افرند
افرند

افرند

حساب نسیه نداریم. لطفا سوال نفرمایید

ابتدا فکر می کردم فقط " مارال ستاره " این مدل را پیاده کرده. بعد دیدم " مارال مهتاب " و "آفتاب " و " عرشیا" و خلاصه تمام استراحتگاه های بین راهی شبیه یک اپیدمی این کار را انجام داده اند.

روش کار هم به این صورت است که شخصی درون یک دکه بیرون سرویس بهداشتی نشسته یا اینکه  دم درِ ورودی  میز و صندلی گذاشته اند و مسئولی در حالی که ماسک به صورت دارد نشسته و هزینه عملیاتتان را نقدا می گیرد. فقط کم مانده بپرسد چی داشتید تا چرتکه بیندازد و حساب کند صورت حسابتان چقدر می شود.

البته خوشبختانه هنوز اینطور  نشده و هزینه به صورت مقطوع 200 تومان می باشد. چه اینکه فقط آبی به صورت بزنید یا اینکه بخواهید وضو بگیرید و چه اینکه  نیم ساعت  کارتان طول بکشد. مهم نیست. مهم آن 200 تومان است.

از شما چه پنهان از وقتی به شیوه شوم ابن ها پی بردم قبل از حرکت و در مبدا کلیه فعالیت های لازم را انجام میدهم تا لازم نباشد این 200 تومان ها را بپردازم. ( به اصفهانی بودنم ربطی ندارد! ) تا حالا هم کلی جلو افتاده ام و این پول ها را جمع کردم و در بورس سرمایه گذاری کردم. والا ... با این سرویس بهداشتی هاشون...




می بینید ... با چه کارهایی که نمی شود پول پس انداز کرد...!!!

نظرات 14 + ارسال نظر
irangif یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:52 http://www.irangif.ir

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

مرجع عکس متحرک.
http://www.irangif.ir/

مریم انصاری یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:45

اینکه میگن: «ایرانی می تواند»، اشاره به یه همچین مواردی داره.

من چند وقت پیش، به یه همچین موردی برخوردم و مسئول اونجا خیلی وظیفه شناس بود از قضای روزگار. ترحم توی کارش نبود.

پول نقد همراهم نبود (دریغ از یک ریال حتّی)، و اتفاقاً اونجا هم دویست تومن می گرفت، خانومه نذاشت برم داخل.

آخرش مجبور شدم یه ضامن معتبر ببرم و سند مِلکی و کارت ملّیم رو هم به امانت بذارم!

(ولی خارج از شوخی، خانومه نذاشت برم داخل و من برگشتم.)

این تجربه خوبیه که زین پس همیشه یک 200 تومانی در جیب داشته باشید

مریم انصاری یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:54

البته سوء تفاهم نشه. منظورم از «ایرانی می تواند» شما و پس اندازتون نبود.

منظورم «نشوندن ِ شخصی درون یک دکه بیرون سرویس بهداشتی» بود.

عارفه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:29

همین طرح تو خارج از ایران پیاده می شه ایرانی ها هم می روند مثل چی پول می دهند صداشون در نمی آید چون خارجه.
تو ترکیه 5لیره می گرفت. تو هند اسپانیا و لندن و ... همه همین جوری.

بابا هند و ترکیه و اسپانیا و لندن و ... رفته...بابا توریست

اونجا همه چیز در دست بخش خصوصیه. اما اینجا سرمایه گذاری ها توسط دولت صورت میگیره و قاعدتا باید رایگان عرضا بشه

شبـــ نم یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 http://meslenafas.blogfa.com

قرار بود این پست عکس باشه !!!!!!!!

اونجاها که پول میگیرن امکانات هم میدن ..نه اینکه پول بدی و بعد بری یهو ببینی از هر 5 تا شیر آب
3 تاش خرابه ..یا صابونش تمام شده ......

عکسم میگذاریم. اما شاید امشب و فردا شب نشه

بابا صابون که آپشن به حساب میاد و اگه باشه باید هزینه اضافی بپردازی

کیانا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:52

لرمانتف یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:29 http://kakestan.blogfa.com

می گویند : " النظافة من الایمان "

و از آنجاییکه باید در هر مسئله ی مرتبط با اسلام ، دستی داشته باشند ، این است که اینگونه می شود...

(خانواده اینجا نشسته ، بنده بیشتر صحبت نکنم بهتر است)

خاک به سر
مگه چی میخاستی بگی؟!

ژولیت یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:54 http://migrenism.blogsky.com

جالب اینکه ما یه سفر از طرف دانشگاه رفتیم و هرچی خرج می کردیم فاکتور می گرفتیم! مونده بودیم فاکتور این یکیو چطور بگیریم و بدیم به ریاست محترم دانشگاه!!

عارفه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:58

هه یاد با این حرفت می دونی یاد چی افتادم من کلا زیادی ولخرجم و برای دوست هایم خوب پول خرج می کنم دوستم بهم می گه مرفه بی درد داشتم فکر می کردم ببین چی شده که من !شدم مرفه بی درد .
ببین اون جاهایی که می گی رو نمی دونم ولی جایی مثل ساحل افتاب یا همین چیز ها که تو راه قزوین دست بخش خصوصی است .
بعد هم مسجد و آثار دیدنی و تحت نظر بخش خصوصی نیست. دستشویی های تو خیابون هم

لرمانتف یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:13 http://kakestan.blogfa.com



جواب ِ‌کامنت یه کم بودار ِ‌...

می خوای یه کم اصلاحش کنی ؟ هوم ؟

علیرضا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 http://ghasedak68.blogfa.com

اون روزی که رفتیم نمایشگاه کتاب با این پدیده مواجه شدیم.البته من در حالت عادی روزی دو بار نهایتا سه بار میرم.توی سفر به یکبار تقلیل پیدا میکنه و مشکلی ندارم.فکر کنم عوارض پر کردن فاضلاب های استانی رو باید بپردازیم.برد با کسیه که یه 24 ساعت قبل سفر نره دستشویی:)
لااقل دلش نمیسوزه.
شما احیانا با من کاری نداری؟حرفی چیزی نداری؟

ند نیک دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:43 http://blue-sky.persianblog.ir

خب اونها هم دارند کار میکنند دیگه.
یک بار تو یکی از همین بین راهی ها یک دختر جوون با مانتو روسری شیک ابروهای برداشته و قیافه خوب . خوب کارش همین بود. تمیز کردن دستشویی ها. چیزی نمیگفت. اما خب معلومه که باید بهش پول بدی. احساس کردم از وضعیت موجود راضی نیست. به خصوص که به زنها و دخترهای دیگه نگاه میکرد و فرقی بین خودش با اونا نمیدید. مامانم که خیلی دلش براش سوخت. یک نفرت و خشمی تو نگاهش بود.

فافا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:14 http://arosak-f86.blogfa.com

حالا باز مارال خوبه البته یکیشو یادمه یادم نی ستاره بود یا مهتاب باقیشم توجه نکردم اسماشون چیه!

این اتوبوسا از جاده میرن بعضیاشون که عوارضی ندن بعد یه جاهایی نگه میدارن سوهان نمیدونم چی و برادران اینقدرم افتضاحه که حد نداره:)

چقدر خوبه با این۲۰۰ها جلو افتادید...
من که خودم تاحالا ۱ریال در نیاوردم ببینم چه سخته تو این وضع...
همشم دارم خرج میکنم نصفشم الکیه...

راستی سلام

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:02

چ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد