افرند
افرند

افرند

شبنم

این روزها هم توی نت هستم و هم نیستم

هستم چون تقریبا تمام وقتی که در خانه هستم سیستمم روشنه و به اصطلاح on هستم. به طور مداوم ایمیلم را چک می کنم به خاطر فایل ها و ایمیل هایی که استادها و بقیه دانشجوها می فرستند. مدام سایت های اقتصادی را بالا و پایین می کنم و باید حواسم به تمامی خبرها باشد. باید به این فکر کنم که اجلاس آلماتی یا مرگ هوگو چاوز چه تاثیری بر بازار و بورس می گذارد.


اما از اون طرف هم در نت نیستم. وب ها را یکی یکی باز می کنم اما آخر شب یادم نمیاد که کدوم پست را خوندم یا برای کدوم دوستم کامنت گذاشتم. آخر هفته ها هم که در سفر هستم و به نت دسترسی کمی دارم...


از این رو باید پیشاپیش به فکر روزهای آینده هم باشم...


چند روز دیگر تولد یکی از بهترین هم صحبت های من در این فضای مجازیست. کسی که همیشه به دانش و تخصص پزشکی اش غبطه خوردم ( حتی این حس به قدری بوده که بارها افسوس خوردم که چرا پرستار نشدم...)

بارها و بارها پای حرف ها و درد دل هایم نشسته و با پختگی و عقلانیت کامل راهنمایی ام کرده. دوستی که با خنده هایش شاد شدم و با ناراحتی هایش غمگین

بارها با خودش شروع دوستیمون را مرور کردیم. از آن زمانی که به وب علیرضا اومد و مو به مو همه کامنت ها را می خوند و با علیرضا گرم گرفته بود. اون روزها حسودی ام میشد که رابطه من و علیرضا دستخوش تغییرات شده. اما حالا  بدون او ، اینجا چیزی کم دارد...


شبنم عزیز...


پیشاپیش تولدت را تبریک میگم. امیدوارم همیشه باشی و حضورت را در کنارمون حس کنیم

امیدوارم سال 91 سال خوبی برایت بوده باشه و سال جدید سال بهتری باشه





پی نوشت : پیرو حرف ها و روده درازی های اول پستم ، از همین تریبون سال جدید را پیشاپیش به همه تبریک میگم! دوستتون دارم...

نظرات 29 + ارسال نظر
نیلو یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:14 http://for-me2025.blogfa.com

چقدر خوشحالم که شبنم جان الان یکی از دوستای خوب ِ من هم هست ..
دلت بسووووزه
تولدش مبارک ..
عنوان پستت رو خیلیییییییی حال کردم ینی ..
عیدت مبارک .. ایشالا سال خوبی داشته باشی ..
تا کی میری دانشگاه ؟!

نیلو یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:16 http://for-me2025.blogfa.com

فک کنم واسه اولین بار یه جا اول شدم
باور نکردنیه
باورم نمیشه
الان اشک تو چشمام حلقه زده .. در حدی که میتونم حس اونایی که تو المپیک طلا گرفتن رو درک کنم

نیلو یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:16 http://for-me2025.blogfa.com

شبـــ نم یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:32

واااااااااااااااااای ..

شبـــ نم یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:36

مرررررررررررررررررررررررسی امیر ....



علیرضا یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:05 http://www.ghasedak68.blogfa.com

تولدش پیشاپیش مبارک....واقعا هر چی بر میگردم عقب و رابطه ی سه نفریمون رو مجددا برای خودم تکرار میکنم میبینم که یکی از بهترین اتفاقاتی بوده که توی این دو سال برامون رخ داده و این حلقه ی محکم سه نفره که دوستی خیلی خیلی عمیقی رو در دل خوشد داره حالا حالاها گسستنی نیست...اینکه رفاقت من و تو با وجود شبنم رنگ و بوی دیگه ای گرفته...هر چی مرور میکنم خاطره های سه نفریمون رو میبینم که برای هر سه تائیمون پر از یاد گرفتنیای قشنگ بود....
تولدش و سال نوش مبارک....میدونم که همیشه هست...میدونم که همیشه میمونه....
ما هم دوستت داریم...من شخصا که حسابم از بقیه جداست...

مریم انصاری یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:18

شبنم خانوم.

تولدتون مبارک.

ضمناً اسمتون هم خیلی زیباس: شبنم.

شبـــ نم یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:22

مرسی نیلو جان .
.مرسی علی ...

منم خوشحالم که شماها رو دارم ...

صبر کردم یکی بیاد بگه ماهم دوستت داریم تا منم بیام بگم دوستت داریم اما میدونی اگه اون سوغاتیای علی رو که از شمال آورده بود تنهایی برنمیداشتی برا خودت بیشتر دوستت داشتم ....!!!

hichkare یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:33

سلام . منم ابتدا تولد شبنم خانوم را بهش تبریک میگم و امیداوارم سال پیش رو برای همه سال رسیدن به اون چیزی باشه که میخوان و لیاقتش را دارند . پیشاپیش سال نو مبارک

شبـــ نم یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:42

ممنون مریم عزیز ..
ممنونم جناب هیچکاره ..دلم براتون تنگ شده بود ...!!

مریم انصاری یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:49

پی نوشتتون رو الآن دیدم.

پیش پیش سال نوی شما هم مبارک... آقا امیرحسین عزیز.

البته این تبریک، علی الحسابه ها.

به موقعش خدمت میرسم و تبریک مفصّل می گم اگه عمرم به دنیا باشه.

ضمناً خوشحالم که از طریق وبلاگ شما با دوستانتون آشنا شدم: آقا علیرضای عزیز، شبنم خانوم و عارفه خانوم.

مریم یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:18 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام امیرحسین
تولد دوست عزیزت رو بهت تبریک میگم
امیدوارم که همیشه موفق و تندرست باشن

تولدت مبارک شبنم جان

سال جدید رو هم پیش پیش مبااااااااااااارک

عارفه دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:02

تولد عزیز دلم پیشاپیش مبارک. شاید خیلی وقت نیست که با شبنم بانو صمیمی شدم ولی بدون اغراق خودش می دونه چه قدر دوسش دارم . این و از این که تا می آیم نت اول از همه چند تا وب خاص رو سر می زنم و وب شبنم هم جزوش می تونه بفهمه.
ارره مریم جان منم خیلی از دوست هایم رو مدیون امیر و علی رضام

امیر خان با شما هم صحبت دارم همچین خودت و آماده کن. دهههه این مثلا پستی که برای عید می خواهی بگذاری.
یعنی هیچ پست خاصی نمی گذاری؟

شبـــ نم دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:11

ممنونم عارفه جان ..
خیلی خوشحالمون کردی با خبری که بهمون دادی ...همیشه موفق باشی ..

تلاش دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:42

به بهههههه تولدت مبارک شبنم جان خوش به حالت چه دوستانه با مرام و با معرفتی ایشالا همیشه شاد باشید و صمیمییییی..

لرمانتف دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:27 http://kakestan.blogfa.com

سلاااام بر دانشجوی اصفهانی
خیلی خوشحالم که همچین دوستی هایی رو می بینم و امیدوارم همیشه قدرشناس ِ این دوستی ها باشی و حفظش کنی .

من هم تبریک میگم شبنم جان

علی دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:37 http://sheyda07.blogfa.com

تولد آبجی بزرگه ی گلم رو بهش تبریک میگم...شبنم جان ممنون واسه ی همه ی خوبیات امیدوارم سالهای دراز خوش و خرم و سلامت زندگی کنی
بزن اون کف قشنگه رو به افتخار جذاب ترین انسان های روی کره ی خاکی(اسفندی ها)

سنوبال دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:33 http://animalweb.blogfa.com

سلام بر افرند
پس بیخود نیست که کمتر به طرف ما میایی ! نگو که ما هم جزو همان هایی شده ایم که نمیدانید تشریف آورده اید یا خیر ، که به قول علما : بنا را میگذارید بر "تشریف فرمایی انجام شده " و یک سجده ی سهو هم بجا میاورید !
بهر حال روزگار بر شما خوش

اگر هم فرصت شد یک سری به مجلس ختم چاوز بزنید ! در خدمتتون هستیم !

رها دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:52 http://fair-eng.blogsky.com

Happy her Birthday!

رها چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:02 http://gahemehrbani.blogsky.com/

شاد باشید
تولد شبنم عزیز هم مبارک

مسافر چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:33

سال نو شما هم پیشاپیش مبارک ...تولد شبنم خانم هم مبارک...تغییرات بازار بورس و اینا رو برا چی می خوای؟ نکنه بورس خریدی؟ راستییی قبولی ارشد مبارک شدیددددد خیلی خوشحال شدم..یکم دیر گفتم چون دیر فهمیدم شرمنده

علیرضا پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 http://www.ghasedak68.blogfa.com

سال نو مبارک امیرحسین....

آوا پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:58

سال جدید سرشار از سلامتی
سرافرازی ، سعادت و پیروزی
واسه شما و تموم هموطنانم
باشه و انشالله به تک تک
آرزوهای نیکمون برسیم...
میلاد شبنم عزیز هم
مبارک.....................
یاحق...

شبـــ نم یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:51

سلاااااااااااااام ...

تلاش یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:51

کجایی پس؟؟؟
یعنی رفتی تا سال نو؟..

خبرنگار کوچولو دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 http://khabarnegarkocholo.blogfa.com

ساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال نو مبارک آقا امیر حسین.
سال خیلی خیلی خوبی داشته باشید

علی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:54 http://sheyda07.blogfa.com

سال نو مبارک امیر عزیزم

مریم انصاری سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 http://ckelckemann.blogfa.com

سلام امیرحسین جان.

احوال شما چطوره؟

خدمتتون رسیدم که سال 92 رو (پیش پیش) تبریک بگم.

قلباً امیدوارم در زمینه ی تحصیل، به چنان موفقیتی برسید که اسمتون سر زبون ها بیفته... امیدوارم شور و شوق و لذت و همّت درس خوندن رو خدا ازتون نگیره.

امیدوارم هر آرزویی که دارین، در بهترین شرایط و سر بزنگاه (قبل از اینکه احساس ناامیدی کنین) خدا برآورده کنه.

امیدوارم دستتون در دست خدا باشه و همیشه حضورش رو کنارتون حس کنین.

تنتون سالم باشه، روزیتون پُر برکت باشه، غمی در دلتون نباشه.

فالگیر سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:17

سلام
سال نوی شما مبارک.سال خوبی داشته باشید.همراه با موفقیت.ببینیم امسال دستی میجنبه عقلت رو ببره و شما هم به جرگه ی زوجین در بیایین یا نه!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد