افرند
افرند

افرند

تقاضا

سلام

سلام به همه اون دوستانی که از شش هفت سال پیش خزعبلات من را می خوانند...

سلام به همه دوستانی که همراه همیشگی افرند بوده اند

سلام به همه دوستان خاموش ، روشن و stand by  


این پست نیازمند همراهی همه شما دوستان است. در این پست می خواهم شدید ترین انتقاد ها را نثار من کنید. می خواهم با ریز بینی فراوان تمامی نفاط ضعفی که در من می بینید را گوشزد کنید. دوست دارم دقیقا در همین لحظه بدانم این امیرحسین در کجای کار است و با خودش به اصطلاح چند چند است.


در این پست هیچگاه کامنت ها تایید نمی شوند. این کار به چند دلیل است. یک اینکه نمی خواهم نظرات شما بر همدیگر اثر بگذارد. دوم  اینکه شاید کسی از من سوالی داشته باشد و من بخواهم در پست بعدی  بدون ذکر نام نویسنده جوابش را بدهم. اگر می بینید نمی توانید با من روراست باشید می توانید بدون نام کامنت بگذارید. احتمالا در پست بعدی قسمتی یا تمام کامنت ها را بدون نام نویسنده به نمایش می گذارم و شاید هم بخواهم در بعضی موارد از خودم دفاع کنم.



بنابراین خواهشمندم:

1 - شدیدترین انتقادها و ریز ترین نکات منفی ام را گوش زد کنید.

2 - اگر دوست داشته باشید می توانید کامنت هایتان بی نام باشد.

3 - در پست بعدی احتمالا قسمت هایی یا تمام کامنت ها را بدون نام نویسنده اش به نمایش می گذارم.

4- اگر انتقادی داشتید و جواب یا دفاعی داشتم در همان پست پاسخ خواهم داد

5 - این پست " صندلی داغ " نیست!!



از همه دوستانی تا حالا کامنت گذاشتن ممنونم. از  شبنم - تلاش - خبرنگار کوچولو - آوا - لرمانتف - نویسا - علیرضا - مریم انصاری - فرشته - نیلو - لیلی و مریم . اما هنوز انتقاد جدی ندیدم. لطفا و خواهشا نقد بفرمایید...


پی نوشت : من که میگم تبانی شده!! آخه این چه وضعیه که نود درصدتون دقیقا این خصیصه منفی را در من می بینید آیا؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد