افرند
افرند

افرند

صرفا جهت یادآوری

کاش فراموش کار نباشیم...



نظرات 9 + ارسال نظر
مریم انصاری شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:41

پنج شنبه، ما داریم میایم اصفهان. خبرهای سفر «حضرت»!!!!!! به اصفهان رو باید جویا بشم...

وقتی متوجه شدم... دو دو تا چهار می کنم پیش خودم، سبُک سنگین می کنم، اون موقع اگه واقعاً به این نتیجه برسم که نباید به بوته ی فراموشی سپرده بشه یک چیزهایی، در این صورت می تونم به شما قول بدم که: «چَشم... با کمال میل... فراموش نمی کنم انشاءالله.»

حیف شد. من پنجشنبه نیستم
اما درست نفهمیدم منظورتون را از اینکه گفتید وقتی متوجه شدم

hichkare شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:05

بالاخره چه خبره شبنم خانوم جان عزیز ؟

میگم پست عوض شده ها

مریم انصاری شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:16

همین که اهل و عیالتون منزل تشریف داشته باشن کفایت می کنه. مزاحم کسب و کار شما نمی شیم آقای افرند. سلامی که می خوایم به شما عرض کنیم رو خدمت اهل و عیال به امانت میذاریم که ابلاغ کنن به شما.


راجع به «وقتی متوجه شدم» هم خصوصی براتون پیام میذارم.

همین الان خبر رسید که آنها هم نیستند


متوجه شدم

آذرنوش شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:23 http://azar-noosh.blogsky.com

متاسفانه هستیم...

ای کاش بقیه هم بودند

مریم انصاری شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:50

پس ما هم سفر اصفهانمون رو موکول می کنیم به روزی که شما شخصاً تشریف داشته باشید منزل. (مثِ مهمون سمج هایی که زیگیل بازی در میارن.)

ایشالا از ناهار و شام خدمت می رسیم.

حتما سفرتون را موکول کنید

شبـــ نم یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:45 http://meslenafas.blogfa.com

ای جان ...اسمم همینجور داره طولانی میشه!!

الان خوشحالی؟!

میم مثل من یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:08 http://mona166.blogfa.com

متاسفانه مردم ما خیلی تحت تاثیر جو قرار میگیرن ، و همینه که همه چیو فراموش میکنه..

اوهوم

ناهید دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 http://sarpanahekhastegiha.blogfa.com

چقدر تفاوت...واقعا که...
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنین.@-}--

فالگیر دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:39

سلام
می دونی یه زمانی همین جمعیت انگشت رو کردن تو صندق مموتی تا همین سید رو برکنار کنن. حالا انگشتشون رو تله موش گاز گرفته دوباره میخوان که همونی که هشت سال قبل ردش کردن رو بیارن.این هجومها اگر موندگار بود که جهان هجومی میشد. جفتشون با احترام یه چیزا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد