افرند
افرند

افرند

تفاوت کوچک

پارسال همین موقع فیلمی  از  ایران در گلدن گلاب خوش درخشید






و امسال فیلمی  درباره   ایران...


نظرات 21 + ارسال نظر
عارفه دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:42

ای جوووونم اول
هوراآا

عارفه دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:43

چی هست فیلم ک امسال جایزه برده؟

آرگو
درباره تسخیر سفارت آمریکاست

عارفه دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:13

اهان قهمیدم شنیدم در موردش.
می گم طرف کارگردانم چه خوش تیپ و خوشگل ها.
من اگه زبانم خوب بود باهاش الان دوست بودم

اسمش بن افلکه. گفتم اگه خواستی در موردش سرچ کنی

عارفه دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:23

امیروفسکی جان از ترس جزیره پست و سریع عوض کردین؟

از ترس جمیع اوناث!!!!

فالگیر دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:37

سلام
به بازیمون گرفتن. یهودیا همشوم تحریف گرهای قهاری هستن هر جا هم خواستن و تونستن کم نذاشتن. اول شخم میزنن بعد دون میپاچن بعدترش منتظر محصول میشینن. این بن افلک هم از همون قماشه.

فیلم را دیدم. چیز قابل توجهی نداشت که لایق این همه تقدیر باشه....

جزیره دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:49

چی بوده فیلمش؟
تا چه حد خاکمالمون کرده؟
بگو میخام ببینم تا چه حد باید به این اقاهه فحش بدم

در جواب عارفه جونتون گفتم!!چ

عارفه دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:56

جزیره جون فقط از دادن ناموسی هایش خود داری کن. لایک فالگیر شدید. فالگیر جان بهتر بگی صهیونیست ها نه یهودی ها
بی پدر ها برنامه‌ریزی می کنن برای ۴۰۰ سال بعد
اون‌وقت ما ....

کلا ...
هیچی کامنت به من ربطی نداشت!!چ

لژیونلا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:27 http://legionella.blogfa.com

خوشم اومد. البته از پست شما و فیلم فرهادی.

فیلم فرهادی چرا اما پست من نه :)(

عارفه دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:33

لژیونلا جان حالا فیلم فرهادی اره خو باشه ولی پست امیر
نمی دونم‌ والا.
امیر ناراحت نشوی ها می خواستم چشم نخوری باور کن

خودم گفتم. شما نمی خواد چرب زبونی کنی

عارفه دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:37

آی آی آی اصلا اون چهره ی واقعیت رو شناختم . چیه حسودیت می شه.
بعله من اصلا عارفه جووون همه ام
جزیره هم جزیره جووون همه

من که مثل بعضی ها بخیل نیستم. شما عارفه جوووون همه باش .والا.....

عارفه دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:42

جواب بده جانم جواب بده.
می دونی چه فیلمی خیلی از بن افلک خوشم می اومد اونی که تو یه جزیره گیر افتاده بود جونش در اومد تا بره رفت دید زنش ازدواج کرده برایش یه تابوت الکی هم درست کرده اند خاکش کردند

جالبه. این فیلمی که میگی را من ندیدم!!

شما وقت کردی کمی از خودت تعریف کن!!!!

عارفه دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:58

اگه تونستم اسمش و پیدا می کنم برات.
اخه کسی دیدم تعریف نمی کنه دچار یاس می شوم می روم‌گوشه ی اتاق در انزوا برای همین گفتم خودم به فکر خودم باشم.
دروغ می گم بگو‌دروغ می گی خجالت نکن

گوشه اتاق در انزوا را خوب اومدی

مریم راد دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:14 http://mmrad.blogfa.com

این آقاعه خوشتیب خوشکل
اما ذاتش خرابه عارفه جون

از این آدم خطرناکاس... به جان خودم
صیهیونیستی بی چشم و روی بوق بوق بوق

هی از این پست ها بزار هی هی

شما خون خودت را کثیف نکن. من قول میدم که بیاد عذر خواهی کنه. شما مراعات کن از اینجا خونواده رد میشه

آذرنوش سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:01 http://azar-noosh.blogsky.com

کاشکی یه لینکی میزاشتی در مورد فیلم درباره ی ایران...من اطلاعی نداشتم از این قضیه ...با اینکه نصفه برنامه هم دیدم

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A2%D8%B1%DA%AF%D9%88_%28%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85%29

علیرضا سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 http://www.ghasedak68.blogfa.com

این روزها نه من حوصله ی فیلم دیدن دارم و نه آدمش را دارم و نه وقتش را....حتی شبکه های تی وی خودمان را هم به زور میبینیم آن هم با کلی دنگ و فنگ و صغری کبرا چیدن و وصل کردن کابل به لپ تاپ و تی وی و ....چه رسد به دیدن شبکه های ماهواره و دنبال کردن خبرها و اینکه گلدن گلاب چی شد و چه فیلم هایی منتخب شدند و ......
به لینکی که داده بودی ارجاع داده شدم و کلا یه سری چیزهای کلی ای فهمیدم ولی زیاد برایم مهم نیست.....من خودم هم از پارسال این موقع هایم تا امسال این موقع هایم تفاوت کرده ام...خودم و روزهایم با هم....تفاوت های کوچک ولی عمیق....خودم را هنوز نتوانستم حلاجی کنم.....مسائل دیگر را چه رسد...

چی بگم از دست تو...

شاعرشنیدنی ست سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:42 http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

سلام عکس دوم باز نشداا

دوباره سعی کن!!!!

جزیره سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:55

والا من که فیلمو ندیدم ولی بعید میدونم چهره ی خوبی از ایران و ایرانی جماعت نشون داده باشه.
تازه شم تسخیر کردیم که کردیم،خوب کردیم، تا کور بشه هرکی نمیتونه ببینه
بزنم تو دهن این اقا پاپیونیه زشت. با این قیافه ش. اصن 32 تا دندونو به نمایش گذاشته که چی شه؟!

حالا شما کوتاه بیا

عارفه سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:00

سلام

سلام . اینجا از این قرتی بازی ها نداریم!!!!
برو در خونتون بازی کن

مسافر چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:44

خوم میاد امار فیلمارو خوب داری...چیه ماجرای فیلم؟

لینکش را توی کامنت ها گذاشتم

عارفه چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:21

کاش سلامم به اون معنی بود
ولی خیلی فرق داشت

farshad پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:10 http://just2say.blogfa.com

لینک دانلودی از فیلنش داری بده ببینیم چه مایه هایی هست ..
به هر حال نمونه های عکس داخلیشم دیده شده..رجوع شود به وبلاگ فالگیر...
به هر حال از خودمون اول شروع کنیم بعد به اونها یر بدیم..(اگرچه که انتقاد حتی اگه خودت هم اشکال.رو داشته باشی از ارزشش کم نمیشه-ایین زندگی کد 23)اینجوری میخونیم ما..))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد