افرند
افرند

افرند

نقدی بر تولد

امسال برای تولدم دو هدیه ناب گرفتم. دو دستخط . هر دو زیبا بودند و هر دو را از ته دل دوست داشتم.

تصویر اول کار زیبای مریم انصاری عزیز است که زحمت کشید و در یک صفحه کامل با تذهیب و طراحی زیبا این قطعه از شاملو را برایم نوشت. (اصل تصویر نزد بنده محفوظ است)

تصویر دوم هم دستخط دوست عزیزم علیرضا است که لطف کرد و این نوشته زیبا و پر از احساس را برایم نوشت. (در این مورد هم اصل تصویر نزد بنده محفوظ است)

از هر دوی این بزرگوار، صمیمانه ممنونم.







اما برسیم به انتقاد ها.

اول  از تمام عزیزانی که لطف کردند ، وقت گذاشتند  و بنده را نقد کردند ممنونم. از همه عزیزانی هم که زحمت کشیدند و تولدم را تبریک گفتند ممنونم. و شرمنده دوستان هستم که بنا به گفته قبلی کامنت های پست قبل را که شامل تبریک ها هم میشد تایید نمی کنم.


نکته جالب در مورد کامنت ها این بود که تعداد زیادی از دوستان گفتند که من مغرورم. هر کدام هم با دلیل و اشاره به مورد گفتند که مثلا در فلان جا این حرکتم از روی غرور بوده. حرف تک تک شما را می پذیرم و اعتراف می کنم که غرور دارم. گر چه این غرورم را دوست دارم و فکر می کنم یک مرد بدون غرور هیچ است اما حتما سعی می کنم که از این غرور بکاهم.

عده ای از دوستان هم گله کردند که عدم کامنت گذاری در وب هایشان به دلیل غرور من است. این را قبلا گفته بودم که به وب تمام دوستانم سر میزنم اما گاهی فراموش می کنم کامنت بگذارم. نمی خواهم دلیل بیاورم اما در این مدت امتحانات به شدت گرفتار بودم و قول میدهم از این به بعد هنگام سر زدن به دوستان کامنت بگذارم.


- یکی از دوستان به بخش بندی وبلاگ انتقاد داشتند که من دقیقا متوجه منظورشون نشدم. لطف کنند بیشتر توضیح دهند. - دوست عزیز  دیگری هم بنده را به اخلاق مداری در وب نویسی و وبلاگ داری دعوت کردند که با دیده منت می پذیرم.


- یکی از همراهان همیشگی نقدی داشتند که من همیشه به مقوله ازدواج گیر میدهم. در این مورد باید بگویم که من با ازدواج هیچگاه مخالف نبودم. فقط بحثم این است که ازدواج به موقع باشد و دو طرف سعی کنند تا آنجایی که امکان دارد شرایط را برای شروع زندگی مهیا کنند. هم از لحاظ فکری و هم از لحاظ مادی. یک اعتراف هم میکنم که همیشه از  دیدن زوج های جوانی که در ابتدای زندگی هستند و عشقولانه های ناب دارند لذت می برم.


- یک فردی که خودم زیاد بهش علاقه ای ندارم!! نوشته که "نکبت بیا برو زن بسون" خب من در مورد نقد ایشون نظری ندارم

- ایشان همچنین فرمودند که آن افرند کج و کوله را از بالا بردارم. نظر شما چیست؟


- دوستان دیگری هم در مورد جواب ندادن به کامنت ها یا کامنت نگذاشتن در وبشون گلایه داشتند که بار دیگر عرض می کنم سعی می کنم این نقیصه را برطرف کنم.

- یک موردی هم هست که دوست دارم به صورت کلی عرض کنم. من به شخصه از اینکه ببینم دوست های من به وب دوست های دیگرم سر میزنند و به نوعی من زمینه دوستی شان را فراهم کردم بی اندازه خوشحال میشوم. تا باد چنین بادا


- دوست مغرض دیگری هم فرمودند که بنده چاق شدم

- دوست دیگری هم گفتند چون جذاب نیستم نقدی ندارند. با تشکر فراوان



باز هم دوست دارم اسم تک تک بچه هایی که برایم کامنت گذاشتند را اینجا قید کنم. چه آنهایی که نقد فرمودند و چه آنهایی که تولدم را تبریک گفتند. از همه شما ممنونم.


شبنم ، تلاش ، خبرنگارکوچولو ،آوا ، لرمانتف ، نویسا ، علیرضا ، مریم انصاری ، فرشته ، نیلو ، لیلی ، مریم ، فافا ، میتینگ آنلاین ، دل آرام ، تولدانه ،یسنا ، کیانا ، رها ، هیچکاره و نرگس20 

نظرات 40 + ارسال نظر
مریم انصاری جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:59

تولدتون مبارک.

براتون آرزو می کنم که خدا، توی مسیری که صلاحتون در طی کردنش نیست، راهی که سهم و روزیتون اونجا قرار نگرفته، چیزی که داشتنش خیر و برکتی براتون نداره... شما رو به زحمت نندازه.

امیدوارم، اگه روزی روزگاری، برای تکامل، به ناچار در مسیر زندگیتون، به «شب»ی رسیدید (چیزی که مطمئناً اجتناب ناپذیره)، مصداق بارز کسی باشید که فریاد می زنه:

«نه هرگز شب را باور نکردم»
چرا که در فراسوهای دهلیزش، به امید دریچه ای، دل بسته بودم.



در ضمن، چیز قابلداری نبود امیرحسین عزیز.

یه برگ سبزی بود، تحفه ی درویش.

خوشحالم که پسند افتاد.

ممنونم مریم انصاری عزیز
و تشکر فراوان بابت هدیه...

فافا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 http://aroosak-f86.blogfa.com

برایت یک بغل گندم
دلی خشنود از مردم
برایت یک بغل مریم
که مستش میشوری هردم
برایت قدرت آرش که دشمن را زنی آتش
برایت سفره ای ساده حلال و پاک و امده
برایت یک غزل احساس
دوبیتی های عطریاس
برایت هرچه خوبی هست صمیمانه دعا کردم
تولد مبارک

ممنونم فافا

فافا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 http://aroosak-f86.blogfa.com

برایت یک بغل گندم
دلی خشنود از مردم
برایت یک بغل مریم
که مستش میشوری هردم
برایت قدرت آرش که دشمن را زنی آتش
برایت سفره ای ساده حلال و پاک و امده
برایت یک غزل احساس
دوبیتی های عطریاس
برایت هرچه خوبی هست صمیمانه دعا کردم
تولد مبارک

بازم ممنونم :))

فافا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 http://aroosak-f86.blogfa.com

خیلی لایک داشت دستخت ها :)

خوب شد دست خط علیرضا رو گذاشتی حس کنجکاویم برطرف شد

تولدت مبارک امیدوارم به همه ی آرزوهات برسی و تنت سالم باشه و همیشه خنده رو لبات باشه:)

موفق باشی:)

همه اش را نگذاشتم...آخرش اینقدر جالب بود (آیکون دل سوزوندن)

مررسی فافا

فافا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 http://aroosak-f86.blogfa.com

بابا انتقاد پذیر

افرند کج و کوجله باحال بود ولی من مشکلی ندارم باهاش اتفاقا خوبه عنوان بزرگ باشه

انتقادهای دوستا ن و نظرهای شما همش قابل احترامه برای باقیش هیچ نظری ندارم چون هیچ شناختی ندارم

موفق باشی:)

مرسی فافا که در مورد آرم افرند نظر دادی

باران جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:25

بدون حاشیه
عاقا تولدتون مبارک...

مرسی باران
لطف کردی

شبـــ نم جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:16 http://meslenafas.blogfa.com

دوستانی که هدیه دادند هم خودشون بسیار عزیزند و هم هدیه شون بسیار تا بسیار زیبا و ارزشمند هست ...دست گلشون درد نکنه ... ...

چیزهایی که در موردشون نقد شدی رو میشه براشون نظر داد که در مورد تو صدق میکنه یا نه الا یکیشون ..!!!
خب عکست را بذار تا در این مورد هم همه نظر بدهند که چاق شدی یا نه!!!!

به من هدیه دادند. شما واسه چی تشکر میکنی؟!؟!
حالا ما نخواهیم نظر شما در مورد نقدها را بدونیم چیکار باید بکنیم؟!

تیراژه جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:16 http://tirajehnote.blogfa.com

سلام
من اونقدر با این وبلاگ همراه نبوده ام که نکته ی خاصی برای گفتن داشته باشم . صرفا برای تبریک کامنت میگذارم.
تولدتان مبارک آقای افرند. بهترین ها در پیش رویتان باشد.

آقای افرند؟!
ممنونم تیراژه عزیز

گروه زبان ارشد جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:58 http://www.enarshad.ir

گروه زبان ارشد پس ار بررسی آزمون های ارشد سالهای گذشته بانکی از لغات پرکاربرد زبان ارشد را گردآورده است. پس از بررسی این لغات و تعداد تکرار آنها می توان گفت نزدیک به 50 درصد از لغات زبان عمومی ارشد هر ساله به طور مستمر تکرار می شوند و داوطلبان آزمون های ارشد تنها با مطالعه این مجموعه لغات که تعداد آنها از 1000 لغت بیشتر نیست قادر به پاسخگویی به درصد بسیار قابل قبولی از سوالات زبان عمومی ارشد خواهند بود. این لغات در قالب جزواتی پیشرفته به همراه مشاوره نحوه استفاده از جزوات و آمادگی برای آزمون به داوطلبان از سوی گروه زبان ارشد ارائه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه جزوات و فعالیت های گروه زبان ارشد به سایت این گروه www.ENarshad.ir مراجعه فرمایید و یا با شماره 09393926423 تماس حاصل فرمایید.

نرگس۲۰ جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:47 http://www.narges20.blogsky.com

تولدتون مبارک امیرحسین خان

امیدوارم سال پیش رو یکی از بهترین و لذت بخش ترین سالهای زندگیتون باشه

در مورد فرم عنوان وبلاگتون هم من جسارتا دوستش دارم

مرسی نرگس عزیز
و بسیار ممنونم که در مورد لوگو نظر دادید. شد دو تا نظر مثبت :)))

تیراژه جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:05 http://tirajehnote.blogfa.com

مگر شما امیرحسین افرند نیستید؟
بارها دیدم اینطور خطابتان کردند
راستش میخواستم بنویسم "جناب امیر حسین" که به نظرم آمد "آقای افرند" شاید بهتر و به جا تر باشد بخصوص که این اولین نظرم برای وبلاگتان بود.

به هر حال با هر نام و هر مرامی
تولدتان مبارک جناب امیرحسین گرامی.
شاد باشید دوست عزیز..با بهترین آرزوها

افرند اسم وبمه. البته بابک من را تو لینک هاش به اسم امیرحسین افرند ثبت کرده...اینجوری شد که به این نام مشهور شدم :))

در هر حال خیلی خیلی لطف کردین. ممنون :))

مریم انصاری جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:49

من یادم رفت راجع به برداشتن «آن افرند کج و کوله از بالا» نظر بدم.

به نظر من، قشنگه.

چون هم متفاوت هست از بقیه هدرها و هم ساده س. و زیبایی هم که در سادگیه دیگه.

مرسی مریم
شد سه تا نظر مثبت

محمد جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:15

تولدتون مبارک ...

شما محمد ِ شبنم عزیز هستید؟!
لطف کردین....ممنونم

شبـــ نم جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:18 http://meslenafas.blogfa.com

ای جاااااااااااان..
محمدم....!!!(قلب و بوس و از همیناا)
در بلاگ اسکای رو باید گل بگیرن ...

قدم محمدتون هم روی چشمان ما

عارفه جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:56

من و دختر دایی جان در فرودگاه
1ساعت تاخیر داره .
I love you blogsky

الان که رفتی دیگه ایشالا؟!

فافا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:32 http://aroosak-f86.blogfa.com

از همین تریبون اعلام میکنم سوتی دادم در حد لالیگا
من امرزو وبلاگ چندتا بچه ها تولد بود حواسم پرت شده یه متن رو دوبار کامنت گذاشتم بهله

ااا خوب دیگه حداقل نگو همشو نذاشتی
ولی خوب مهم این بود دستخطش رو ببینم بهله

خواهش میشود وظیفه اش:))

قالب بلاگت کار خودته عایا؟

قالب که چیز خاصی نیست
اما هدر وبلاگ کار خودمه

فافا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:39 http://aroosak-f86.blogfa.com

تازه نکته خنده دارش اینه واسه خودم که معلوم نی حواسم کجا بوده دوبار تایپش کردم حتی کپی هم نبوده:))
بعد فکر میکردم فرق میکنه باهم:(

خودم اومدم دیدم تکراری بود تعجب کردم

راستی سلام:)

بعله...خدا شانس بده :))

علیرضا جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:34 http://ghasedak68.blogfa.com


هه..پاسختو به نقدا منا
امروز تولدت بود هر کاری کردم باز نکرد تبریک بگم.حالام شانسی با گوشی وا کرد.بازم مبارکه.
عکس دستخط منو وا نکرد.قابل تو رو نداشت. دستخط مریم جان انصاری عالی بود.دستش درد نکنه.
والا منم با افرند کج و کولت مشکل ندارم.قشنگه
بعدشم زن نسونیا.از جونت سیر شدی؟
بعدم محل نده دادا.مردسو غرورش.

برووو...بگو نخواستم بیام تبریک بگم...من که تو را می شناسم :)))

نیلو جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:40

من تو این مدتی که با شما دوستی داشتم اصلا تصوراتم اینجوری که نقد کردن نبود :(( نمیدونم چرااا !! ینی من خوب نشناختمت ؟! مغروری ؟! هی این نقدارو خوندم هی بیشتر تو فکر فرو رفتم :دی
چمیدونم والا نقدِ اون دوست ِ قربونش برم الهی که بت گفته اون افرند رو بردار خیلی به جا بود البته :دیی

تولدتم مبارررررک خردادی ِ‌ دوست داشتنی :دیی اصن راجع به هیچ خردادی نقدی روا نیست :)

خود شما چرا نیومدی نقد کنی؟!؟! هان؟!؟!؟!

قربون دوستم بری؟! هی وای من

علیرضا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 http://www.ghasedak68.blogfa.com

خوب باید بگم که تصویر نامه ی منو باز کرد.....آقا من اعتراض دارم..چرا نصفه گذاشتیش؟؟؟
چرا اثر هنری رو مخدوش میکنی برادر من؟؟؟؟

آقا اون اثری هنری تقدیم شده به من
هر جوری دوست داشته باشم باهاش رفتار می کنم. حرفیه؟!

م . ح . م . د شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:28

دیر رسیدم امیرحسین ! شرمندم ، گرفتارم این روزا

تولدت مبارک رفیق

گرفتار چی هستی ناقلا؟!
ممنون رفیق

علیرضا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 http://www.ghasedak68.blogfa.com


کامنت نیلو رو....
الاهی آمین...الاهی آمین...

بچه مون ذوق مرگ شد !

عارفه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:49

بعلههه
الان می خواهیم بریم بالا صبحونه بخوریم چه صبحونه ای دلتون بسوزه.
افرند کج و کوله
حالا کج و کوله هست ولی ما تحملش می کنیم.
بعد هم اقا بگذار حالا که قرار است یه دختر بد بخت شه هر چه دیر تر بهتر
نمردیم و چشممون به جمال اقا محمد شبنم روشن شد.
اقا تو رو خدا دیگه پا نشو برو مسافرت این شبنم کچل کرد ما رو این قدر از غم هجران و .... گفت.

نه ه ه ه
توکه هنوز این طرفایی؟!

علیرضا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 http://www.ghasedak68.blogfa.com

پعه.....این عارفه از رو نمیره؟؟؟؟؟

بچه جان یاد بگیر وسط کار زن و شوورا نپر

والاااااااااااا

رها شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 http://gahemehrbani.blogsky.com/

باز هم تولدتون مبارک
اتفاقا اون افرنده شبیه آرم هستش ...قشنگه

مرسی رها

آوا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:18

تولدت با تاخیر مبارک امیرحسین
خان جان..امیدوارم امسال یکی
از بهترین سال های عمرت رو
پیش رو داشته باشی و دنیات
مملو از شادی و بهـــروزی و
سلامتی باشه..............
یاحق...

ممنونم آوا

عارفه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:21

با اینترنت همراه اول همیشه آنلاین باشین
بعله که هستم .
عارفه این جا
عارفه اون جا
عارفه همه جا
من متعلق به جا و مکان نیست .
نچ علی رضا جون از رو نمی روم.
بچه های خوبی باشین می روم دعاتون می کنم ها
حالا حرص نخور عبی لاغر می شوی ها

اوه اوه زبل خان :)))
عبی کیه آیا؟!

شبـــ نم شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 http://meslenafas.blogfa.com

خب من بیشتر اون خطی که زیر افرند کشیده شده رو دوست دارم ...
اگه با شب بو برای منم یه هدر اینجوری درست کنی با رنگ نارنجی ..بقیه اش رو هم تایید میکنم ..!!


ای عارفه شیطون ..!!من رو بگو که چقدر از تو برای محمد صحبت کردم...!!!

هزینه اش زیاد میشه شبنم ...:))
دیگه با اکثریت آرا لوگوی افرند ماندنی شد :)

مریم انصاری شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:35

آقا علیرضا، لطف دارن به دستخطم. ممنونم.

اتفاقاً عکس منم نصفه س. ولی خب، من از صمیم قلب، خوشحالم که نصفه س. چون اگه بقیه ش رو میذاشتن، یه آبروریزی اساسی میشد.

من از عمد عکس ها را نصفه گذاشتم. چون هدیه مال من بود و گوشه ای از هنرنمایی دوستان را جهت دل سوزاندن دیگر دوستان به نمایش گذاشتم:)))

فافا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 http://aroosak-f86.blogfa.com

ماشالا همه انلاین تشریف دارند

منم که هی میام بلاگارو چک میکنم

عارفه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:16

بابا شبنم من که دارم به این محمد خانتون می گم از این به بعد مسافرت خواستین برین حتی کاری دست شبنم ما رو هم بگیر .بچه گلبش مثل گونجیشک می مانه(با لهجه ترکی باید بخوانین)بد می گم شبنمی؟
بعله زبل خان ام من . زن همیشه حاضر
الان با سحر به این نتیجه رسیدیم چه قدر خوبه دوتایی بدون مامان بابا ها . اصلا کسی نیست گیر بده راحت هر غلطی بخواهی می کنیم. خونه مجردی هم چیز خوبی است.
من که هدرم و دوست دارم دست ارمین جونمم درد نکنه

نچ نچ تچ
خونه مجردی؟!؟! نچ نچ نچ

مریم شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

من چرا اینقدر دیر اودم امیرحسین؟
من که اینقدر عااااااااااااشق تبریک تولدم
اونم تولد بهترین دوستای مجازیم
خوبی؟
تولدت مبارک
نه اصرار نکن نمیام تو
فقط یه خورده اون رگ اصفهونیت رو نادیده بگیر یه پیاله چایی بده دستم که خشک شد این گلو از بس بغض کردم که چرا دیر اومدم
وای داشت یادم میرفت
تولدت مبارک دادا امیرحسین اصفهونی
ایشالله تولد نود سالگیت رو با بچه ها و نوه هات جشن بگیری و بعدش بمیری

دیر رسیدی...کیک هم خوردیم :)))

مرررسی مریم

فافا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:37 http://aroosak-f86.blogfa.com

الکی جو نده ما کیک ندیدم برادر

خو بله دیگه...شما ندیدین اما ما دیدیم

عارفه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:40

بابا خونه مجردیمون طبقه بالاش مامان جونم طبقه پایین خاله ام.
کنترل شده است. بعله ما از اون خانواده هایش نیستیم ها.
امیر یه چیزی جدی می گم دعا کن من نیام اصفهان اصلا گذرم نیافته.
هم تو هم علی رضا همراه با خانمی باید من و ببرین بیرون مهمونم کنین. جون خودم جون تو نامردم یه شام مفصل شما ها رو پیاده نکنم. خعیلی جدی گفتم.هی ما تبریک می گیم و ... هیچی نمی دهن ما کوفت کنیم.
حالا کادو چی گرفتی ؟ خوب کاسب بودی یا نه؟

دعا می کنم نیایی اصفهان :))

نیلو شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:43

من که نقد کردم !!! واسه این پست که میبینمداری رو خودت کار میکنی :دی

نقد کردی؟! نیلو؟!

علیرضا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:19 http://www.ghasedak68.blogfa.com

عارفه اینا از اون خونواده هاش نیستن از این خونواده هاشن...
ما کیک هم خوردیما...گفتم که نگین نگفتی...خانومی قربونش برم خصوصی برا امیر درست کرده بود...بعد سر همینم امیر کلی قول شرف داده که یه شب من و خانومی رو اختصاصی میبره هتل عباسی هتل آسمان هر جایی که خودمون صلاح میدونیم...آره و اینا...تازه گفت کادو هم انقدر من بدهکارم به تو و زنت...شماها همین که تبریک گفتین از سرمم زیادیه..کادو زحمت نکشین دیگه..بعععععععله

آره خانومیت کیک خوشمزه ای درست کرده بود. دستش درد نکنه !
منم میربرمتون هر جا که خواستین!

فافا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:41 http://aroosak-f86.blogfa.com

یعنی کامنت عارفه و علیرضا رو خوندم پهن شدم کف اتاق از خنده:)))

چرا همه میخوان سر کیسه ات کنن امیرحسن قضیه چیه؟؟؟؟؟

الهی علیرضا چقدر قانعه

شانس اوردی عارفه اصفهان رو خوب نمیشناسه

عارفه جان خانومی هوا گرمه نیا اینجا گرما زده میشی:))

چقدر من پروام دو روز نیمده دخترخاله میشم

شما هم بیا دور همیم :))

فافا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:12 http://aroosak-f86.blogfa.com

باشه دعوتم کنید میام:))

سنگ مفت گنجشک مفت


من منتظرماااا حتما خبرم کنید خواستین برین بهله

باشد (با لهجه بخون و معنیش کن!)

فافا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:28 http://aroosak-f86.blogfa.com

بهله!!!!!
با لهجه میتونم بخونم ولی معنی نمیتونم بکنم

در ضمن لهجه هم ندارم.

خودت معنیش کن اگه فکر کردی که میتونید بپیچونید از این فکرا نکنید مدیونید اگه رفتید منو نبرید

البته با حضور عارفه

خوشم میاد معنیش را خوب فهمیدی :))

فافا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:41 http://aroosak-f86.blogfa.com


بابا نخواستیم خودم مهمون میکنم ازین باشد هام
بلد نیستم به کسی بگم بهله

یعنی اصفهانی اصیل اصن یه وضعی

:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد