افرند
افرند

افرند

پیشنهاد

یک آهنگ حال خوب کن از سیاوش قمیشی عزیز:




میشه نوازشم کنی وقتی گرفته حالم  

میشه ببندی بالمو آخه شکسته بالم

میفهمی چی میگم بهت میبینی خستگیمو  

میشه بزارم پیش تو چند روزی زندگیمو

میشه بشینی پیشمو یه شعر برام بخونی 

امشب یکم تنها شدم میشه پیشم بمونی


انگار یه بغضی تو گلوم داره شکسته میشه
اینجوری که پلکای تو هی باز و بسته میشه
میشه نوازشم کنی وقتی گرفته حالم  

میشه ببندی بالمو آخه شکسته بالم



میشه نوازشم کنی وقتی گرفته حالم

 میشه ببندی بالمو آخه شکسته بالم

میفهمی چی میگم بهت میبینی خستگیمو

 میشه بزارم پیش تو چند روزی زندگیمو

میشه بشینی پیشمو یه شعر برام بخونی

امشب یکم تنها شدم میشه پیشم بمونی


انگار یه بغضی تو گلوم داره شکسته میشه
اینجوری که پلکای تو هی باز و بسته میشه
... ... ...
میشه نوازشم کنی وقتی گرفته حالم

میشه ببندی بالمو آخه شکسته بالم


گوش کنید و لذت ببرید

نظرات 26 + ارسال نظر
عارفه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:31

ای جانم.
اصلا احساس می کنم دوباره به دوران اوج باز گشتم

آفرین بر تو

عارفه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:37

اخ عاشق این اهنگم . کلا قمیشی که محشر ولی دو سه تاش و بی نهایت دوست دارم.
خوشم اومد حال کردم با سلیقه ات

استغفرا...
خواهر من شما برو با .....هیچی بابا استغفرا...

شبـــ نم شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:27 http://meslenafas.blogfa.com

چشمامو بستمو گوش میدم ...:



میشه نوازشم کنی وقتی گرفته حالم

میشه ببندی بالمو آخه شکسته بالم

میفهمی چی میگم بهت میبینی خستگیمو

میشه بزارم پیش تو چند روزی زندگیمو


عاااااالی بود ..مررررسی امیر حسین ..


با چشم باز هم میشه گوش داد. من امتحان کردم

مریم انصاری شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:03

دست با سرو روان، چون نرسد در گردن

چاره ای نیست، به جز «دیدن و حسرت خوردن»


البته که من پیشتر از اینها این ترانه رو گوش داده بودم.

منتها به جای لذت بردن، گوش دادم و حسرت خوردم.

حسرت واسه چی آیا؟!

عارفه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:13

هان؟چیه؟نه بگو بینیم چی می خواهی بگی مثلا . اخه زورت فکر کردی به من می رسه؟"!!!!!!
امیرررررررررررر
دوشنبه امتحان زبان دارم. ای خداااااااا

میخوای بدونی اسم امتحان من چیه؟!
هوش مصنوعی و سیستم های خبره در تصمیم گیری های مالی

سه بار پشت سر هم بگو!!
هی میاد میگه امتحان زبان دارم

شبـــ نم شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:28 http://meslenafas.blogfa.com

عارفه رو !!چه بغضی کرده با امتحان زبان...

اگه واسه زبان آدم بغض میکنه واسه امتحانی که من دارما یاید چیکار کرد؟!!

عارفه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:36

ا شبنمی بخند حالا به من شما هم اگه جای من بودی همین طوری بودی کابوس برایم.

سوال:
فعل این جمله بالا کدام است آیا؟!

عارفه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:01 http://ashianeye2.blogsky.com/

اااا خو خسته نباشی از دوسالگی می رفته کلاس زبان هی هم می شینه چیز میز ترجمه می کنه زبانش توب معلوم غمی نداری اگه مثل من دیگه پس از خر زدن های متوالی بالاترین نمره ی زبانت می شد 17 همین جوری بودی.
بعد هم هر چی فحس دادی آینه . بی ادب

می شینه
فحس

عارفه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:23 http://ashianeye2.blogsky.com/

تو باز شروع کردی.
حیف که دارم پست می نویسم وگرنه داشتم برات
آرزوی ما شادی قلب جوانان بخند

عارفه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:56 http://ashianeye2.blogsky.com/

حالا چی شده جناب امیر حسین خان لطف فرمودن این قدر زود جواب می دهند؟ جزو نوادر باید ثبت شه اصلا

اگه دلخوری جواب ندم؟

عارفه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:07 http://ashianeye2.blogsky.com/

نه بیشتر تعجب کردم. چه تحولات شگرفی کردی بابا.
حالا ما بابت این تحولات باید از کی تشکر کنیم ؟ مدیون کی هستیم؟
خیلی هم بد چشمک می زنی ها

از خودم تشکر کن

عارفه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:45

عاورین پسرم باز هم رو خودت کار کن .
راضیم ازت این تیکه کلام حامد

کسی غیر از عارفه نیست که کامنت بده آیا؟!

علیرضا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:08 http://ghasedak68.blogfa.com

ما که کلا زن و شوهری پوست و گوشت و خونمون با قمیشی و آهنگاش آمیخته است.خیلی وقت قبلتر گوش دادیم دوتایی و با چشمای کاملا باز کلی حال کردیم
عارفه برگشته دور برداشتهاسم امتحان ما هم روش شناسی تطبیقی علم کلامه.گفتم برا خالی نبودن عریضه

شما دو تا کلا بله
چقدر اسم درستون زشته

عارفه یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:15

اصلا بیا و در جهت افزایش کامنت گام بر دار.
اصلا می روم کتاب خونه دیگه هم نظر نمی دهم

الان رفتی؟!

علیرضا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 http://www.ghasedak68.blogfa.com

هر چی هست بهتر اون هوش مصنوعی نمیدونم چی چیه...
با اون درساتون....اصن من میخوام بدونم تو ایمنی صنعتی مگه نمیخوندی؟؟؟؟این چه ربطی داره به اون؟؟؟

ایمنی صنعتی؟!؟!؟!؟ علیرضا؟!؟!؟!

علیرضا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 http://www.ghasedak68.blogfa.com

ایمنی صنعتی نبودی؟؟؟؟؟؟؟مهندسی صنایع مگه نبودی؟؟؟؟؟؟بودی؟؟؟؟؟؟؟
امیر منو تو این موقعیت قرار نده خوب.....
پ چرا هر چی همش میگفتم رشته تو و خانومی یکیه تو هیچی نمیگفتی؟؟؟؟

مهندسی صنایع بودم اما گرایش تولید صنعتی نه ایمنی صنعتی
الان هم که گرایشم مهندسی مالیه

علیرضا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 http://www.ghasedak68.blogfa.com

هاااااااااااااان...من میگم من میدونستم تو مهندسی صنایع بودی....گرایشاتون با خانومی فرق داشته....ترسیدما...داشتم به هوش و آی کیوی خودم شک میکردم.....
بعدشم خوب رشته ی ارشدتو نگفته بودی که....

آقاجان شما شک کن ...اشکالی نداره...یهو دیدی از همین الان رفتی تو کار آلزایمر

عارفه یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:08

بده به خاطر دل شما جوون ها دوباره اومدم؟
دیدم بدون من دپرس شدین. به خصوص امیر اصلا دست و دلش نمی ره پست بگذار گفتم ایثار کنم بیام .
اخ علی سر امتحان فلسفه منطق کلا یاد تو بودم سر طبیعی و صورت فاعلی یکم معلممون اضافه گفته بود پیچیده شدم می خواستم بگم کمکم کنی .
این جا کتاب خونه من در حال خوردن ذرت مکزیکی
I Love you blogsky

علیرضا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:14 http://www.ghasedak68.blogfa.com

ای آخه بلاگ اسکای هم آی لاو داره؟؟؟
میپرسیدی جانم...میپرسیدی....
خیلی کلاس داره ها....دیگران فلسفه میخونن یاد آدم بیفتن.....

عارفه یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:31

اومدم بگم افرند دیدم دروغ می شه
صد البته رشته ی علوم انسانی بهتر از مدیریت مالی است. جان شما مثال زدم آ در مثل هم که مناقشه نیست.
اصلا قشر فرهیخته و آینده ساز ما شما دانشجو های علوم انسانی هستید.
امید من به شما دانشجو های رشته ی انسانی است

شما اول اسم رشته من را یاد بگیر بعد بیا مقایسه کن....

ند نیک یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:24 http://blue-sky.persianblog.ir

خیلی وقت بود قمیشی گوش نداده بودم

عارفه یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:41

بهش باشه بابا بهت می گیم مهندس

بهش باشه چیه؟!

[ بدون نام ] یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:44


نه می دونی چی شد یه جمله قبلش بود گفتم شاید بهت بر خوره پاکش کردم این اخرش موند مثل این که

خب باشه حال هول نشو
اسمتو بنویس

عارفه یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:21

حال هول نشو !!!
شما هم خون سردیت و حفظ کن ذوق نکن برات نظر گذاشتم

62/5 درصد از کامنت های این پستم مال تو بوده!

عارفه یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:18

ناراحتی حالا؟

از لحاظ آماری عرض کردم

خبرنگار کوچولو پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:34 http://WWW.KHABARNEGARKOCHOLO.BLOGFA.CCOM

همیشه از اهنگ هایی که تو و علی رضا پیشنهاد میدین خوشم میاد

قابلی نداره :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد