افرند
افرند

افرند

...

از صبح زود هر کاری کردم که از کنار این عکس بگذرم و فراموشش کنم نشد که نشد

این عکس خیلی حرف ها دارد....





نظرات 15 + ارسال نظر
فالگیر یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:50

سلام
الان بی بی سی هم داشت روش گزارش میرفت.
قضاوت نمیشه کرد.ولی اگر قرار باشه هرکی بهش یه خورده فشار میاد بره خفت گیری کنه که سنگ رو سنگ بند نمیشه.گیریم تو رو هم خفتت کرده بودن این دلیل عقلانی نمیشه برای انجام جرم.ولی دلیل احساسیه خوبی هست برای ارتکاب.
اخ این عکس رو بده شاهین نجفی ببینه.روش یه ترانه و یه اهنگ بزنه و بعد دیگه چی میشه!؟

مریم انصاری دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:11

کسی که به دیگران رحم نکنه، نباید بهش رحم کرد.

م . ح . م . د دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:08

فیلم زورگیریشون ، اون آخرش که با چاقو میزنن تو صورت طرف خیلی وحشتناک بود امیرحسین !

وقتی خودمو میذارم جای طرف میبینم که .... !

سنوبال دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 http://animalweb.blogfa.com

سلام
به یک رباعی تقدیمی به شادروان همایون خرم دعوتید

علیرضا دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 http://www.ghasedak68.blogfa.com

من که نه خبر گوش دادم و نه فیلمی دیدم و نه عکسی...تازه دیروز که توی راه دانشگاه بودم از توی رادیوی تاکسی خبر رو شنیدم...در کل نظر مثبتی ندارم....همیشه اعتقادم این بوده که هر کسی یه جرمی میکنه ۵۰-۵۰ کار میکنه...یعنی به همون اندازه که به کار خودش مطمئنه و میدونه موفق میشه به همون اندازه هم احتمال یه سری پیشامدای اتفاقی یا بدشانسیا یا هر چیز دیگه ای رو میده که ممکنه کارش به بن بست برسه و گیر بیفته یا کارش انجام نشه...یعنی اگه آدم عاقل و نرمالی باشه اینجوری باید فکر کنه...خوب وقتی فکر همه جاشو کرده و با وجود این پنجاه درصد میره جلو یعنی خودش رو برای اون ۵۰ درصد دیگه هم آماده کرده دیگه....مملکت ما شاید خیلی هرت و بی قانون باشه...شاید خیلی قوانین اینجا توش رعایت نشه...شاید راننده ها خرکی رانندگی کنند.شاید هنوز بستن کمربند ایمنی رو یاید تذکر بدن.شاید هنوز از روی خط عابر پیاده رد شدن وقتی که چراغ قرمزه رو باید تذکر بدن...شاید هنوز قانون کپی رایت رعایت نمیشه.و خیلی قانونای دیگه که اینجا رو بی شباهت به شهر هرت نکرده...ولی با نظر فالگیر موافقم...اگه قرار باشه توی این اوضاع شهر هرت هر کسی هم بخواد ساز خودش رو بزنه و خودش رو ببینه دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه....بعضی وقتا هست یه صحنه هایی رو نمیدونم چرا ولی خیلی دوست دارم برم ببینم.مثل اعدام کردنا...وقتایی که طرف تجاوز به نوامیس مردم رو داشته...وقتی طرف ایجاد رعب و وحشت کرده و تهدید به مرگ..اینجوری حداقل وجدانم آروم میشه که اگه خیلی چیزا توی این مملکت مرده ولی هنوز یه سری قوانین رعایت میشن...یه سری حقا به حقدار میرسه...

علی(شیدا) دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 http://sheyda07.blogfa.com

سلام.دادا چند روز پیش از منم زورگیری کردند ولی چون کارت عابرم رو پیدا نکردند کلا اگه ۱۰تومن گیرش اومد حالا طرف رو هم شناسایی کردم برم شکایت کنم اعدامش میکنند دلم خنک بشه؟

[ بدون نام ] دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:06

دلم برای اینجا تنگ شده بود ها :)

مستر امیرحسین برادر من ... آخه ما گناه داریم

خدا بیامرزتش... والا منطق من اصلا با این جور در نمیاد
که چرا جزای اون می شه این!!!!

مریم راد دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:07 http://mmrad.blogfa.com

بالایی منم :))

علیرضا دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:09 http://www.ghasedak68.blogfa.com

با اعدام موافق نیستم چون توی اسلام اعدام رو برای موارد خیلی کم و خاص داریم....ولی یه مجازات درست و حسابی باید باشه که دیگه این اتفاقات به وجود نیاد؟؟؟؟هان مریم جان؟؟؟بچه ها راست میگن...خودتو بزار جای کسائی که این اتفاق سر اونا اومده....امنیت نمیخوایم ماها؟؟؟

پدیده دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:47 http://padideh-napadid.blogfa.com/

امیرحسیییییییییییییین منم دقیقا رو این عکس قفل شدم. انقدر حرف دارم که نمیدونم ترس اجازه بیانشو نمیده یا احساس در تقابل با منطق. فقط افرین به عکاس که شکاری اینچنین کرد. اسیبهای این جامعه ریشه های جان گدازی دارند. تلخ و سخت و جان فرسا. یعنی.....................

امیرحسین... دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:19

نمی خوام بحث را باز کنم چون خودم هم توش موندم. فقط علیرضا میخوام یه چیز را بهت یادآوری کنم و اونم تبعیضی است که سیستم قضایی ما مرتکب میشه. یادته بیش از ده سال پیش سعید حجاریان توسط شخصی به اسم سعید امامی ترور شد. ترور نا موفق بود اما به نظرت اون شخص تروریست مستحق تر به مرگ بوده یا این جوان ها...این دو جوان بنا به خیلی از دلایل اعدام شدند که عمل زورگیری که مرتکب شدند فقط یکی از اون دلایل بود. شخصی که حجاریان را ترور کرد محکوم به زندان شد و فقط چند سال بعد تر آزاد شد و الان سروان سپاهه!!

گریه ای که این اعدامی روی دوش اعدام گرش می کنه خیلی حرف ها داره

علیرضا دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:08 http://www.ghasedak68.blogfa.com

میدونم امیر...من خودم توی کامنتی که اون اول دادم چی گفتم؟؟؟؟گفتم توی این مملکت خیلی چیزا رعایت نمیشه...مثالایی که زدم ساده تریناش بود...که یعنی بگم ما توی ساده تریناش موندیم چه برسه به بزرگاش....چه مردممون و چه مسئولین....ولی این توی کتم نمیره که هر کسی بخاطر یه سری مشکلاتی که داره بخواد دست به هر کاری بزنه...امیر خودتو بزار جای اون آدمایی که با اینا طرف شدن...اگه یه اتفاق میافتاد بازم اینجوری قضاوت میکردی...خدای نکرده خونواده ات اگه زبونم لال برای تو اتفاقی میفتاد با این گریه ی این آدم میبخشیدنش؟؟؟به این خاطر که اونم هزار و یک دلیل داشته کوتاه میومدن؟؟؟؟کاری به دستگاه قضایی ندارم که چیکار میکنه و چیکار نمیکنه...گفتم که با اعدام هم موافق نیستم..چون هیچ جای اسلام انقدر حکم اعدام نداره که ما توی دادگستری مون فرت و فرت حکم میشه...ولی لااقلش باید یه مجازات درست و حسابی میشد....نمیشه یه طرفه به قاضی رفت امیر....این اشکای این آدم رو نمیشه دید و چشم روی دلهره و ترس و شاید اشک اون آدمای دیگه بست...

مسافر دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:40

کاش هیچ وقت کار ادمها به همچین جایی نرسه...بیشتر دلم برای معصومیت از دست رفته این ادمها می سوزه تا به این فکر کنم که حقش بوده این مجازات یا نه..

تلاش دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:07

به هر حال ناراحت کننده است اصلا چرا باید جوان های ما زورگیر بشن؟..
بس که گرونی شده به خدا..
می گن فقر که بیاد دین می ره همینه دیگه..

تلاش دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:07

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد