افرند
افرند

افرند

افزایش سایز!

- قرص های افزایش قد natures bounty    

- کاهش وزن با قرص های botanical slimming

- کفش ها را بپوشید و شروع به کاهش وزن کنید perfect steps

- دستگاه ترک سیگار  electro smoke


مدل های داخلی اش هم زیاده

- کرم های شادابی پوست نیو تودی

- بالاترین سود بانکی در بانک

- قبولی تضمینی در کنکور سراسری و ارشد مدرسان شریف


اما همیشه هم تبلیغات اینقدر روی اعصاب نیستند و به اصطلاح ضد تبلیغ نیستند. گاهی وقت ها تبلیغات با هزینه زیادی تولید می شوند و ایده خلاقانه ای برای معرفی محصولشان رو می کنند. گاهی وقت ها خطوط قرمز را رد می کنند و باعث تعجب بیننده می شوند.

چندین سال پیش مسابقه ای برای انتخاب بهترین تبلیغ تلویزیون برگزار شد و بهترین تبلیغ مربوط به کرم بـ بـ ک شد. همون تبلیغی که به صورت انمیشن بود و ماه بعد از استفاده از کرم رو به دوربین می گفت حالا ماه شدم.


تبلیغ دیگری هم داشتیم که فکر کنم مربوط به پژو 206 بود . همون اوایلی که به بازار اومده بود. تبیلغ  ،دو نفر کارگر را نشون میداد که با غز زدن یک ابر ضخیمی را به تیری می بستند و می رفتند. بعد می دیدیم که این تیر رو به روی بیلبورد تبلیغ این ماشین بود و مردم که محو تماشای این بیلبورد می شدند محکم  به این تیر برخورد می کردند.

خیلی از این تبلیغ ها برگردانده و یا به اصطلاح ایرانیزه شده تبلیغات خارجی هستند. نمونه اش هم تبلیغات نسبتا خوب این روزهاست که همه از ان طرف آبی ها کپی پیست شده است.

برند های معروفی هم هستند که همیشه تبلیغاتشان از یک سطحی پایین تر نمی آید مثل ایرانسل


دوست دارم بدونم شما چه تبلیغی دیده اید ( چه اینطرفی و چه اونطرفی!) که به دلتون نشسته؟ یا چه تبلیغی دیده اید که بعد از تماشایش دوست داشتید اون محصول را بخرید؟

نظرات 28 + ارسال نظر
شبــ نم شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:27

اووووووووووول...

آورین

علیرضا شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 http://www.ghasedak68.blogfa.com

سه نفری به روزیم؟؟؟؟
کلا زیاد اهل تی وی دیدن نیستم...چه شبکه های داخلی و چه خارجی.....ولی مثلا یکی از تبلیغایی که بعد از تبلیغش رفتم و محصول رو گرفتم سنسوداین آیزو اکتیو بود.اونم تبلیغ خاصی نداشت.فقط وسطش میگفت کف زیاد میکنه..من دوست داشتم همیشه خمیر دندون یا ماده ای که باهاش دندونامو تمیز میکنم کف زیادی بده که نمیداد....ولی این یکی خیلی حس خوشایندی بهم میده و مرتب میخرمش.
الان زیاد حضور ذهن ندارم نسبت به تبلیغای تلویزیونی.خوب چون زیادم نمیبینم زیادم تو یادم نمیمونه....

آره. هر سه نفرمون آپ کردیم
اتفاقا من خمیردندونم از مدلیه که برای لثه های حساسه و زیاد کف نمی کنه!!
حضور ذهنت تو حلقم

عارفه شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:57

من اون جنس خراب تو رو نشناسم قرص لاغری ؟افزایش سایز؟ دارم برات امیر آقا . ببخشید مارک عینکتون چی بود؟
من امتحان دادم اومدم.
اه یادش بخیر بچه بودیم چه قدر شوگول بودیم ادای این حالا ماه شدم و در می آوردیم.
من اون تبلیغ سس هست می گه گوووووووجههههه . . . فلفل می رون بغل هم سس تند می شون و خیلی دوست دارم.

جنس خراب من؟!؟!
گفتی سس تند و دلم را کباب کردی

عارفه شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:09

ا تو هم تند خوری؟
حالا چرا کردم کبابت؟
یعنی یه هزارمم باور نمی کنم سه بار هی کاهش وزن و ... رو همین جوری بدون نیت قبلی گفته باشی.

باید از غذای تند ( که خیلی هم دوست دارم) پرهیز کنم

اونا تبلیغ تلویزیونه. به من چه!

تلاش شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:00 http://hadafbozorgman.blogfa.com/

می گم این پستت و از بابک ایده گرفتی؟..
قضیه چیه ..
و اما جواب سوالت ...
راستش من اصلا وقت ندارم تلویزیون ببینم..
اگرم وقت کنم ایران و نمی بینم اگرم بازم وقت کنم تبلیغ نمی بینم..

ولی کلا توی تلویزیون های بیگانه تبلیغی که معمولا من و مجبور میکنه خرید کنم تبلیغ لوازم خونه است مثلا یه بار تبلیغ بخار شور توی می شاپ منو مشتاق کرد بخار شور بخرم..
و یا تبلیغ لوازم آرایش..
تو تبلیغ های خودمون چیز جالبی تا حالا ندیدم..

چرا از بابک ایده گرفته باشم؟ پستی شبیه این داشته؟!

فالگیر شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:46

سلام
اصولا نسبت به محصولات خارجی که تبلیغ میکنن اعتماد ندارم.
یه تبلیغ بود توی شبکه mbc2 تبلیغ چایی بود. یه زن داره تو هوای ابری از روبروی مردی عبور میکنه. مرده لیوان چاییش رو میگیره جلوی صورتش و تصویر روبرو به تصویری از دهه سی و چهل تبدیل میشه.فضا و لباس و پوشش زن و بعد که چاییش رو میگیره پایین و میزاره روی میز همه چی شکل به شکل اولش برمیگرده. یکی دیگه هم تبلیغ آدیداس توی همین شبکه بود.
تبلیغهای داخلی هم ازون تبلیغ گنجشک و پدر سالمند و پسرش جالب بود.که چندباری سوال میکنه اون چیه اون چیه ...

اتفاقا من هم هر دوتای این تبلیغ ها را دوست داشتم
تبلیغ اولی با موسیقی متنش تبلیغ خوبی بود که هم ایده و هم اجرای خوبی داشت

تبلیغ پدر سالمند و پسرش هم خیلی قابل تامل بود

عارفه شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:21

چرا؟ما یکی تو فامیلمون از این مشکل ها براش پیش بیاد گشنه می مونه .
یعنی لذت خوردن غدا هندی و ... رو از دست می دهی؟ایکون خیر سرمون هم دردی ولی داغ دل تازه کردن.
این همه تبلیغ دیگه بیا برو ما نه دم داریم نه گوشمون دراز و مخملیه.

اخه یه لحظه جای نیلوفر عزیز رو خالی کردم امیروفسکی.
این جا یه چیزی در ادامه اومدم بگم یکم اذیتت کنم ولی پشیمون شدم.

باید دور غذای تند را خط بکشم

تا حالا گوش هات را ندیدم که بفهمم جنسشون مخمله یا چیز دیگه

بگو. نمی خواد پشیمون بشی

لَ یـا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:53

من اون تبلیغه که مال شوکوپارس بود چی بود!؟ که سه تا بچه از تو بیلبورد میپریدن پائین یا یه چیزی تو همین مایه ها (خیلی دقیق گفتم میدونم :دی ) اون رو خیلی دوست داشتم خلاصه...
جدیدن هم که هر چی حس و حال نداره بابا! همون قدیمیا ( متولد دهه هفتاد هستم! :)) ) خوب بودن!

از بیلبورد می رفتن بالا و شکلات توی بیلبورد را می دزدیدن... فکر کنم آیدین بود
خلاصه تبلیغ قشنگی بود. منم دوستش داشتم :دی

علیرضا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 http://www.ghasedak68.blogfa.com

همسر جان پس از قرائت این پست توسط بنده که دوس داشتم ببینم کدوم تبلیغ براش جالب بوده گفت خوب که چی؟؟؟؟دقیقا عین عبارتو گفت...خلاصه پس از توضیحات بسیار فرمودن که یکی اون تبلیغه که فالگیر اشاره کرد پدر و پسر بودن رو دوست داشته و یکی هم اون تبلیغه که طرف تولدش بوده هیچکسی نیومد تولدش فقط براش پیامک تبریک دادن خودش شمعا رو فوت کرد و برا خودش تولد گرفت...این دوتا رو دوست داشته...
این کامنتو از اونجایی برات گذاشتم که همسر جان گهگاهی مایل میشن به شرکت در بحث های مجازی ما...از اونجایی که قراره آدرس مارا کسی از آشنا روشناها نداشته باشه ما میپرسیم جوابشو میایم اینجا مینویسیم برادون...

دست شوما و همسرجانتان درد نکنه
خب که چی؟؟؟؟ خب هیچی. مثل اینکه همسرجانتون اعصابشون از جای دیگه خورد بوده

می خواستم برای فالگیر هم بگم اما اینجا میگم چون هر دو تبلیغی که خانومیت دوست داشته به اصطلاح تبلیغ محصول نبوده و بیشتر پیام فرهنگی بوده

خوب کاری میکنید

عارفه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:23

سلام صبح همه اتون بخیر.
می روم مدرسه با بچه ها درس بخونیم می ایم می حرفم.
مراقب خودتون باشین شیطونی هم نکنین. بچه های خوبی باشین.

سلام
امان از دست تو

علی(شیدا) یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 http://sheyda07.blogfa.com

سلام امیرجان.
اول عذرخواهی برای اتفاقات این چند وقت...
من تبلیغ های برنج محسن رو خیلی دوست داشتم همون هایی که میگفت؛ما نشستیم آقا؛ تبلیغ های دیگه ایی هم بودند که حضور ذهن ندارم

سلام
تو خوبی؟ یه کم نگرانتم...
گرچه برنج محسن و کلا محصولات محسن را دوست ندارم اما با این حال تبلیغ خوبی بود

سنوباتل یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 http://animalweb.blogfa.com

اولا: مواظب باش برادران "ناجا" بصورت ناجا دیش ات را جمع نکنند
دوما : من از این تبیلغات ماهواره ای اوتبلیغات مربوط به پوشک بچه را از همه بیشتر دوست دارم ( اون یک که در آپارتمانی نیمه شب همه از صدای بچه هایشان بیدار میشن بجز کسی که بچه اش پوشک مخصوص دارد - البته مارک این پوشک یادم نیست !)

خدا را شکر که فعلا از برادران خبری نیست
واجب شد برم این تبلیغ را ببینم

علیرضا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 http://www.ghasedak68.blogfa.com

میشه یه پستم بزاری راجع به تبلیغات مزخرف؟؟؟؟؟؟؟بی شک انصار گالری در صدره....
خیلی رو اعصابمه..خیلی

اول پستم اشاره کردم که همه تبلیغات مزخرفند مگه اینکه خلافش ثابت بشه
انصار گالری کدومه؟ یادم نمیاد تبلیغش را
بیا بنویس از کدوم تبلیغ ها بدت میاد و رو اعصابتن

جزیره یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:42

والا ما از اون خانواده هاش نیستیم با تبلیغات خام شیم و بریم جنسی رو از رو تبلیغش بخریم،این از این.
ولی در مورد اینکه کدوم تبلیغا رو دوس دارم،این تبلیغ ارزشیا رو دوس دارم.نخند جدی دارم حرف میزنم. مثلا این "شاید شما" (فک کنم همینه دیگه)اینارو خیلی دوس دارم، یا مثلا اون پدر پسره میشینن تو پارک پدر هی میگه این چیه؟(اشاره به گنجشک) یا اون که یه پیرمرد نابینایی هست بعد یه دختربچه گریون میاد پیشش و میگه دوستام باهام بازی نمیکنن،پیرمرد میگه تو قشنگ ترین دختری هستی که دیدم...اینجور تبلیغا رو دوس دارم
تبلیغاتی که قبلن داداش سیا داشت و هم دوس داشتم،کلا تبلیغای انیمیشنی نیرو انتظامی جالب بود
آهان یه تبلیغ دیگه هم هست. تبلیغ روغنِ فک کنم(دقیق یادم نیست) پسره هی میاد میگه مامان تو قهرمان منی، تو الی تو بلی، در اینده قول میدم ازت نگهداری کنم،بعد من همه ش اخرش از مامانم میپرسم مامان به نظرت منظور این بچه هه اینه که در اینده باباشو میزاره پشت در که اسمی از باباش نمیاره، اونو هم دوس دارم
این بود انشای من در مورد تبلیغات تی وی

آره ما هم باور کردیم مخصوصا در مورد لوازم آرایشی
چه جالب. خیلی ها این تبلیغات به قول تو ارزشی و فرهنگی را دوست دارند
انشای خیلی خوبی بود

مریم انصاری یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:29

تبلیغی که باعث بشه چیزی رو بخرم نبوده.

ولی دقیقاً یادم هست که کلاس پنجم ابتدایی بودم (هجده سال پیش)، یه تبلیغی بود توی تلویزیون، که یه عروسکِ شبیه قطره ی آب می اومد می خوند:

آب واسه ما حیاتیه... بدون آب، تشنگیه... گشنگیه

اگر به آب نیاز داریم، صرفه به صرفه جوییه

این قسمتش رو هم هر شب موقع مسواک زدن با خودم تکرار می کنم:

وقتی که مسواک می زنی، لیوان آب یادت نره

اینجوری خیلی بهتره... مصرف آب، کمتره

چه خوب شعر تبلیغ را هم حفظید. منم یادم اون تبلیغ را...حتی بعدها با نماد همین قطره برنامه برای صرفه جویی در مصرف آب ساختند

مریم انصاری یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:31

ببخشید... شونزده سال پیش (اشتباه حساب کردم سالِ تبلیغ رو).

حالا چه شونزده چه هیجده و چه بیست و چه سی
مگه سن برای شما مهمه

تلاش یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:05

ببخشید متوجه نشدم که جواب می خوای راستش منظورم پست دیروز بابک بود به نظرم به هم شبیه اومد اما بعدا که فکر کردم دیدم اصلا ربطی نداشته نمی دونم چرا این جوری حس کردم..
شاید چون اول پست بابک رو خوندم بعد تو این جوری به نظرم اومده..

راد یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:54 http://mmrad.blogfa.com

تبلیغ دمپایی نیکتا می زنه رو مگسه ... میگه واااای چقد نرم بود... بازم بزن... بازم بزن
یعنی من عاشقه این مثبت بینیه مگسه شده بودم

آره تبلیغ باحالیه

امیرحسین... یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:16

یک تبلیغ دیگه هم بود که دوستش داشتم
می گفت:
یک جزیره
دو جزیره
سه جزیره
.
.
.
نهصد نود هشت جزیره
نهصد نود نه جزیره
هزار جزیره
سس هزار جزیره فلان

مریم انصاری یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:25

نه بابا. سن من که مهم نیست. من که پیر زن هستم.

سالی که اون تبلیغه بود رو اشتباه گفتم.

ایول! چه خاکی و فروتن هستید شما

مریم انصاری یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:53

کلاً آدم هایی که از مسیر «برخوار و میمه» رد می شن، آدمای خاکی و فروتنی هستن.

تازه از خودم خاکی تر هم سراغ دارم یه چند تا دیگه.

یه جور خاکی و فروتن هستن که با لب آدم بازی می کنن.

اصفهانی هستی؟!

شبــ نم دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:41

شما فعلا دیگه باید دور هر چی جزیره س خط بکشی..!!!.



یه جزیره هم هست که چند تا کامنت بالاتر کامنت گذاشته. اون را چی؟!

تلاش دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:05

راستی یادم اومد تبلیغ بورس و خیلی دوست داشتم همون که با شن نقاشی میکنه البته فکر کنم از یه تبلیغ خارجی کپی شده..

مریم انصاری دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:48

نه...

ولی اصفهان، یه عزیزی داریم که هر چند وقت یک بار میایم اونطرف ها.

البته اصالتمون هم جایی دور از اصفهان نیست. (اصالتاً محلّاتی هستیم ما.)

علیرضا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:03 http://www.ghasedak68.blogfa.com

انصار گالری که خارجیه....قطر بحرین امارات....
ندیدی؟؟؟؟دختره نیش گشاد با ننش میرن یه جای خوووووبدم در میگه وااااااااااااااااییی
ننه هه چونه دختره رو میگیره میگه انصار گالریه جای خوبیه مگه نه؟؟؟اونم چونه ننشو میگیره تکون میده میگه هم خوبه هم ارزون
مزخرف تر از اون این تبلیغاست که از آسمون پول و سکه میاد....بعد یارو میگه انگار مال همه اس....

پدیده سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:01 http://padideh-napadid.blogfa.com/

من که بی معرفت عالم. تو چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از وقتی از بلاگفا اومدی بیرون نمیبینمت. من بد تو خوب باش لوطی

شبـــ نم چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:23

هر چی فکر میکنم میبینم از هیچ تبلیغی خوشم نمیاد ...آخه همچین که فیلم به جای حساسش میرسه پخش میشن ...

شبـــ نم جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:55

اینم خودش یه حسه ...!!!!
که اول و آخر یه چیز" تو" باشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد