افرند
افرند

افرند

بیشترین سرعت


دیشب در اخبار شنیدیم که ماموران کنترل سرعت در آزادراه کاشان - اصفهان بنزی را که سرعتی معادل 240 کیلومتر در ساعت داشته متوقف کرده اند.

اولا به این فرد پولدار به خاطر جسارتش تبریک میگم. نه به این دلیل که با بنز سرعتی غیرمجاز داشته . به این دلیل که جسارت رانندگی با سرعت بالا در جاده های ایران را به غیر از عده ای محدود دیگران ندارند. خود من بارها شده که شب ها و یا صبح های خیلی زود که هوا تاریک است و خبری از ماموران کنترل سرعت نیست با 130 تا 140 کیلومتر در همین آزاد راه رانندگی کردم اما سرعتی بالاتر از 200 برایم غیر قابل هضم است.

همین جا و طی همین پست می خواهم اعتراف کنم که یکبار در عنفوان جوانی و با خودروی ساخت داخل! با سرعت 180 کیلومتر در ساعت رانندگی کردم. از آن زمان چند سالی میگذره. الان هم ماشینمان دیگر به آن سرعت نمیرسه هم جایی برای تخته گاز رفتن پیدا نکردم. برای همین رکوردم همان 180 کیلومتر در ساعت است.


دوست دارم بدانم رکورد شما چقدر بوده؟ کسی هست که روی دست من بلند شده باشد یا حتی  به رکوردم نزدیک شده باشد؟

نظرات 37 + ارسال نظر
عارفه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:16

عارفه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:21

اجازه؟ ما فقط کارتیگ می ریم
شوهر خالم یه بار تو اتوبان به سمت قزوین 200 تا داشت می رفت من که به شخصه گریه ام گرفته بود جالبیش این نمی فهمید داره ۲۰۰می ره !!!!

اولا قبول نیست چون خودت رانندگی نمی کردی
و دوم اینکه جسارتا ماشین شوهر خالتون چیه آیا؟

عارفه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:27

خب حق می دهم شما ریاضی بودی بایدم از این چیز ها سر در نیاری
وظایف شما می شه حقوق ما ها وظایف ما می شه حقوق شما .
پس می بینی که به من خعیلیییی هم مربوطه
اصلا هم دیگه چیزی بهت نمی گم.

خسته نباشید . بیچاره انسانی ها که شما نماینده اون ها باشی
مگه ما رابطه والدین و فرزندی داریم که حقوق یکی بشه وظایف اون یکی؟!!

مریم انصاری سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:45

من با 300 تا، «پارک می کنم» فقط.

حرکت در جاده که دیگه جای خودش رو داره.

بله. اصن شما خانم ها در پارک دوبل زبانزد خاص و عام هستید

فالگیر سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:56 http://www.falgir64.blogfa.com

سلام
میدونی دو بار تو اتوبان بالای 120 رفتم اینقدر این خانوم سخنگوی تو ماشین ور زد و بوق که دیگه منصرفم کرد هر شیش ثانیه یه "دید. دید. دید. سرعت شما از سرعت مجاز بالاتر است لطفا از سرعت خودروی خود بکاهید!". در ضمن این تولید آلمانی اگر سیصدتا هم بره خیالت تخته که دو سه ثانیه ماشینت با یه ترمز می ایسته با رد لاستیکی به طول هفتاد هشتاد سانتی متر.
باتولیدهای داخلی همون صدو بیست زیادشم هست.
برای جاده های پیچدار و کوهستانی هل من مبارز!?

مگه نمیشد خانم سخنگو را ساکت کنی آیا؟!
یعنی میخوای بگی تو جاده های کوهستانی خوب رانندگی میکنی؟

شبـــ نم سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:30

تا 120 تا رو رفتم ولی اگه به جاده بزنم مطمئنم که از این بیشتر میرم...کلا تو رانندگی تمرکزم رو سرعت بالاس ..بخوام یواش رانندگی کنم تصادف میکنم ..

به قول خودت مواظب باش نچایی

هیچکاره چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:17

من رکوردم با تویوتا مدل 79میلادی 160 تا و حماقتم با وانت پیکان 110 تاست

تویوتا مدل 79
مگه وانت پیکان بیشتر از 100 تا هم میره؟!

مسافر چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:24

بابا 180 بابا سرعت من تو کف همون 180 تا هستم نهایت 120 دیگه

ما اینیم دیگه!

عارفه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:59

می خواهی بگم خود آقا مرتضی بیاد نظر بگذاره؟
بنز
حالا شما چه گلی زدی به سر ریاضی ها ؟
خب برادر من شما دیگه می خواهی کشش نده که خراب تر شه .‌یعنی همه روابط شما فقط رابطه فرزندی؟تو جامعه نقش دیگه ای ایفا نمی کنی؟هر نقشی یه سری وظایفی رو به دنبال داره و یه دنبالش یه سری حقوقی برای شما .

بابا مایه دارها! بنز مشکلی نداره
شما که میخوای بدتر نشه بیا مثال بزن ببینم کدوم یکی از وظایف من نسبت به جامعه حقوق جامعه محسوب میشه

عارفه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:20

مگه من بنز دارم؟
ما همون با ماشین کارتینگمون خیلی هم حال می کنیم
شما الان جامعه رو نقش می گیری؟
الان جدی بگم یا داری سر کارم می گذاری؟

بتز نداری اما تبلت که داری در نتیجه مایه داری

بی خیال بابا

علیرضا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:51 http://www.ghasedak68.blogfa.com

کلا چون هنوزم یک سال نمیشه که گواهینامه ام رو گرفتم قبلا هر چی پشت ماشین میشستم سرعتم خیلی بالا نبود..چون اگه گیر می افتادم اوضاع خیلی خراب میشد....الانم خیلی تند نمیرم..مخصوصا که ماشین کوچیکه و کنترلش توی سرعت زیاد سخته و مارپیچ میره..ولی با همین ماشین کوچیک دیگه اوج اوجش ۱۲۰ تا میرم.....اما با ماشین بابا هم ۱۴۰ تا رو رفتم..ولی بیشتر نه...کلا ازسرعت بالا خوشم نمیاد....دوست دارم از رانندگیم لذت ببرم..عجله هم ندارم هیچوقت که بخوام پامو بزارم رو گاز...

شما برو دوچرخه سواری دادا

عارفه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:46

ای بابا من یه بار دیگه ام گفتم ببین لج‌من و در می آری مگه من خریدم که این و می گی؟ هدیه است بابا. به پیر به پیغمبر هدیه است. من اگه می خواستم این و بخرم یه پولی روش می گذاشتم لپ تاپ می خریدم.
عزیزم اون وقت اونی که خونه دوبلکس داره چی محسوب می شه؟
خو‌مثل این که سر کار بودیم

منم چون میدونم و میخوام لج تو را در بیارم هی میگم

عارفه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:02

از اون جایی که خعیلی علاقه مند بودم حرف هر یک از خانواده رو در مورد پستت بشنوم‌پس از قرائت واکنش هر فرد
مامانم: همین این جون ها فقط دنبال ویراژ دادن و کلاس و افه اومدنن. خدا خودش برای خانواده اش حفظش کنه
مائده : با خنده اصلا مگه عقربه سرعت از ۸۰ هم بالا تر می ره
حامد : برو‌بگو‌ ما یه داداش داریم شوماخر ۲ این چیز ها که براش ععدی نیست.

کلی خندیدم

علی(شیدا) چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:09

سلام

سلام علی خان

فالگیر چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:15

خانومه رو میشه بوق رو نه. مگر بکنی فیوزش رو.زیاد از اتوبانم خوشم نمیاد آدم هی پاش میره رو پدال دیگه بالا نمیاد بعد محو مسیرت میشی یا به قول دیگه هیپنوتیزم. رو این حساب تو اتوبان راحت نیست اعصابم.
یه جورایی تعریف از خود نباشه.

از ما خانومه و بوقش را میشه خاموش کرد و گاز داد

عارفه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:31 http://ashianeye2.blogsky.com/

خب اون دیگه حتما می دونی چیه دلیلش دیگه . بهش می گن کرم. دارو بخور خوب شوی.
صاف اف تو چشم های من زل می زنه می گه می خواهم لجت و در بیارم.
شما برو از خدا حسن خلق بطلب .

این نوع کرم فقط با دادن کامنت های اینچنین درمان میشه

جزیره چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:26

والا امیرخان ما مثه شما پولدار نیستیم ،نه پراید سواریم تهش تونستیم با 120 تا بریم بعد هم حس کنیم رو هواییم و پامونو از رو گاز برداریم.
مرفه بی درد

کجا پولداریم؟! گفتم که خودروی وطنی سوار میشیم
شما هم مواظب باش نچایی با 120 تا

عارفه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:51 http://ashianeye2.blogsky.com/

جزیرررررره عشقم. شبنم هووی سومت جزیره است ها .
ای جان بده اول اون ماچ بعله امیر جون از هر دستی بدهی از همون دست می گیری .

تو طرفدار کی هستی بالاخره؟!

عارفه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:48

من ولی حسم این با این نوع کامنت ها فقط تشدید می شه درمان
واگیر دارم هست مثل این که
ااااااا امیر تو مسائل خانوادگی ماها دخالت نکن
من دلم مثل دریاست برای همه جا داره.

در این مورد تفاهم داریم " دلت دریاست"

مریم انصاری چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:10

نه آقا.

پارک دوبل کجا بود؟

من دقیقاً بین دو ماشین، با 300 تا پارک می کنم.

علیرضا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:23 http://www.ghasedak68.blogfa.com

برو بابا آخه من با رانندگی آرامش میگیرم...ولی با این سرعت اگه بخوام برم که دیگه آرامش برام نمیمونه...همون یه ذره اعصابمم تموم میشه....بعدشم شمام یه بابای نظامی مقرراتی داشتی عمرا اگه میذاشت تا قبل گرفتن گواهینامه بشینی پشت ماشین..تازه یعنی بابای من خیلی روشنفکر بود که گذاشته بشینم و اینا....
بعد اینکه اینم یادم رفت اون موقع بنویسم که طرف جسارت رانندگی توی جاده های ایرانو نداشته ولی به ایمنی ماشینش خیلی مطمئن بوده

همون دوچرخه سواری کنی بهتره
آقای آرامش با رانندگی! نکنه یادت رفته پیچ ها را چه شکلی می پیچی؟!

عارفه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:57

قابل پیش بینی شدییید امیر
یعنی داشتم نظر می گذاشتم جوابت و مطمئن بودم این خواستم حدف کنم گفتم بگذار بچه کرمش و بریز تخلیه شه .
پس فردا به جاش دعا مامان باباش و داداشش. دیگر دوستان بدرقه ی راهم می شه
هه یه تنه باید بار همه اذیت های تو رو به دوش بکشم.

البته چیزی که عیان است ...
واقعا من در کف جمله بندی تو هستم

علیرضا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 http://www.ghasedak689.blogfa.com

من؟؟؟؟؟من پیچا رو چه جوری میرم مگه؟؟؟
فکر کنم خانوممو با خودم اشتباه گرفتی

تو چرا نمیای جواب کامنت آخری که بهت دادم را بدی؟

شبـــ نم پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:29

منم اون پیچ رو یادمه !!!

تحویل بگیر علیرضا خان

جزیره پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:42

امیرحسین جان
یهو فک نمیکنی که عارفه طرف توئه؟
مسما هر طرفی باشه طرف تو نیستاصن از هرطرفی بری عارفه از اون طرف دیگه میره(امیردیگه نیای به اثار هنریِ من توهین کنی:دی)
عارفه جان مراتب ارادت جات خود را نسبت به شما اعلام میداریم
فقط نفهمیدم سر چی شدم هووی شبنم؟میگم عارفه جان حالا نمیشه با مسالمت حلش کنیم کار به گیس و گیس کشی نرسه؟:دی

این عارفه طرف من باشه؟!؟! سایه ام را با تیر میزنه!!!
اما عارفه دلش دریاست

علیرضا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 http://www.ghasedak68.blogfa.com

ولی من یادم نمیاد...
جوابتو نیومدم بدم چون موقعیتش جور نشد ...حالا میام

زود موقعیتش را جور کن

علی(شیدا) پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 http://sheyda07.blogfa.com

امیر یعنی خیلی محترمانه تو روحت.
دیشب پستت رو خوندم رفتم رکورد بشکنم تو جاده ۱۵۰ که رسیدم دیدم چشمت روز بد نبینه پلیس در تعقیبمونه دیگه مقاومت نکردم و مثه یه پسر گل کشیدم کنار اول ک گفت پارکینگ ولی شانس آوردم دوست بابا دراومد و ۳۰تومن کرد تو پاچمون.
پس رکورد من همون۱۵۰ اونم با یه روآ مدل۸۸(ما بدون امکانات رکورد میزنیم )
البته اگه ایشالا ایران خودرو ال۹۰ رو تحویل بده که مطمئنم به این زودیا نمیده قول میدم رکوردت رو بشکنم.

من کی گفتم بری رکورد بزنی؟!؟!؟!؟ گفتم رکوردتون چنده نه اینکه بیای رو کم کنی بزنی به جاده

شبـــ نم پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:42

آقا ما امروز صبح توی بارون شدید توی خیابون نسبتا شلوغ یهو یاد پست جنابعالی افتادیم و رفتیم تو خط سرعت ...ولی بیشتر از 80 تا نشد که برم !!...



مثل اینکه این پست من بدآموزی داشته!!!

عارفه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:50

فعلا این دریا مواجه مراقب باشین غرق نشین.
سایه ات و با تیر نمی زنم خودت و یه کتک حسابی می زنم

الفرررررررررررررراررررررررر

لَ یـا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:49

۲۴۰؟ خوششش به حالشان!

بله بله... رکورد ما ۶۰ بوده لابلای قطعات بهشت زهرا! :دی
خیلی هم خوب و شیرین :))

با ماشین یا دوچرخه؟!

عارفه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:50

امیر سر یه کدو از بچه ها یه بلایی بیاد تقصیر تو

به من چه؟!

عارفه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:32

چه قدم که جون تو از من می ترسی
تقصیر تو دیگه بد آموزی داری

بچه برو بشین سر درس و مشقت

عارفه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:40

امروز استراحت می کنم
ما نشستیم آقا شمام خسته شدی بیا بشین

خب از وقت خوابت نگذشته آیا؟!

عارفه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:50

شما برو بخواب من هستم حالا
بابا فردا تعطیله شنبه ام تعطیل خستگی این امتحان دینی کوفتی در بره
بی خودی این جوری نگام نکن فک کردی ازت می ترسم؟

اونی که باید بترسه منم

عارفه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:55

مگه من گودزیلام؟
نترس خاله مهربون

لرمانتف جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 http://kakestan.blogfa.com

....ویــــژ.....
من الان تو اتوبان ِ کاشانم
240 تا دارم میرم
4 تا ماشین پلیس دنبالمه
یه هلیکوپتر
اوه اوه
دارن تیراندازی می کنن...

آغا ثبتش کن که من وایسم :دی

+ من تا 130 رفتم..اونم بدون جریمه!ولی تو این جاده ها سرعت رفتن حماقت ِ ..

محمود سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:04

سلام همشهری

من 210 کیلومتر رو یه زمانی با دوو اسپرو پر کردم مدل 94
هنوزم ماشین موجوده و دست داداشم پیر شده دیگه
عین خیالش نبود و جای گازداشت

رکوردهای دیگه ام:
200 دوو سیلو عکسش موجوده جا گاز نداشت دیگه سال 86 دور موتور 6000 بود

180 پارس ای ال ایکس سرگاز اونم جاگاز داشت موتور زانتیاست همین چند ماه پیش

یه بار برا تست تو جاده کاشان کیلومتر یه پی کی رو به آخر یعنی 160 رسوندم خدایی قابل کنترل بود هه هه هه

و در آخر افتخارم رانندگی با 160 کیلومتر در ساعت با پیکانه البته پیکان پژو فکرشم نمیتونی بکنی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد