افرند
افرند

افرند

اهم فعالیت ها

اهم فعالیت های من در تعطیلات نوروز :


1 - n ام به در کردن!

در این فعالیت ما نه تنها سیزدهم را به در کردیم بلکه روزهایی زیاد دیگری را هم به در کردیم و از آن جهت که بنا به سیاست پدرمان رفتن به باغ مساوی است با کار کردن ، در نتیجه در این روزها تا میشد از بنده کار کشیده شد . کارهایی از قبیل آبیاری ، هرس کردن درخت ها ، راه اندازی موتور گازوییلی و هندل زدن آن و ...


2 - مهمان داری!

در این فعالیت پذیرای مهمان هایی بودیم که از تهران به منزلمان آمده بودند و از 29 اسفند سال گذشته تا ساعاتی پیش مهمان ما بودند. در این فعالیت هم وظیفه میزبانی و پذیرایی ، سرگرم کردن مهمان ها ، اجرای موسیقی! ، پخت پیتزا برای 20 نفر ، مسئولیت حمل و نقل و ... بر عهده من بود.


3 - درس خواندن!

بنده از پیش از عید برنامه فشرده ای برای درس خواندن داشتم که با توجه به اینکه مهمان داشتیم آن برنامه به کل نابود شد. اما با این حال کمی تا قسمتی درس خواندم. زمان های درس خواندن من : در حین تماشای کلاه قرمزی و سریال پایتخت ، در حین دانلود موزیک ، در آنتراک وسط فیلم ، یک ربع قبل از خواب و یک ربع بعد از خواب و ...


4 - ورزش کردن!

با توجه به حجم انبوه شیرینی و گز و سوهان و تنقلات و آجیل های خورده شده ،  احساس می کنم ده دوازده کیلویی اضافه وزن پیدا کرده باشم. برای همین تصمیم جدی گرفتم که ورزش کنم. روز اول ورزشم خیلی خوب پیش رفت اما بعد از اون به تعطیلی خوردم و در روزهای تعطیل هم ورزش کلا مکروه می باشد. والا...

 

 


 

 پی نوشت : در پست بعدی که بعد از نیمه شب منتشر می شود برنامه ای که قبل از عید برای خودم ریخته بودم را منتشر می کنم! 

 

پی نوشت 2 : یک پیشنهاد موسیقی عالی هم دارم که در پست های آینده معرفی می کنم

نظرات 10 + ارسال نظر
نیلو جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:59 http://for-me2025.blogfa.com

باغ داریــــــــــــــــــــــــــــــــــــن ؟!! بچه پولداری دیگه
باز که حرف ِ درسو زدی :(( کی میری دانشگاه حالا ؟!
بی صبرانه منتظر ِ‌ پست بعدی هستیم :) لینک آهنگ فراموش نشه ..

به به...بعد ادعا هم می کنه از خیلی وقت پیش پست های من را می خونده. اون وقت تو نمی دونی ما باغ داریم؟!؟!

دانشگاه هم ایشالا از این هفته...تو چی؟

پست بعدی را بعد از نیمه شب میگذارم
لینک آهنگ هم ایشالا پست بعد تر

آذرنوش جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:17 http://azar-noosh.blogsky.com

سال نوت مبارک امیرحسین

کلا خسته نباشی

سال نوی شما هم مبارک باشه

fars جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:57 http://www.fars.oof.ir

۲۳۳۲۰۲۳۴۸گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.oof.ir

من هنوز موندم شماره اون اول چیه؟!

مریم انصاری جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:33 http://ckelckemann.blogfa.com

سلام.

اول اینکه دیشب خدمت رسیدیم، بلاگ اسکای پیغام داد: «وبلاگ مورد نظر، در سیستم بلاگ اسکای موجود نمی باشد.» ... عجیبه واقعاً!

بعد، اینکه:

مهمان داری، جزء فعالیت های من هم بود.

از قضا، در این فعالیت، پذیرای مهمان هایی بودیم که از «اصفهان» به منزلمان آمده بودند. از سوم چهارم فروردین تا پانزدهم فروردین.

سلام
به دلایلی مجبور شدم افرند را برای یه شب حذف کنم ...شاید امنیتی ..شاید دوئل ...به همین راحتی ...

پس این به اون در!

مسافر جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:40

راستش را بخواهید می خواستم از وبلاگ شما به لینک کرگدن و بعد کلاشینکف دیجیتال بروم که سعادت اولین کامنت نصیب من شد...باز خوبه شما یک برنامه ای برای درس داشتید و عملی نشد من که همان را هم نداشتم و اضافه وزنم به یک کیلو خلاصه می شود..با وجود تمام شکلات ها و اجیل ها تنقلاتی که خوردم...

شرمنده...پنجمین کامنت هستید
یک کیلو؟!؟!؟ خیلی زیاده

شبـــ نم جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:14 http://meslenafas.blogfa.com

1-خو یه عکس از باغتون بذار تا کارت رو ببینیم ..شاید برا باغمون دعوتت کردم ...

2-خوشبختانه هر چی مهمونی رفتم ..زیاد مهمون نداشتیم ......قبلا از هنر موسیقی و آشپزیت مشعوفمون کرده بودی حالامیخوای بگی پذیرایی هم بلدی ؟؟!!

3-از کارایی که تو عید نکردم همینا بود ...

4-این یکی را باهات موافقم ..اصلا تو اون یه روز رو از کجای تقویم پیدا کردی ؟؟!!! ...من هیچ روزش را ورزش نکردم ..اما زیاده روی هم نکردم ..بگم چقد کم شدم ؟؟!!

دست شما درد نکنه. فعلا سرم شلوغه و نمیرسم کارهای جدید قبول کنم
خوش به حالت....بر عکس من زیاد مهمونی نرفتم ولی تا میشد مهمون داری کردم

راز موفقیتت چیه که ورزش نکردی و وزن کم کردی؟! نگو که چیزی نخوردی؟!

لرمانتف جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:19 http://kakestan.blogfa.com

۱. در این مورد هم دردی می کنم شدید ..

2. والله در بخش ِ سرگرم کردن چند کیلو وزن کم کردم و از این نظر درد کشیده م . ضمن ِ اینکه بچه هایشان را هم می دادن باد گلویشان را بگیریم !!!

3. اینجانب یک سری فلش کارت تهیه کرده بودم و خیلی هم دوستشان داشتم چون بنده را توی خلا هم همراهی می کردند که متاسفانه توسط ِ‌مهمان ها خورده شدند !

4. اصن اسم ِ ورزش میاد احساس ِ‌خستگی می کنم ..

باغ داری کردی یا همش به تفریح در طبیعت بودی آیا؟!
هی وای من!!! مگه برای سرگرم کردن چیکار میکردی که وزن کم کردی؟!
فلش کارت هایت را مهمان ها خوردند؟!
خسته نباشی

تلاش جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:14

به به پس بگو بس که کار داشتی نت نمی اومدی..
می بینم شما هم به جنبش لاغری پیوستی!!!

پیتزا پختن هم بلدی شما؟..

من که قبلا عکس پیتزام را هم نشون داده بودم
جنبش لاغری؟!

لرمانتف شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:13 http://kakestan.blogfa.com

آغاااا ما یه بار با بچه ها جمع شدیم پیتزا درست کردیم ...اونم ۳-۴ تا ! عین ِ خورشت شده بود!!!!! چررربببب و چیلیییی و خوشمزهههههههه ! حیف که ازش عکس نگرفتیم ...

چرب و چیلی

مسافر شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:57

هاهاها اره...اخه سیستم کامنت دهیتون رو عوض کردید و تایید گذاشتید براش..رو حساب قبل بودم یک کیلو واسه من خیلی زیاده...سابقه نداشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد