افرند
افرند

افرند

وقایع الاتفاقیه

این هفته پر بود از اتفاق...خیلی از اتفاق هایش خوب بودند و در کنارش خبرهای بد هم بود.

این هفته برای اولین بار و بعد از چند ماه حضور مجازی در بورس ، بالاخره دل را به دریا زدم و من هم یکی از سهامداران بازار بورس شدم. اینقدر شوق و شور از خودم نشون دادم که بعضی ها هم می خواهند پولشون را به من بدهند تا در بازار سرمایه گذاری کنم. سوال همشون هم اینه که چقدر سود بهم میدی :)


چند پست قبل تر اشاره کرده بودم که بر حسب اجبار مامور در ِخانه شخصی برده بودم. خوشبختانه این هفته این مشکل هم با وساطت حل شد . فارغ از همه مسائلی که وجود داشت خوشحالم که بیخود و بی جهت وقتم هدر نمیره و مجبور نیستم مدام در کلانتری و دادسراها پرسه بزنم.


امسال باغمان پر شده از آلوچه ( گوجه سبز) . وقتی می بینم باغمان پر از میوه شده لذت زیادی می برم. هر چی باشه نتیجه و دست رنج خودمونه و از این که می بینم زحماتمون نتیجه داده خوشحالم. این هفته کمی آلوچه برده بودم قزوین. جای شما خالی. با بچه های ارشد ایستاده بودیم رو به روی دانشگاه و مسابقه پرتاب هسته گذاشته بودیم !!


این هفته روز مهمی برای شبنم عزیز بود. هر وقت روزی برای دوستانم مهم باشد برای من هم مهم است. از همین جا به شبنم تبریک میگم. آرزوی سالگردهای فراوانی براشون دارم.

رضا هم که مدتیست غایبه ، این هفته سالگرد ازدواجش بود. امیدوارم این مدتی که نبوده فقط به خاطر شادی و خوشی سرگرم بوده باشه.


و اما علیرضای عزیز که همین الان متوجه شدم پدربزرگ خانمش به رحمت خدا رفته. تسلیت میگم . خدا همه رفتگان را بیامرزد. ما را در غم خودت شریک بدان

نظرات 7 + ارسال نظر
نیلو جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:23

یه هفته گز میاری .. یه هفته آلوچه .. آلوووووووووووچه اسمشم دیوونه کننده اس

دلت بسوووووووووووووووووزه

لرمانتف جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:50 http://kakestan.blogfa.com

از اون سالی که با گاز زدن به یکی از همین آلوچه ها دندونم توش موند و اُفتاد ... دیگه میونه ی خوبی با این آلوچه ندارم ...برعکس ِ بچگی هام !

اما در شمال ، و استان ِ گیلان با همین آلوچه یه خوردنی ِ‌مشتی ای درست می کنن که دیوونه می کنه ادم و ...

من فقط و فقط دوست دارم آلوچه را از درخت بکنم و همون موقع هم بخورم

آوا جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:42

آخ آرررررررررررره..گوجه سبز بکنی از
درختی که زیرش جوی آبه....بزنیش
تو آب یه نمکدون دستت و هی
بخوری.هوس کردم.باغ ماهم داره
اما من ازش دورم..ایشاله چندروز
دیگه میرسه بدستم و نوش می
کنم..پست حال خوب کنی بود و
تبریک به شبنم عزیز و تسلیت
به علیرضاخان..................
یاحق...

اینقدر حال میده کروچ کروچ بخوری :)

مریم انصاری جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:50

1) باغتون آباد.

2) گوجه سبز خیلی خیلی دوست دارم... ولی اگه موقع گاز زدن، دندونم بکِشه به هسته ش، دلم از حال میره. به خاطر همین، باید حتماً با چاقو خُردش کنم، بعد بخورم.

3) خدا رحمت کنه فوت شده ی خانواده ی آقا علیرضا رو...

hichkare شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:23

منم به شبنم خانوم جان عزیز تبدیک میگم (چی رو؟)
به علیرضا هم تسلیت میگم
منم الوچه دوست دارم و میخورم

آره جون خودت. تو هم خیلی دوست داری!!

برو یک کامنت پایین تر از خودش بپرس

شبـــ نم شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:13 http://meslenafas.blogfa.com

من برای اینکه اعتماد به نفست بره بالا ، حاضرم پولم رو بدم برام سرمایه گذاری کنی ..فقط 2 برابر سود میخواما ...

وقتتون تو حلقم

بی اددددب ...از یه دانشجوی ارشد بعیده این کارا ...

ممنونم...البته اینجوری هندونه زیر بغلم نده که کور خوندی اگه فکر کردی من راه و چاه رو یادت میدم ...

به علی هم تسلیت میگم ..

2 برابر سود میخای؟!؟! کم نیست؟!
این کامنت بالایی هم با شما کار دارند

شبـــ نم شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:50 http://meslenafas.blogfa.com

هیچکاره جان کلا از دنیا عقب هستند .!..


جناب هیچکاره سلام عرض شد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد