افرند
افرند

افرند

قزوین


جدیدا به این موضوع پی بردم که قزوین یکی از بهترین شهر های ایرانه. اصلا چرا راه دور بریم. بعد از اصفهان،  قزوین بهترین شهر ایرانه. در عین حال که آثار باستانی زیادی داره اما شهر نوپا  و به روزیه که از جدیدترین امکانات بهره می بره. از دانشگاه های این شهر هم که هر چه بگوییم کم گفتیم. هم دانشگاه بین المللی امام خمینی را داره و هم دانشگاه آزادش جزو بهترین دانشگاه های آزاد ایران به حساب میاد. این را از برگزاری مسابقات روبوکاپ کشوری در این دانشگاه هم میشه فهمید. به شخصه بار اولی که قزوین رفتم به یکی از بهترین رستوران های قزوین رفتم که به حق رستوران درجه یکی بود. آب و هوای قزوین هم بسیار عالیه. هم از این لحاظ و هم از اون لحاظ!  شایعاتی هم در مورد مردم قزوین گفته میشه که من هیچکدومش را قبول ندارم ( در واقع به نفعمه که درست نباشه !!)  کلا شایعات فقط در حد شایعه هستند! مثلا میگن اصفهانی ها خسیس هستند. من نه تنها این شایعه را تکذیب می کنم بلکه معتقدم مردم بعضی از شهر ها (  مثل کرمان و طالقان!) از اصفهانی ها دیدشون اقتصادی تره!

نتیجه انشاء : قزوین شهر بسیار خوبی می باشد.

 

دو هفته پیش نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری اعلام شد. در عین ناباوری و بهت همگان من هم جزو قبول شده ها بودم. همه چیز به سرعت اتفاق افتاد. بعد از ایام تاسوعا و عاشورا راهی سفر شدم و به قزوین رفتم تا رسما دانشجوی ارشد شوم. بعد از گذشت چند سال از فارغ التحصیلی و دور شدن از جو دانشجویی حالا دوباره میخوام به جرگه دانشجویان بپیوندم. خیل عظیم مشتاقانی که به امید یافتن فرصت شغلی بهتر پله های تحصیلات عالیه را در می نوردند ( جانم به این ترکیب بندی جمله!)

در این سفر چند روزی را مهمان پایتخت نشینان هم بودم. همانجا بود که گوشیم به یغما برده شد و ماشینمان مورد عنایت قرار گرفت. قرار بر این بود که به محض بازگشت ، نتیجه این سفر را اعلام کنم که به خاطر تالمات روحی ( دزدیده شدن گوشی گران قیمتم) تا امروز امکانش مهیا نشده بود

نظرات 20 + ارسال نظر
شبـــ نم شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:09

اووووووووووووووووول

شبـــ نم شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:12

فعلا تبریک بگم تا بعد ...

علیرضا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 http://www.ghasedak68.blogfa.com

خیلی خیلی مبارکه...اگه بدونی چقدر خوشحال شدم.....روز دانشجو رو با اندک تاخیری به شما درنوردان پله های تحصیل تبریک میگم
در اینکه شهرهای دیگه از اصفهان خسیس ترند شکی نیست...این رو توی همین تنیای مجازی بهش رسیدم...در اون که اصفهان بهترین شهر ایران از همه نظر فرهنگ و آب و هوا و آثار تاریخی و قشنگی و تمیزی و علم و همه چی هست هم شکی نیست..کلا بر شکاکش لعنت چه رسد بر منکرش...ولی در اینکه شایعات گفته شده در مورد قزوین صحت دارد یا نه باید تجربه اثبات کند برایمان..تجربه برای ما اثبات کرده که صحت دارد...والا توی سفر نوروزی مان به ماشینمان رحم نکردند خودمان که دیگر هیچ..حالا تو هم باید بری و آزمایش کنی و در واقع اونجا آزمایش بشی...یعنی مورد آزمایش قرار بگیری...ببینی صحت داره یا نداره.
پایتخت نشینان کلا آدم های خاصی اند....همه چیز را به یغما میبرند...تعطیلات و امکانات و پول و همه چی را...شما به دل نگیر برادر من...
باز هم مبارکا باشد...شیرینی نمیخوام در این مورد استثنا...خود خبر شیرینی است...کاممان را شیرین کرد

شبـــ نم شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:45

بازم تیریک میگم ....واقعا خوشحال شدم مثه وقتی که خبر قبولی علی را شنیدم ...
شما دو تا از شهرتون تعریف نکنین کی تعریف کنه ؟؟!!!!
شهر های دیگه مدیریت اقتصادی دارن ..این با خسیس بودن فرق میکنه ...

ولی بگما من شیرینی میخوااام ... ..



فالگیر شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:08 http://www.falgir64.blogfa.com

سلام
تبریک میگیم دوباره دانشجو شدنت رو.موفق باشی بری تا بالاتر از دکتری.
مردم قزوین هم مردمان خوبی هستند تا دم دمای غروب!. اصفهانی ها هم خسیس نیستند مگر به وقت حساب و کتاب!. بچرخ و بچرخ!
دزدیده رو دزدیده. حواست باشه دفعه ی بعدی تو تهرانی اب می خوایی بخوری هم چیزی با قیمت بالاتر از بیست تومن تو ماشینت نذار چون شیشه ایه وجدانش رو شیشه خورد که نه قورتش داده.مواظب نباشی خودتم بردن.

علیرضا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:25 http://www.ghasedak68.blogfa.com

نه فالگیر جان...اونجایی که خودشم میبرن تهران نیست...قزوینه...خاک به سسسرم..امیر خیلی مواظب باش...ما همین یه دونه امیرو داریم...

راد شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:32 http://mmrad.blogfa.com

به سلامتی و میمنت :)
موفق باشید

بابک اسحاقی شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:42

امیر حسین جان
ببخشید نمی خوام ته دلت رو خالی کنم
از قدیم گفتن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

والا اقتصادی بودن اصفهانی ها رو که به چشم دیدم اینکه برت داشتن بردن بهترین رستوران قزوین هم خیلی مشکوک به نظر میرسه

حتما برو خودت رو به پزشکی قانونی نشون بده عزیزم

تلاش شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:20

وایییی قزوین..

چیزهای بدی می گن در موردش برادر مواظب باششش...

مبارکه خیلی خوشحال شدم ایول داره بعد از این همه مدت فاصله دلم واسه درس لک زده..
و اما در مورد گوشی چی بگم که تهران دزد خونه شده گوشی منم دزد زد روز مادر رفته بودیم خرید کادو تو دوران بارداری از کیفم سه سوت موبایلم و زدن اینقدر دلم سوخت که نگوووو..
نامرد..
مجبور شدم بازم 500 پول گوشی بدم و یکی دیگه بخرم بماند که همه اطلاعات و شماهر هام پرید!..

ولی قزوین و نمیشه بی خیال شدااا

عارفه شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:16

تبریک امیر . شیرینی ام که برو بابا خسته شدیم از بس گفتیم و کسی نداد.
امیر حسین ما هم قزوین درس می خونه. دانشگاه خفنیست ها
در موزد گوشی هم ه اظهار نظر هایم و کردم.
موفق باشی داداش

م . ح . م . د شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:45

ای امیره گهرمان ... " امشبو " اینجا بیمان !!

+ شعار مردم گزوین در بدو ورود امیرحسین !

دل آرام شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:48 http://delaramam.blogsky.com

به به مبارک باشه امیر حسین جان . امیدوارم این پله های تحصیلات عالیه را به خوبی و خوشی طی کنی و به مدارج بالا دست پیدا کنی .
بعدشم بد به دلت راه نده

طـ ـودی شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:13

تبریک میگم آقا؛ خبر میکردید زودتر میومدیم روز دانشجو رو هم تبریک میگفتیم!! یه جورایی دانشجوی تقریبا جدیدالتاسیس به حساب میاید دیگه!!

لَ یـا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:32

آقا مبارکه!
به سلامتی!

[ بدون نام ] یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:58

باشد که از این "ارشد" ، آخر برسد کامی
از باده ی پیروزی ، بر سر بکشی جامی
دزدی و خطر ای دوست، عادی شده در ایران
بسیار سفر باید ، تا پخته شود خامی !

( البته شما خام نیستید بلکه دزدان خیلی حرفه ای تر شده اند !)



سنوبال یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 http://animalweb.blogfa.com

ببخشید که یادم رفت مشخصاتم را (نظر قبلی)ذکر کنم !

علیرضا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 http://www.ghasedak68.blogfa.com


ای ول.....با نظر م.ح.م.د خیلی حال کردم...

آذرنوش یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:44 http://azar-noosh.blogsky.com

ما دو تا دانشجو داریم تو قزوین هردوتاشون خیلی تعریف میکنن از قزوینی ها...مردمان خوبی هستن...
مبارک باشه...ایشالا همیشه موفق باشی

علی(شیدا) دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 http://sheyda07.blogfa.com

قزوین نمیشه گفت خوبه نمیشه گفت بد بستگی داره شرایطش به بعضی ها میسازه به بعضی ها نه ولی خدا رو شکر مثه اینکه به شما ساخته
تبریک ویژه هم واسه قبولیت

بانوی اجاره ای چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:13 http://wf3.blogsky.com

نیستیید چرا ؟
ما مانده ایم معطل شما تا بقیه سوال ها رو بپرسی و علیرضا پست جدید هوا کنید !
بیائید دیگر (لبخند شیرین)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد