افرند
افرند

افرند

همیشه ماه رمضون که از راه می رسید می گفتم من حاضرم دو ماه روزه بگیرم فقط با این شرط که خوردن مایعات مجاز باشه. فکر می کردم خوردن مایعات تنها دغدغه روزه گرفتنم باشه. البته این چند سال  که ماه رمضون تو تابستون و تو اوج گرماست واقعا تشنگی هم به چشم میاد.

حالا که در آستانه ورود به زمستان هستیم شرایط کاملا فرق میکنه. بدن برای گرم نگه داشتن خودش هم نیاز به مواد غذایی داره. از دیروز به خاطر آزمایشی که فردا دارم فقط حق خوردن مایعات دارم. هر نوع مایعی را هم نمیشه خورد. مثل شیرموز. با اجازه همگی الان بیشتر از 24 ساعت میشه که غذا نخوردم!

از دیروز فکر می کنم روزه ام. مدام جلوی خودم را میگیرم که چیزی نخورم. بعد یادم میاد که خوردن چایی مشکل نداره! سریع یه چای نبات بزرگ برای خودم میریزم و  دلم را به همین شیرینی نباتش خوش می کنم. واقعا دلم برای یه نون پنیر ساده هم تنگ شده...هی...


***


همین چند روز پیش بود که شروع پاییز را تبریک می گفتیم. اما پادشاه فصل ها هم با تمام زیبایی ها و برگ ریزانش رفتنی است و ننه سرما پشت در خونه هامون ایستاده. پیشاپیش تولد همه زمستونی ها را تبریک میگم.


این آهنگ زیبای افشین مقدم تقدیم به همه زمستونی های عزیز:



زمستون تن عریون باغچه چون بیابون

درختا با پاهای برهنه زیر بارون
نمیدونی تو که عاشق نبودی
چه سخته مرگ گل برای گلدون
گل و گلدون چه شبها نشستن بی بهانه
واسه هم قصه گفتن عاشقانه
چه تلخه چه تلخه باید تنها بمونه قلب گلدون
مثل من که بی تو نشستم زیر بارون زمستون
زمستون برای تو قشنگه پشت شیشه
بهار زمستونها برای تو همیشه
تو مثل من زمستونی نداری
که باشه لحظه چشم انتظاری
گلدون خالی ندیدی نشسته زیر بارون
گلهای کاغذی داری تو گلدون
تو عاشق نبودی ببینی تلخ روزای جدایی
چه سخته چه سخته بشینم بی تو با چشمای گریون
بشینم بی تو با چشمای گریون
بشینم بی تو با چشمای گریون



+ دانلود آهنگ

نظرات 16 + ارسال نظر
شبـــ نم چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:15

هی وای من ...!!!!!!!!!!!!
چی شدی؟؟!!!

من چیزی نشدم. زمستون پشت دره

شبـــ نم چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:37

خب این دو تا مطلب رو جداگانه میذاشتی ...!!
الان من با این ناخوشی و حال، نداری تو و در حسرت یه لقمه نون و پنیر چه جوری بیام برا مطلب دومی ازت بپرسم ..

"الان ینی عاشق شدی؟؟!!!
از اینکه زمستون پشت دره واهمه داری ؟؟!!!!
تو با زمستون سازگار نیستی یا زمستون با تو !! ؟؟


خب دو تا مطلب مختلف گذاشتم که روحیه دوستان حفظ بشه

عاشق زمستونم

شبـــ نم چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:48

پ عاشقی در کاره !!!!!!!!!!!
خودت شفاف سازی کن .. والاااااا

چی را دیگه شفاف سازی کنم؟!!

سنوباتل چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 http://animalweb.blogfa.com

روزه هایتان قبول
نکنه آزمایش قبل از ازدواج داری میدی ؟!

مگه اون آزمایش چه جوریه آیا؟!!

هیچکاره چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:53

چه ازمایشی میخوای بدی؟
اهنگ دانلود نمیشه!!!

آزمایش خفن!!
سیستمت مشکل داره. تا حالا 6 بار دانلود شده!!

مریم انصاری چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:45

من نسبت به این وبلاگ... نسبت به پست هاش... نسبت به جواب هایی که به کامنت ها داده میشه، یه حس خیلی خیلی خوبی دارم.

احساس می کنم یه آرامش خاصّی وجود داره اینجا.

و دلیلش رو هم می دونم البته.

چون: نویسنده ش اصفهانیه (البته اگه اشتباه نکنم و شما همون آقا امیرحسین باشین).

من از بچگی هام، کلّی خاطره دارم توی اصفهان.

وقتی میام این وبلاگ، حس می کنم رفتم اصفهان (مسخره س، نه؟؟؟ )

ولی من همچین حسی دارم.

ممنون بابت لطفی که دارید
بله من همون امیرحسینم و اصفهانیم
یه چیز دیگه هم هست و اینکه اصفهانی های زیادی از این طرف ها رد میشن

جزیره چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:46

امیرحسین!!!!!!!!!!!!!!!!!
چی شده؟
بابا دو روز صبر کن همه قراره باهم بمیریم دیگه
بلا دور باشه انشالله


راستی من پستای قبلیتو خوندم داشتم کامنت میزاشتم ثبت نشد.همینجا مختصر بت تبریک میگم قبولیت تو ارشد و حالا بعدن میرم تو همون پستا برات کامنت میزارم

چیزیم نشده

ممنون بابت تبریکت. ایشالا منم سال دیگه همین تبریک را به تو میگم

فرشته چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:03 http://houdsa.blogfa.com

وقتی یه نعمتی رو نداریم قدرشو میدونیم...

مثه من که الان نمیتونم بستنی بخورم به خاطر رژیم...

منم دلم بستنی میخواد

آوا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:59

بلا دوره انشالله.ایشاله همه چی
آرومه و خوبه و اینا باشه و هیچ
مشکلی نباشه و همه چی
نرمال باشه ....و زمستون...
من عاشق زمستونم نه از
این بابت که فصل تولدمه
نه....خلوصش رو دوست
دارم و بی شیله پیله
بودنش رو...لذت هیچ
فصلی واسم بیشتر
از زمستون نیست
و آهنگ زمستون
مـــــهیار رو هم
دوست دارم.....
و اینکه مررسی
بابت تــــــبریک
نــــــــــوشت ِ
پیشاپیش...
یاحق...

راست میگی. سفیدی برف یه صفا و سادگیه دل نشینی داره
دقیقا متولد چه تاریخی هستی که همون موقع هم بیام تبریک بگم

عارفه چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:01

سلام
چی بگم والا
حرفی برای من می گذاری مگه
به جا این. آهنگ اگه راست می گی خودت بزن.که می دونم الان نمی زنی

سلام
چی میخوای بگی؟!
آهنگ بزنم.؟!؟! بی خیال

سارا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:08

دقیقن5سال پیش من 8روز از خوردن غذا محروم بودم.خیلی حس بدی بود وقتی سهمت از قرمه سبزی فقط بوی خوشمزش بود اون روزا میرفتم نون برمیداشتم میشستم بو میکردمش ینی در این حد دلم واسه نون تنگ شده بود و اینگونه اسباب خنده خانواده شده بودم

الان اینارو گفتم که بگم خیــــــــــــــــــــــــــــــــــلی درکتون میکنم

هی وااااااااای من!!!!! 8 روز؟!؟!
این دیگه خیلی بی انصافیه

عارفه چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:07

من که گفتم می دونم نمی زنی
هیچیی باز بد اخلاق می شوی

باز بداخلاق میشم؟!!

دل آرام چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:13 http://delaramam.blogsky.com

ای وای من ... ایشالا آزمایش به زودی از راه برسه و این ممنوعیت غذایی شما هم تموم بشه و نتیجه آزمایش را مثبت آرزومندم نیز .
شب یلدا و آمدن زمستان مبارکت باشه .

شب یلدای شما هم مبارک

شبـــ نم چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:28

هه..الان یادم اومد، منم زمستونیم !!!...

نیلو چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:13

آهنگ مورد علاقه ی منو گذاشتی :) آفرین !!
خدا بد نده .. چی شدی !؟ چیزی شده ؟! آزمایش چی ؟!
سریع همه ی سوالامو جواب بده .. ممنون

آزمایش خفن! فعلا خوبم. بعد آزمایش را نمی دونم

آهنگ مورد علاقه خیلی هاست

علیرضا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:38 http://www.ghasedak68.blogfa.com

یعنی اساسا جا کامنت من بین این همه کامنت خالیه ها...خودمم فهمیدم
این ترانه رو خیلی دوست دارم......دارمش...خیلی قشنگه.....
آزمایش هم.....من تو عمرم یه آزمایش خیلی خفن دیدم که امیدوارم اون مال تو نباشه و با اطلاعاتی هم که ازت دارم اون نیست....برای اون آزمایش لازمه که با یه جفت بری آزمایشگاه...
ولی خوب...انشالله که بری و بیای و چیزی نباشه...

بعله. اصن کامنت شما یه چیز دیگه است
اما من آزمایش خفن زیاد دیدم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد