد کار چندانی از دستش بر نمی آید
به این ها هم گفته شده خودتون و تا اون حدود برسونید با می آیم می بیمتون ولی مسیر و اشتباه رفته بودن و نتونستن.

عجب
حیف...

عارفه یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:10

همشهری این هفته رو گرفتی
در مورد احمدی نژاد پرونده ویژه رفته بود خوب بود

و چلچراغ هفته پیش
ماسفانه مدتیه فرصت نمیکنم مجله بخونم

عارفه یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48

اخ اخ این چلچراغم چیز خوبیه
۲ و نیم پروازمون من هنوز ساک نبستم برم
این چند وقت از بی نتی مردم جبران کردم حسابی

الان بی نتی ات جبران شد؟! یعنی میری مشهد دیگه نت نمیای؟! خیالمون راحت باشه؟!

باران یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:16

ته دلم روشنه !!!

من هم :)

علیرضا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:45 http://www.ghasedak68.blogfa.com

جلسه ی امروز هم که به خیر و خوشی تموم شد...وزرای پیشنهادی هم معرفی شدن..چش و چالتون روشن...

نکته جالب این بود که از ظهر تا پایان مراسم تحلیف اینترنتم قطع بود :))

فرشته یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:46 http://houdsa.blogfa.com

چه عکسی...

زیاد بجث کردم در مورد این آدم...امیدوارم خدا ازش نگذره...

و امیدوارم به اینکه لبخند امروز روحانی روی لبای مردم هم بیاد...

یه جمله اش رو امروز دوست داشتم تو مراسم تحلیف...اینکه به کشورهای دیگه گفت با ایران از راه تکریم وارد بشن نه تحریم...

دوست داشتم این حرفشو و امیدوارم بعد از 8 سال سرمون بالا باشه و کرامت ایران تو دنیا بهش برگرده...

آره...زیاد بحث شده تو این زمینه
اتفاقا من هم از این جمله خوشم اومد و صدای دست زدن ( به جای صلوات فرستادن ) هم برایم جالب تر...

ایشالا که همینطور میشه

فرشته یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:47 http://houdsa.blogfa.com

بابت راهنماییت هم خیلی زیاد ممنونم...حتما پرس و جو میکنم...

قابلی نداشت
امروز همون گروه دوباره اوج گرفتن...همه با هم :)

سارا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:16 http://rade-paye-shab.blogfa.com

نمیدونم ولی هیچ امیدی به این جدیده ندارم.

خب چیزی نمیتوم بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد