افرند
افرند

افرند

امشب خیلی حرف ها داشتم. ایده های زیادی برای نوشتن پست داشتم.

یکی دو مورد طنز بود که با حال و هوای امشب و این شب ها جور نبود.

چند مورد هم ابراز تنفر و انزجار نسبت به شخصی بود که این روزها فقط آمار ارائه می کند و اینقدر بی شعور است که همه را هم همینطور تصور می کند. این پست هم باشد بعد از آخرین گفتگو و آخرین دروغ هایش...

دوست داشتم در مورد این شب ها بنویسم که به نظرم جز کلیشه چیز دیگری از آب در نخواهد امد. به قول دوستی همه نشسته ایم پشت سیستم هایمان و التماس دعا می نویسیم.

دوست داشتم از حاشیه خبرها بنویسم

دوست داشتم از گرمای بی سابقه هوا بنویسم

دوست داشتم از مرداد  و مردادی ها بنویسم


اما نه با حال و هوای این شب ها و نه با حال  و هوای من سازگار بود.


فقط نمیدانم چرا این چند روز علاقه خاصی به موسیقی کلاسیک پیدا کردم!

نظرات 21 + ارسال نظر
فافا(◡‿◡✿) دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:33

مگه حال و هوات چه جوریه که چیزی ننوشتی؟:)


کی امارتو میده...؟!!!!

واقعا:(همه همین جائیمالتماس دعا خیلی ها...

گرما

بابا کلاسیک...

حال و هوای ماه رمضون و شب قدر و فشار کار!
فافا؟! !
نه این علیرضا امسال میره مچد!
بیچاره شدیم. امروز 41 بود...
من کلا روشنفکرم!

فافا(◡‿◡✿) دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:47

خسته نباشید :)

بهله؟

دمش گرم میره مچد من که نشد برم:(

نمیدونم چند درجه بود ولی من همش بیرون بودم...

بابا روشنفکر یکم پپسی برا خودد باز کن

سلامت باشی
هیچی . خصوصی گفتم!
منم نمیشه برم :(
پپسی چاق میکنه. باواریا بهتره!

فافا(◡‿◡✿) دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:48

مچد باحال گفتی

شامم میدن میگه بدس اصش؟

کوجا شام میدن؟!

فافا(◡‿◡✿) سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:10

مچدا محله ما همه شام میدادن امشب

چرا زودتر نگفتی؟
محلدون کوجاس؟!

فافا(◡‿◡✿) سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:17

والا من امارو نداشتم همین شب فهمیدم دوستای بیکارمو دیدم!

عهههه امری باشد؟

تازه یه جام کباب بوده گویا

کباب؟!؟!؟! من هنوز در کف کباب می باشم!!! :))

فافا(◡‿◡✿) سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:24

محلمون سرجاشه خخخخخ

باشد :))

باران سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:25

شمال که اصلا گرم نیست. دو روزه داره بارون میاد.جات خالی....در واقع دلت داغ
راستی التماس دعا

بعله. امروز که آب و هوای کشور را چک میکردم دیدم بیشینه دمای ساری 30 و رشت 26 به همراه بارش بارانه! آخه این چه وضعشه؟! مسئولین رسیدگی کنند :)))
محتاجیم

امیرحسین... سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:49

بدتر از این چی میتونه باشه که امشب بشینی تا این موقع ترجمه کنی و بعد یهو همه چی بپره!

عارفه سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:04

من ولی من که مثل شما بی کار نیستم همش پای سیستم
به جز بعضی ها بقیه رو دعا کردم. حالا در مورد بعضی ها شاید فکر هام و کردم دعاشون کردم .
منم این قده حرف ارم. این قده حرف دارم از زور این که نمی تونم پست بگذارم درست حسابی پست ها و حرف هایم و ضبط می کنم تا الان ده تا پست صوتی شده ولی چه فایده هرگز در وب بی چاره ی من پخش نخواهد شد.
آقا می شه التماستون کنم تو رو خدا به همین شب های عزیز( الان تریپ این فیلم ها چادر به دندون گرفتم دارم گریه می کنم ) می شه یه دعایی چیزی به حال من مفلوک بکنید.
بابا مثل گاو شتر پلنگ خرس می گیرم می خوابم . قشنگ در روز به 20 ساعت خواب هم رکورد زدم. کلی برامون برنامه ریختن روزی 7ساعت من هنر کنم دو ساعت یا خوابم یا رو کاناپه دراز کشیدم . حس جلبک بودن بهم دست داده. نه جلبک که سحر حالا کپک قارچ یا پلانگتون.
اهان راستی دارم می روم مشهد عید هم اون جام به سحر می گم لپ تاپش و بیاره شد عید و تبریک بگم نشد در گوشی مثل تلفن بازی عید و بهم تبریک بگین
فکر می کنم دیونه شدم و هر چه سریعتر باید بخوابم . فعلا برم تا کتک نخوردم گوشی این خواهرمون و بگذاریم سر جاش الان بلند می شه . هیچی اون رو خوشش می آید بالا. حالا خوبه به خاطر میگرنی که داره روزه نمیگیره وگرنه چی می شد .
در ضمن فکر می کنم فهمیدی حالم اصلا خوب نیست پس برای اون دعا کنید

چرا حرف هات را که ضبط کردی را تو چند پست نمی نویسی و نمیگذاری تو وبت؟!
من از اون طرف دارم رکورد میزنم. هر روز میشینم حساب میکنم ببینم امروز چند ساعت خوابیدم. رکوردم 7 ساعت بوده!
بعد شما که پشت کنکوری هستی روزی 20 ساعت می خوابی؟!
تا اینجا که میری مشهد و عید را اونجایی فهمیدم اما بقیه اش را نفهمیدم. یک نکته هم اینکه از "و" درست استفاده کن. مثلا بنویس عید را تبریک بگم یا عیدو تبریک بگم . اینجوری که مینویسی عید و تبریک بگم خوندنش برای خواننده سخته.
الان میخوای بری بخوابی؟ من تازه پاشدم!!
حال تو خوب نیست ، برای کی دعا کنیم؟!

لیلیــــــ سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:21 http://sohre1370.blogsky.com

خب آپ نمیکردی به همین راحتی...

بعله چ دروغ هایی... فرداش سر کار این صاحب کارم سرمو خورد با حرفای دیشب ... والا

اوهوووم موافقم.. خوشم نمیاد بیام التماس دعا بنویسم.. البته بی احترامی به کسایی نشه که اینو گفتم نظرشون مهم...

ما هم میپندیم سنتی را :) بیشتر مواقع

آره این هم میشد

صاحب کارت موافق بود با حرفاش یا مخالف آیا؟!

من هم خودم را گفتم. و گرنه کم نیستند کسانی که هم حرف میزنند و هم عمل می کنند

سنتی که کار روتین منه :))

علیرضا سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:22 http://www.ghasedak68.blogfa.com

طلب دعا کردن خوبه....هر چند کلیشه ای به نظر بیاد...
این روزا منم همین حال و هوای تو را دارم....یه جوری ان روزا.....
موسیقی کلاسیک رو هم خوب اومدی...دقیقا...
دیشبم اومده بودیم محله شوما احیا...

محله ما؟! ای بابا شب قدر هم دست از سرمون ور نمیداری؟! :))

علیرضا سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:46 http://www.ghasedak68.blogfa.com

اومدم یعنی بیام دنبالت با هم بریم مامانت گفتن امیر خوابه....!
من میخواستم با هم باشیما تو خواب بودی...

شوما شیکر خوردی که من خواب بودم. :)))

علیرضا سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:14 http://www.ghasedak68.blogfa.com

هاااا..چته؟؟؟بده آبرو داریتو میکنم...مچد که نمیری...فکر کردی بچه ها براشون سوال نمیشه این که مچد نمیره اون وقت شبم که میگه خواب نبودم.پ داشته چیکار میکرده عایا؟؟؟حالا هر چی ما آبرو داری میکنیم جلو بقیه تابلو نشه این خودش خودشو لو میده..

کوفت. تو بیا اینجا یه نظر سنجی بگذار ببین چند نفر نمیدونن من اون موقع شب چیکار میکردم. دادا همه میدونن من دنبال یه لقمه نون ،شب تا صبح بیدارم!

مسافر سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:23

از انجایی که مردادی هستم اون خطی رو که نوشتی ؛دوست داشتم از مردادی ها بنویسم؛ برام جالب تر می بود ..اگر می نوشتی...

ماشااله مردادی در اطرافم و اطرافمون زیاده و مردادی ها خصوصیات جالبی دارند. در موردشون میشه خیلی چیزها نوشت

علیرضا سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:03 http://www.ghasedak68.blogfa.com

نوچ...آخ...دلم برات سوخت واقعا....
میدونم....زن و زندگی خرج داره واقعا
بابا لقمه نون حلال....

تو برو دلت به حال خودت بسوزه :))

تلاش چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:01

منم همینم این روزا یه عالمه حرف دارم واسه نوشتن اما نمیشه!
ایشالا موفق باشی تو کارت..
التماس دعا به نظرم اصلااااکلیشه نیست

خب بنویس. چرا نمیشه؟

سارا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 http://rade-paye-shab.blogfa.com

اصولن قبل از پست گذاشتن کلی ایده و جمله قشنگ میاد تو ذهن آدم اما موقعی که میخای آپ کنی اینا معلو م نیس کجا میرن.

اون آقاهه زیاد با خودش شوخی میکنه

اما من هنوز کلی ایده دارم اما حسش نیست!!

اون آقاهه...ولش کن. بعدا میگم

شبــ نم چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:11

سلام ..

سلام علیکم

لیلیــــــ چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:21 http://sohre1370.blogsky.com

مخالف شدید بود مخالف ....

احسنت :)

باران چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:39

سلام امیر جان اونا رو برات میل کردم....
شرمنده دیر شد...یا عکست شبیه خودت نیست.آخه یه چشم تنها خیلی مشکله تقریب شکل طرف بیاد دستت...
امیدوارم دوست داشته باشی.چندتا از نقاشی های خودمم برات فرستادم..

باران عزیز
از لطفی که به من کردی بی نهایت ممنونم. و باید بگم که بی نهایت لذت بردم

نیلو پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:17 http://for-me-21.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد