افرند
افرند

افرند

نظرسنجیتون تو حلقم!

سوال جالب در فرم نظرخواهی آزمون تحصیلات تکمیلی:


با توجه به آداب و روسم ایرانیان ، تاسیس و راه اندازی دانشگاه ویژه دختران را در چه مقطعی ضروری می دانید؟

الف ) کارشناسی

ب ) کارشناسی ارشد 

ج ) دکترا

د ) هر سه مورد!

نظرات 16 + ارسال نظر
م . ح . م . د شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:16

امیرحسین ! من از اون فک میکنم 10 تا سوالی که بود باورت میشه فقط و فقط منظور دو تا سوالشو فهمیدم که اونم راجع به دانشگامون بود و استاداش که ضعیفو زدم و یکی دیگه راجع به سایت های اینترنتی سنجش !
بقیش هرچی فک کردم نفهمیدم !!!

خوش به حالت که منظور یکی دو تا از سوال ها را فهمیدی...من که ز بیخ نفهمیدم

علی(شیدا) شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:37 http://sheyda07.blogfa.com

حالا نظرسنجیه که خیلی چرته ولی طرحش طرح خوبیه بالاخره بعضی آدم ها تفکرات سنتی دارند حالا به خوب و بدش کاری ندارم.و اجرای این طرح بالاخره از طرح مضحک و بی اساس تفکیک جنسیتی که بهتره.

با اینکه میگی طرح خوبیه مخالفم. فقط در شرایطی که بخواهیم بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنیم این طرح ارجحیت داره

جزیره شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:53

دیگه ما از اجبار زدیم گزینه ی یک دیگهدیدیم از ما که گذشته بقیه هم به ما چه:دی
ولی همون 3تا سوال اولش خیلی خوب بود که در مورد دانشگاه بود ما همه ش زدیم ضعیف، حال کردیماااااااااااا

گزینه یک؟!؟! خب لااقل میزدی دکترا ...آخه ما که تا دکترا نمیرسیم حالا اونها ت واون مقطع هر کاری میخوان بکنن
سوالای این نظرسنجی لامصب از خود کنکور بدتر بود!!

شبـــ نم شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:55

آذرنوش شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:08 http://azar-noosh.blogsky.com

همه ی بچه هایی که رفته بودن واسه کنکور ارشد درمورد این سوال صحبت میکردن...اینکه به آدمها به چشم حیوان نگاه میکنن واقعا باعث تاسفه!

حالا معنی آزادی مطلق را میشه درک کرد...!

مریم انصاری شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:16

دقیقاً امیر حسین جان، با عنوان مناسبی که انتخاب کردی، خیلی موافقم.

و جالب اینجاس که من نظرم «هیچ کدام» بود (که اجازه ابراز چنین نظری رو نداده بودن!)... چون رشد اجتماعی یه دختر، در ارتباط با جنس مخالفش، مگه جایی غیر از دانشگاه باید باشه؟

ظاهراً مد نظرشون اینه که رشد اجتماعی خانم ها، در خیابون!!! پارتی!!! یا ... انجام بگیره، نه یه محیط علمی.

باید فقط تأسف خورد به این سطح فکر حضرات.

من هم فکر کردم گزینه آخر هیچکدامه که دیدم نوشته هر سه مورد...

عارفه شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:16

اصلا تو حلقم و که می گی خاطرات کیش و زن دایم فقط برام یاد آوری می شه.
چه طور بود امتحان حالا؟ به جز نظر سنجیش؟

بله در جریان خاطراتتون هستم
خدا را شکر که پارسال قبول شدم!

فالگیر یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:05

سلام
شما(یعنی اینا) که هر کاری بخوایین میکنین دیگه نظر سنجی واسه چیه؟!... تو ایران این کلمه حکم همون علی دایی رو داره!

جریان اون جکه که میگه خانم ها میخوان نظر خودشون را با صدای مردونه هم بشنون...

علی(شیدا) یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 http://sheyda07.blogfa.com

بده از نگاه من و تو ولی خوبه از نگاه اون دختری که پدرش بهش اجازه ی انتخاب رشته رو توی خیلی از دانشگاه ها رو نمیده چون فکر میکنه محیطه فاسدیه قرار نیست آینده ی یک دختر به خاطر کوته بینیه پدرش خراب بشه.
همه چیز قرار نیست با متر ما اندازه گیری بشه.

طرز فکرت کاملا فانتزیه.
این چیزی که شما میگی اصلا متر نیست که بخواهیم با اون چیزی را اندازه بگیریم. شما داری به زحمت دنبال موردی میگردی که بتونی جنبه های مثبت به این قضیه بچسبونی

علیرضا یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 http://www.ghasedak68.blogfa.com


من کلا هیچی نمی گم...بسکی فعلا دارم حرص میخورم.....

فعلا از چی داری حرص میخوری؟!

تلاش یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:23

یعنی الان مملکت لنگه اینه؟؟؟؟
آره واقعا؟؟....

می زدی گزینه هیچ کدام!!!

نه. لنگ مدل موی جوانان است!

نیلو یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:28 http://for-me2025.blogfa.com

کی میخوان جدامون کنن ؟!!!!!!!!!!!!!! نامرداااااا

علی(شیدا) یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:39 http://sheyda07.blogfa.com

نه امیرجان ببین پردیس دانشگاه خودمون هم متاسفانه تک جنسیتیه و من خودم سر این قضیه حتی با رئیس دانشگاه زیاد بحث کردم و شدیدا مخالفم ولی من امسال به چشم خودم دیدم رتبه ی ۱۴ منطقه توی کنکور هنر سینما قبول شد ولی باباش اجازه نداد بره.
بالاخره باید یه راه چاره ای واسه این آدما باشه خب یا باید نگرش اینجور پدرها رو عوض کرد که خیلی سخته یا باید نگرش آخوندهایی که اینجور پدرها نگاه دهنشون میکنند رو عوض کرد(همونایی که اولین بار این طرح رو دادند) که غیر ممکنه پس آیا فعلا چاره ایی جز این هست؟؟؟؟

علیرضا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 http://www.ghasedak68.blogfa.com

علی گفت پردیس ...اتفاقا خانومی میگفت یه سوالای دیگه هم درمورد پردیس بوده که شعبه سه رو خواهران بزنن یا برادران یا مختلط....
واقعا؟؟؟؟؟یعنی واقعا مملکت مشکلات به این بزرگی داره و ما سر خودمونو گرم تورم و گرونی و اینا میکنیم.....؟؟؟چقدر ما بی شعوریم دور از جون همگی...

علیرضا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:44 http://www.ghasedak68.blogfa.com

ببین....ببین....اصن یعنی روزی نیس که من اون خراب شدما به روز کنم آ تا چار ساعت بعدش شیش تا ادم دیگه نیان به روز کنن پشت سر من..حالا وقتایی که به روز نمیکنم اینجا قو هم پر نمیزنه ها...عدل میزارن همون روزی که من به روز میکنم اسمم میاد اون بالا همشون هوس میکنن پست بزارن...ای بر آدم مردم آزار صلوات

لرمانتف پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 http://kakestan.blogfa.com

اتفاقا ًًًً !!!!!!‌این برای من هم خیلی جالب بود !



ای خدا نعمتت ُ شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد