افرند
افرند

افرند

امتحان تستی تشریحی




کدام گزینه درست است؟!

الف ) اتلاف 4500 عدد کارت شارژ
ب ) اتلاف 2 سال زمان
ج ) دلیل سود هنگفت ایرانسل
د ) هزینه دوران نامزدی
 
اگر پول این کارت شارژها را پس انداز کرده بودند بعد از دو سال چه چیزی می توانستند بخرند؟

الف ) یک سمند دیگر!
ب ) یک واحد مسکونی در سعادت آباد
ج ) چند کیلو گوشت
د ) بعضی چیزها ارزشش را دارد!!



سوالات تشریحی:
1 ) چرا خانوم ها هیچوقت شارژ ندارند؟
2 ) دوست داشته شارژ بخره تا به مقصودش برسه. به من و شما چه مربوط؟!
3 ) تزیین ماشین عروسیشان با این تعداد کارت شارژ نشانه با کلاس بودن می باشد آیا؟
4 ) فامیل های عروس و داماد درباره این موضوع چه نظری دارند؟
5 ) چرا شارژ 2 هزار تومانی قیمتش دو هزار تومان نیست؟
6 ) چرا خیلی ها ( بنا به دلایلی) هم ایرانسل دارند و هم همراه اول؟!
7 ) "هیچ کس تنها نیست" شعار مناسب تری برای همراه اول است یا ایرانسل؟!

نظرات 30 + ارسال نظر
جزیره پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:59

این شارژ چسبونده؟
اگه فامیلتون نیست بگو تا نظر واقعیمو بگم

نه ولش کن،امیرحسین من سکوت میکنم به احترام اینجا

هر چیزی میخوای بگی بگو جزیره
فامیلمون نیست

شبـــ نم پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:03

ب ر ب ب ...
من خودم اینکاره ام .....اما من چه شکلی ثابت کنم وقتی از اینترنت شارژ میگیرم .؟؟!!!!!!..

خانم ها که هیچوقت شارژ ندارند و طرف مقابل باید شارژ بگیره. بی خودی کلاس نگذار
حالا برای چی میخوای ثابت کنی؟! هان؟!

امیرحسین... پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:11

راهنمایی در ارتباط با سوال تستی دوم:

اگر هر کارت شارژ را دو هزار تومان فرض کنیم و در 4500 عدد کارت شارژ ضرب کنیم می شود 9 میلیون تومان

و اگر هر کارت را پنج هزار تومان فرض کنیم می شود بیست و دو میلیون و پانصد هزار تومان!!

جزیره پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:29

به نظرم اینا 4سال عقد بودن بعد تو این 4سال به فک و فامیل سپردن که هروقت کارت شارژ خریدن برا اینا نگه دارن. اینم یه روشه دیگه

ای ناقلا
این راه حل ناشی از تجربه در این زمینه که نیست. هست؟!

فرشته پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:14 http://houdsa.blogfa.com

وا...

مردم چرا همچین شدن؟؟

چی بگم...لابد حال میکنن دیگه...!!!

نمیدونم والا...

تلاش جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:01 http://hadafbozorgman.blogfa.com/

خوب می خواستن معروف بشن که شدن!!!
ولی چه مسخره من راستش نفهمیدم که شارژه..
فکر کنم اسپانسرشون هم احتمالا ایرانسل بوده..

آخه معروف شدن به هر قیمتی؟!

دل آرام جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:44 http://delaramam.blogsky.com

الان خوشحال هستن با این ماشین عروسی که دارن؟
خدایا این شادی ها رو از مردم نگیر !

چقدر تفاوت هست بین شادی های مردم با شادی های ما!

لَ یـا جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:17



د)
د)
۱) این سوال اساسن اشتباه است!
۲) والا!
۳) نخیر نشون میده اینا خطشون اعتباریه و اصن کلاس نیست! نشونه ذوقه شاید! :دی شایدم به مهریه حاج خانوم ربط داشته باشه! :دی
۴) در جلو بهشون لبخند میزنن ولی پشت سرشون مسغره شون میکنن!
۵) چه توقعاتی! :))
۶) اینطور صلاح میدونن!‌ :))
۷) ایرانسل!

چه وقتی هم میذااارم من!‌ :دی
برا توضیحات اصلاحی کامنت قبلی هم ممنون!! تصویر تبلیغش واضح تر شد توو ذهنم! :)

آفرین . اولین نفری که به همه سوالات پاسخ دادی

فالگیر جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:08

سلام
چه شوخی چه جدی من یه بابایی رو میشناختم که تو چهارسال با یکی دوست بود می گفت شیش میلیون پول شارژ اعم از همراه اول و ایرانسل داده. میگفت مکتوب مینوشته با تاریخ! آخرشم هیچی! حالا اینا خوبه به هم رسیدن و هیچی هیچی هم نشد!
اما ج سوالاتت:
د)،د).
ج تشریحی ها:
ا) تنشون به تن یهود خورده.
2) اخه بدآموزی داره و مملکت ما که می دونین چه جور از موج بازی طرفداری می کنن!
3) بیشتر نشانه خاص بودن و سر زبون افتادنها می تونه باشه
4) این فصل رو نرسیدم بخونم استاد
5) اتفاقا خیلی هم تنها بودن که اینقدر وقت داشتن تا برای حرف زدن نه میلیون خرج کنن شما دریاب عمق تنهایی رااا!
حالا ببینی هی زنگ میزدن می گفتن الان چیکار میکنی!؟ دیگه چه خبر؟!خب چه خبر؟!کی خوابیدی؟! خوب خوابیدی؟! خواب چی دیدی؟! تو خوابت من رو دیدی یا ندیدی؟! رو چه حسابی اصلا خواب دیدی؟!و...

شش میلیون تو چهار سال زیاد نیست. این بابا رکوردش تو دو سال بوده!!
تو از کجا میدونی تو زنگ زدن هاشون به هم چی می گفتن؟!

علیرضا جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 http://www.ghasedak68.blogfa.com


.
.
.
.
باور کن الان دقیقا نیم ساعته نشستم دارم فکر میکنم چی بنویسم در جواب سوالات...اصن هنگم....
خدا یه عقلی به بعضیا بده یه پولی هم به ما....بعضی وقتا آدم تو عقل بعضی آدما میمونه....
فقط میتونم در جواب سوال6 بنویسم که برای اینکه لو نرن جلوی خونواده و دوست و آشنا




شبـــ نم جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:35

حالا اگه این ماشین عروسه !!!!!پ عروسش چرا لباس عروس تنش نیست ...؟؟؟!!!!!!!
کمتر باهم حرف میزدن ، جاش لباس عروس میخریدن خو....

این زوج اهل ولخرجی نیستند که بخوان لباس عروس بخرن

عارفه جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:46

سلام امیر
خوبی؟

من خوبم
تو چطوری؟

عارفه جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:34

اره بدک نیستم گاهی خوب گاهی بد
الکی خوبی یا واقعی؟
برووووووو اصلا من نبودم چند روز مگه می شه شماها حالتون خوب باشه.می گم اصلا حوصله نداشتین دپرس بودین.نگوووو دلتون برای من تنگ شده بود

کمبودت خیلی حس میشه. اصن انگاری یه چیزی کمه!!

عارفه شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:16

سلام به روی ماهتون با تو نیستم امیر ها جمع بستم یعنی کل
دوستان
جمع کن یعنی این وبت دیشب صد بار نظر گذاشتم می ایم می بینم نیستش.حالا نرو پسرم گوشه ی دیوار گریه نکن .
صبح شنبه ی تعطیلتون بخیر . اصفهان و مشهدم که تعطیل جاتون خالی امتحان تاریخ ادبیات داشتم امروز
بیا بروامیر تو عمرا تعریف کنی اون لبخندتم اصلا یه وضعی مشوک جانم زود تند سریع خودت اهداف پشت پرده رو لو بده بینیم!!!!
حتما یه دلقکتون کم بود

سلام
حسابی خوشحالی که تعطیل شدید. اصفهان و مشهدم که تعطیل یعنی چی؟! مشهد را نمی دونم اما اصفهان که تعطیل نیست
خب شما با اون هیبت وقتی نباشی خیلی جات خالی میشه دیگه

عارفه شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:31

اه اه اه اصلا من چرا صبحم و با تو بد اخلاق اخمالو شروع کردم؟ این جای خوش آمد گویی ؟ پا می شوم می روم دوباره ها
نه بابا جوون تو خوش حال نیستم زد کاسه کوزه هام و بهم ریخت
می خواستم ۲۱ که امتحان هام تموم می شه بروم مشهد پیش مامان جوون این ها که نشد دیگه . هوام که این جوری نفسم باز گرفته حالم بد شد خو آدم امیر خان این ها رو که نمی گه می گه اخ جون تعطیل شد
ای درد نگیری. گفتمتو اهداف پشت پرده داری فعلا که ۳کیلو تو همین چند وقت لاغر شدم برای لج تو هم که شده اصلا عزمم و جزم می کنم ببینم اون وقت می تونی چیزی بهم بگی.

بعله!
شما کم کن ( وزنت را) کیه که بدش بیاد!

سنوباتل شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 http://animalweb.blogfa.com

hاز کجا معلوم که این شارژها معتبر باشه و مصرف نشده باشه؟!
بهر حال هر چی باشه به گرد سه هزار میلیارد اختلاس که نمیرسه ! برو پیگیر نتیجه اون سه هزار میلیارد باش که به ابدیت پیوست !

سه هزار میلیارد هم دست به دست شد و بین بچه های بالا تقسیم شد...

عارفه شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:13

اخه ما رو هوین جور اون خاطر خواه هاااااااااااا
تپلی می پسندن . اون ها رو چی کار کنم
مثل این که صبح خواب بودی الان از خواب پاشدی بزنم به تخته اخلاقت اومده سر جاش
امیر تا وقتی تو به وزن من گیر بدی ها منم به اون عینک خوشگله اخلاقت گیر می دهم گفته باشم.

خاطر خواهانتون تو حلقم که شما را تپلی می پسندن
من می تونم اخلاقم را تکذیب کنم اما تو چی؟ می تونی تپل بودنت را تکذیب کنی؟!

راد شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:13 http://mmrad.blogfa.com

ینی چی .....
خو که چی بشه...

می گم شاید مصرف شده باشه

قشنگ نیست که خب...

می گم شاید اسپانسرشون بودن

میگم شاید رفته چاپ کرده ....

من اصلا نظری ندارم.. الانه سر بر دیوار می کوبانم

اصلا این الکیه ... عروس شال صورتی نخی نداریم که ....

حالا هر چی .. اگر عروسیه آرزوی خوشبختی براشون می کنیم ...

خود طرف اومده اعتراف کرده که دو سال بوده و 4500 عدد کارت شارژ هم مصرف کرده!

عارفه شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:04

بابا راد جان سخت نگیر خو شاید الان ماه عسلن بعد عروسی
هر چی هست شیفته ی این سلیقه اشون شدم .
می خواستم دونه دونه اش و امیر جواب بدهم اما از اون جایی که همیشه کفر من و در می اری یه تیکه ی حرف آدم و فقط جواب می. هی منم اصلا جواب نمی دهم سوال هات .
شبنم و علی کوشن پس .
آقا مثل این که من اومدم جمع خانوادگی تون و بهم ریختم

شما حوصله جواب دادن به سوال ها را نداری تقصیر دیگران ننداز
اصن امتحانا را هم همینطوری جواب میدی؟!!
تو اومدی همه رفتند. علتش چی می تونه باشه آیا؟

عارفه شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:16

دیگه شرم و کم کنم برم سر درسم
راستی امیر حسین یکی طلبم به خاطر شووووووما دادم رو تبلت برنامه فارسی ریختن ورگرنه الان باد با شماره عینک دو تا بالا تر فینگیلیش می خواندی جانم
چه قدر من به فکر شماهام
راستییییییی ۲۰ بزن به افتخارم

تبلت و زبان فارسیش تو حلق علیرضا!! به من چه!

عارفه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:40

چیه حسووود خاطر خواه هام قدر گوهر و می دونن بعله . برو گوهر شناس شو جانم
حالا شما اخلاقت و تکذیب ک مثل دولت محترم که کلا تو کار تکذیبه
به جای تکذیب با حقایق رو به رو شه امیر جان
تقصیر دیگران نمی اندازم کلا همه چی تقصیر تو هست .من حوصله حرف زدن نداشته باشم؟!!!!!!!
از علاقه ی شدید فک کنم امیر
اووووووووو از حلقوم خودت مایه بگذار چی کار به علی داری
به من چه؟! به من چه دیگه امیر خان بیشترین نظری که می گذارم تو وب تو می خواهی فینگیلیش بنویسم . دوست داری امتحانش مجانیه.

مطمئنی گوهر شناس هستند؟!!
شما درست بنویس بقیه اش پیشکشت

مسافر یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:33

اگر این کارت شارژارو نخریده بود الان عروس خانم کنارش نشسته بود که بخواد خونه بخره یا سمند

احتمالا منظورت" ننشسته "بود دیگه؟
یعنی هر کی میخواد ازدواج کنه باید از این طریق عمل کنه؟!

عارفه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:03

ببخشید استاد من یه سوالی برام پیش اومد شما قیمت خونه تو سعادت آباد چه جوری دستتون؟ آیا فرد خاصی در سعادت آباد.

من فکر می کنم بهترین کاری که می تونست انجام بده این نگه می داشت پول هایش و تا یکم دیگه جمع شه یکی از اون عینک خوشگلا می خرید به صرفه ترم بود. نه امیر ؟

یعنی میخوای بگی ما نمیدونیم محله های گرون قیمت یا بالاشهر تهران کجاست؟! بعد هم خبرها را دنبال نمی کنی که از تصادف سعادت آباد با خبر بشی؟

خداییش این چه ربطی داشت؟!

تلاش دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:22

سلام..

سلام

عارفه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:17

تلاش جون تا امیر سر کله اش پیدا شه بیاد جواب سلامت و بده سه سال بعد شده
خودم جوابت و می دهم سلام به روی ماهت تلاش خانم
ببین امیر جورتو رو من باید بکشم

وظیفته!

عارفه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:07

چرا همیشه موقع جواب دادن من سر و کلم پیدا می شه
خیلی محله گرون قیمت می خواهی تو تهران مثال بزنی الهیه و جردن و نیاوران قیطریه و زعفرانیه است.
شما گفته بودی با اون پول چی می تونست بخره من نظرم و گفتم

شما همیشه حضور مداوم در صحنه داری. خب بعضی وقت ها هم من میام کامنت ها را جواب بدم که از شانس بدم...
اما من با ف ها حال می کنم. فرمانیه و فرح زاد و...

عارفه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:09

ا نه بابا دیگه چی وظیفه امه بگو با وظایفم آشنا شوم.

درست نوشتن وظیفه اصلیته

عارفه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:11

خوب حالا این تصادف سعادت آباد چیه؟

جریان تصادف بنر و بی او و
بیشترش را خودت میتونی تو نت سرچ کنی. اگه بیشتر توضیح بدم علیرضا میاد داد و بیداد راه میندازه!

عارفه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:20

دارم برات امیر حسین خان دارم برات به موقعش الان می خواهم آماده شوم برم بیرون‌

بچه ها بیاین که عارفه داره میره!

عارفه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:18

اون وقت آقای امیر خان می شه بگین وظیفه ی شما چیه تا ما هم روووشن شویم؟
ااااا آخه فرمانیه دوست داری . پس یادم باشه بگم به عروس خانم به خاطر شما باشگاه فرمانیه عروسی بگیرن یه صد میلیون عزیزم پیاده شدی قشنگ علاقه ات بیشتر هم می شه.
اخه من حضور مداوم نداشته باشم که این جا سوت و کور می شه
یادم بنداز من در مورد امشب یه چیزی بگم الان کار دارم.
به موقعش هم دارم برات امیر خاننننننن

وظایف ما به شما مربوط نیست
به موقعش بیا ببینم چی میخوای بگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد