افرند
افرند

افرند

همایش تولید بچه


امروز همایشی در تهران برگزار شد. عنوان همایش را نمی دونم چی بود اما هدف این همایش این بود که آقا بیاییم بیشتر بچه درست کنیم! دبیر همایش می گفت الان به طور متوسط تعداد فرزند خانواده ها کمتر از 2 بچه شده و این خطرناک می باشد! می گفت که حداقل هر خانواده باید 2 و 3 فرزند داشته باشد. حداقل 3 فرزند یعنی از 3 فرزند تا هر جا که توان داشته باشی بچه دار بشی!

دوستان گل و بلبلمون که وزیر بهداشت هم یکی از آنها بود کلی حرف زدند و آخر گفتند بچه خوبه فقط دو تا کمه! اما هیچ کدوم از این دوستان فکری به حال بعد از به دنیا آوردن بچه نکردن. فکر این را نکردن که دیگه کسی توان خرید شیرخشک و پوشک را نداره. فکر این را نکردن که الان پول دبستان غیرانتفاعی دو برابر هزینه یک ترم کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شده. فکر این را نکردن خونه های 70 متری به زور یک اتاق خواب دارن و بچه باید وسط پذیرایی بخوابه. فکر این را نکردن که این بچه ها بعد از دانشگاه که شغل می خوان باید چیکار کنند.


ما دهه شصتی ها که نتیجه همین تفکر در 30 سال پیش هستیم عاقبتمان این شده وای به حال نسل بعدی ها...


در این رابطه ادامه مطلب را هم ببینید بد نیست





دیروز هم همایشی برگزار شد. همایشی که دو نفر تا توانستند قربان صدقه همدیگر رفتند تا جایی که فکر میکردی این دو نسبت به هم نظر سوء دارند. یکی از "خدمات جهادی" و "عدالت محوری" دیگری تعریف کرد و او را " ذخیره ارزشمند" و "فردی محبوب "در جهان نامید!! طرف مقابل هم از زحمات دیگری در آن سازمان عریض و طویل تشکر کرد و گفت چقدر سفرهای استانی من را خوب پوشش دادی و چقدر خوب تونستی گند های من را بپوشونی. این همایش با ماچ و بوسه طرفین به اتمام رسید.




  کشورهای زیر داری بالاترین تعداد افراد در خانوار هستند.

 

ردیف کشور بعد خانوار تعداد خانوار
1 عراق 7.7 4328572
2 گینه 7.5 216266
3 پاکستان 6.8 27000290
4 یمن 6.7 3660746
5 جزایر سلیمان 6.3 89047
6 اردن 6.2 1042032
7 بحرین 5.9 209249
8 فیجی 5.8 147937
9 سودان 5.8 6545517
10 هند 5.4 224179550


نظرات 17 + ارسال نظر
یلدا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:22 http://yalda73.blogsky.com/

مطلب جالبی بود. درست میگید ولی در هر صورت اگر اوضاع به همین مموال پیش بره تا چند سال دیگه جمعیت کشورمون انقدر کم میشه که ایران تبدیل به مستعمره میشه. امیدوارم مسئولین جدید اساسی تر فکر کنن. پیروز باشید.

خود دوستان حساب کرده بودند. می گفتند تا 30 سال آینده امکان این وجود دارد که میزان مرگ و میر و زاد و ولد در کشور برابر بشه...

فافا(◡‿◡✿) دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:24

هه!
حرف تا عمل هزارتا فاصله اس:))
باید از همین یارو میپرسیدند میشه بگی اصن خودت چندتا بچه داری؟:)

الان که سنه ازدواج رفته بالا ازدواج هم کم شده مردم پول ندارن ازدواج کنن چقدر دور و برم تو دوستام دیدیم هم دیگرو دوست داشتن ولی پسره پول نداشت بیاد طرفو بگیره و تموم شد رفت:)

و دختره هم تا یه یکی رو میدید خونه داره راضی میشد بره!

فکر میکنن بچه باید دیمی بزرگ بشه واقعا خیلی هزنیه ها بالاست

بابا دهه شصتی:)

هه!دومی رو...
هنوز داریم از همون میکشیم...
دیگه اخراشه از ته دلم خوشحالم...

شمام مواظب باش فیلی نشی برادر دست به فیلی هاشون ماشالا خوب شده

خود دوستام وضعیت مالیشون مناسبه. خونشون هم شمال شهره و 200 ، 300 متری میشه حداقل! بعد هم حزف زدن که کنتور نداره...

ما دهه شصتی ها را از چی می ترسونی ؟! از فیلی شدن؟! برو از خدا بترس :)))

فافا(◡‿◡✿) دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:32

شمال شهر اصفهان یا تهران؟

کنتور نداره ولی کسی که چرت میگه ببخشید البته حرف نزنه کسی نمیگه لاله!


از چیزی نمیترسونم!همش همتون فکر میکنید دهه شصتی هستید خیلی سختی کشیدید در صورتی که اصن اینطور نیست:)

فیلی رو واسه خودت گفتم:)

از خدا میترسم اگه نمیترسیدم تاحالا خودکوشی کرده بودم

تهران :)))))
اگه ما سختی نکشیدیم حتما شما هفتادی ها سختی کشیدین؟!

فافا(◡‿◡✿) دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:35

فردا کلاس نرم افزاره شروع میشه ۲تا۷:(سه شنبه چهارشنبه!:(

بعد من شنبه امتحان دارم با همین استاد یعنی نمیونم برم کلاس و دارم یه چیز به درد بخور از دست میدم:(

شانس ندارم که...:(

چرا نمیتونی بری؟! دانشگاهی؟!

فافا(◡‿◡✿) دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:07

اواااااا من سکوت میکنم


اره ما هم سختی کشیدیم:)

چون میخوام بشینم درسا ترم تابسون رو بخونم:)

از طرفی هم نرم از دستم رفته مگه نه؟:(


دانشگاه فقط سه روز اول هفته اس

خب از دست نده کلاس را

فافا(◡‿◡✿) دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:26

من برم درس بخونم همین امشب و فردا صبح تموم میشه! فردام برم کلاس!باز دارم تنبلی میکنم و بی برنامه میشم!

نتمو ازین ماه دیگه شارژ نمیکنم:(

راستی نرم افزاره دانلود نشد نمیدونم چرا سیستم من قاطیه فکر کنم:(

از نرم افزارهای دانلود استفاده کن

yasna دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:08 http://delkok.blogfa.com

فکر اینو نکردن که این بچه های تولیده شده تو این قوطی کبریت های ۷۰ متری از بس بهشون میگیم بکن ..نکن.. بشین صدات میره بیرون... یا یاغی میشن یا افسرده...

اوهوم...فکرش هم آدمو می ترسونه

کیانا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:50 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

چرا بلاگ اسکای ب من نشون نمیده ک تو آپ میکنی؟؟؟؟!!!!!

با من مشکل شخصی داره :))

کیانا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:58 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

فقط تاسف میخورم
نمیدونم واقعا اینا چی با خودشون فک میکنن؟؟؟!!!

بعضی موقع ها دلم میخاد سرمو بکوبم ب دیوار

بچه داشتن سخته .بزرگ کردنش سخت تر .اصلا وضع اقتصادی ب جهنم تربیت این بچه ها چی میشه؟؟؟!!! جامعه ما الان از سلامت روان ب بهره س حالا ما قراره بچه های ما چی بشن؟؟!! بچه هایی ک بی فکر و بی هیچ برنامه ای با ب این دنیا میذارن فقط چون سی.است لعنتی ی مملکت اینو میگه

اه لعنت ب همشون

اوه
شما انگار بیشتر از من دلت پره :))

کیانا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:08 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

فک کنم بات مشکل داره

ببین من رو این مسئله خیلی مشکل دارم .اخه این ظلم بزرگیه

نمیتونم بپذیرمش

اوهوم

اوهوووووم

سارا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 http://rade-paye-shab.blogfa.com

گویا خوددرگیری دارن.

والا

فرشته سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:22 http://www.houdsa.blogfa.com

کاش مشکل فقط پوشک و شیر خشک و هزینه ی مدرسه بود...

امیر حسین میدونی چرا تو دبستانها اول دوم و سومها رو از چهارم و پنجم ششما جدا کردن؟؟

یکی از مهمترین دلایلش آزار و اذیت کوچیکترا بوده...آزارو اذیت جنسی...میدونی یعنی چی؟؟ یعنی فاجعه...

بعد میگن هی بچه بیارید..من الان تن و بدنم داره میلرزه بچه ام میخواد بره تو این جامعه...یکی دیگه بیارم که چی بشه؟؟

خدا بهمون رحم کنه...

نه دیگه...به این بعد قضیه که شما میگید فکر نکرده بودم
عجب!

مسافر سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:17

واقعا مسخرست واقعا...یعنی یکم حرف رو در دهان مبارک چرخوانده بودن می فهمیدن سه بچه به بالا یعنی چی....یک بارگی بگید خودتون رو بکشید خلاص....خنده داره ...گمونم این نظریه دانشگاه ازاده که دیده داره واحدهاش تعطیل می شه کم کم

فالگیر سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:17

سلام
خیری ندیدم تا الان از زندگی.
ماها "خیرندیده های" این نظامیم!این زرها فقط از دهان یک نفر خارج میشود و آن هم اندکی صبر سحر نزدیک هست!

خبرنگار کوچولو چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:48 http://WWW.KHABARNEGARKOCHOLO.BLOGFA.CCOM

مادهه شصتی ها سوختیم..وقتی در امدی نیست تا خرج این بچه ها رو بده پس دیگه حرفاشون باد هواست...
گفتن به هر بچه تازه به دنیا اومد 1000000 میدیم 6 ماه دادن کم آووردن

بیچاره اون هایی که گول یک میلیون را خوردن

فافا(◡‿◡✿) چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:12

الان ادامه مطلب گذاشتی؟:)

چه عجب تو یه جاهای اینجوری برای دفعه اول اسم کشور خودمون رو ندیدم حس خوبی بهم دست داد!:)


اون بچه ای که قراره بیاد تو این دنیا هیچ گناهی نداره بیاد اینجا و و سخت زندگی کنه!وقتی بچه خوبه که همه چیز براش مهیا باشه و تو رفاه باشه...:)

وگرنه تا عمری ادم شرمنده اون بچه میشه:(

آره...یک تحلیل تو سایتی خوندم و بد ندیدم اینجا بگذارمش

فافا(◡‿◡✿) چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:15

رفتم کلاس رو خیلی خوب بود...
این تایپم هم یه جا به دردم خورد خداروشکر

میرم کلاس رو درسم وقت دارم کنارش بخونم.تو خونه باشم و نرم وقتم الکی تلف میشه:(

راستی علیرضا خبر نداری؟:(

خودت خوبی؟

خوش باشی...:)روزه میگیری التماس دعا و اینا:)


شب بخیر کلی کار دارم

نه ...از علیرضا خبری ندارم
من خوبم. شما خوبی؟
محتاجیم به دعا :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد