افرند
افرند

افرند

به سوی فردا

از یک ماه پیش

هر شب بیشتر از ده بار خواب می دیدم

هر کدام از خواب هایم هم داستان متفاوتی داشتند

هیچ کدوم از خواب هایم وحشتناک نبودند.

گر چه بعد از بیدار شدن ، از واقعی نبودن  بعضی هایشان خوشحال شدم

اما این همه خوابی که می دیدم اعصابم را خورد می کرد

خودم فکر می کنم به خاطر استرس بود

استرس دوران جدیدی که در زندگی ام شروع می شود

از فردا گام به مرحله جدیدی می گذارم

و حالا  امیدوارم از تعداد خواب های هر شبم کاسته شود



الهی به امید تو

نظرات 14 + ارسال نظر
مریم انصاری شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:55

امیدوارم زندگی جدیدتون انقدر آروم باشه که هیچ خواب آشفته ای نبینین.

عارفه شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:01

و علیکم سلام امیر خان.
نمی دونم بیام خونه بتونم برم تو نت یا نه اگه تونستم یه پست مفصل می گذارم.
دیشب از مشهد اومدم خواستم فقط بهتون بگم یاد همه اتون بودم اسم بردم تک تکتون و
علی رضا شما رو هم تو صحن انقلاب پیامت و رسوندم.
دلم برای همه گی جمیع تنگیده ما بریم زنگ کلاس خورد
یا علی

شبـــ نم شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:51

منم شب ها خیلی خواب میبینم ...!!ینی منم میخوام وارد یه مرحله جدید از زندگی بشم آیاااااااااا؟؟!!!


این فردایی که گفتی مگه قراره توش چه اتفاقی بیفته ؟؟!!

اگه خوابهات کم شد بیا بگو تا منم یه مرحله جدید برای خودم تو زندگی باز کنم !

شبـــ نم شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:00

آخرش باید کشف کنیم که این چه رازی هست که همه پیغام و پسغومشون را اینجا به گوش هم میرسونن !!!..والا...

آوا شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:58

انشاله که خیر باشد
هر چه که هست

یاحق...

عارفه شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:06

وا شبنم کشف کردن نداره خواهر بیا خودم بهت بگم چون این جا جایی که تو وعلی و ... همه می ایند هر روز سر می زنن و لازم نیست صبر کنم تا نظرم تایید شه بیاین می خوانین نظر ها رو .

عارفه شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:16

حالا اون موقع داشتم می رفتم سر کلاس جغی نشد یکم شلوغش کنم.
ببینم مراسم خیر مقدمتون کو؟؟؟ هان ؟ هان ؟؟
خجالت هم خوب چیز من چند وقت نبود؟؟
حالا چه قدر هم تا من رفتم نطقت باز شده پست گذاشتی پست هم حوصله ندارم برم قبلی ها رو بخوانم

علی(شیدا) شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:34 http://sheyda07.blogfa.com

سلام.
بیخیال این مراحل جدید کی میری توی مرحله ی ازدواج؟

عارفه شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:22

یه چی بپرسم؟
دقیقا چه مرحله جدیدی؟
از دنیا عقب موندم ها

علیرضا یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 http://www.ghasedak68.blogfa.com

و همه چیز به خواب برمیگردد....و امان از بعضی خواب ها.....
یک شب ده تا خواب؟؟؟؟؟؟واقعــــــــــــــــن؟؟؟؟؟با شناختی که من از تو دارم معمولا شب تا صبح بیداری حالا یا آگاهانه و از روی تمایل و میل باطنی و اینا یا بالاجبار....تو دقیقن کی میخوابی که ده تا خواب ببینی؟؟؟

نیلو یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 http://for-me2025.blogfa.com

چه دوره ی جدیدی دقیقا ؟!! چی کار میخوای کنی ؟!! چی شده ؟!! زن میخوای بگیری آیا ؟!! چه جوری قراره آرامش پیدا کنی ؟!! کامل توضیح بده لطفن

شبـــ نم یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:20

فکر میکنم امیر یه گام بلند برداشته که توی فردا مونده و خبری ازش نیس...
امیررررررر؟!!!!

عارفه یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:58

میدون و برای من خالی کرده شبنم .
مگه نمی دونی یا جای من یا امیر .

رسول دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:04

به قول صمد
خواب میبینم آی خواب میبنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد