افرند
افرند

افرند

روز عشاق

هر سال این روز میاد و میره

هر سال تو این روز کلی عروسک و عطر رد و بدل میشه

هر سال هم سیلی از پیام های عاشقانه سرازیر میشه

هر سال تو این روز کلی اتفاق می افته


اما عاشقهای واقعی دنبال روز و لحظه خاصی نیستند

عاشق های واقعی هر روزشان را عاشقانه آغاز می کنند.

سلامتی همه عاشق های واقعی...



ولنتاین همگی پیشاپیش مبارک

نظرات 11 + ارسال نظر
شبـــ نم سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:02

ولنتاین همتون مبارررررررک

فکر کنم ولنتاین شما حسابی مبارکه!

شبـــ نم سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:05

ااااااااااای ی ی ی ی...چقد زود آخر هفته رسید ...!!!
الان ینی شما رفتی سفر ؟؟!!!
از حالا اخر هفته هامون نشونه داره ،امیر کامنتاش تائیدی میشه !!

بعله...دوباره آخر هفته رسید و بنده رهسپار شدم!

شبـــ نم سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:29

بعععععععععععله ...
بعد هم مگه خودت نمیگی نباید دنبال روز و لحظه خاص بود !!...خب من امروز برای خودم ولنتاین گرفتم .

دیروز که ولنتاین گرفتین دقیقا چیکار کردین آیا؟!

جزیره سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:09

ولنتاین هرکی ولنتاین داره مبارک. به ما چه

والا.....چ

علیرضا چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:24 http://www.ghasedak68.blogfa.com

ولنتاین شما هم مبارک.....
سلامتی همه ی عاشقای دوست داشتنی.....

ولنتاین خودت مبارک!!!!چچ

فالگیر چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:24

سلام
یه چیزی باب شد و خوبم جا افتاده و خوبم از قبلش نون آوری درست شده.

تازه این خارجکیشه. مدل ایرانیزه اش را هم داریم.....

علیرضا چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:37 http://www.ghasedak68.blogfa.com

نکبت جنبه تبریک نداری بگو بهت تبریک نگیم...روانی

آخه تو به من تبریک میگی؟!!

لرمانتف پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 http://kakestan.blogfa.com

براووووو

"عاشقهای واقعی دنبال روز و لحظه خاصی نیستند"

عاشق های واقعی دنبال ِ‌کوچکترین بهانه ها هستن !



اوهوم

تلاش شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:47

ایول اینو واسه من نوشتی هان ؟؟؟..
بگو پس چرا من و همسر جان یادمون رفته بود بس که هر روزمون با عشق شروع میشه..

سنوبال شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 http://animalwe.blogfa.com

ایول امیر حسین خان !
به این میگن عاشق راستین

عارفه شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:03

سلام علیکم.
دقت کردین بعضی ها از وقتی دانشجو شدن دیگه خیلی برای ما کلاس می گذارن.
خوبی؟
چه می کنی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد