افرند
افرند

افرند

هر دم از این باغ...

+ دیشب در راه محل اقامتمان شارژ گوشیم تمام شد. ماشین را که پارک کردم یادم رفت گوشی را با خودم ببرم. آخر شب هم که یادم آمد بی خیال گوشی خاموش بی شارژ شدم. از سر شانس خوب من دوست یا دوستان عزیزی که ما و ماشینمان را در این شهر غریب گیر آورده بودند با اهرم کردن دیلم و کج کردن در ، محتویات داخل ماشین که فقط مدارک ماشین و این گوشی بود را به یادگار برداشتند. گرچه چیزهایی که بردند برایشان ارزش مادی زیادی نداشت ولی برای ما هزینه رفت و آمد به کلانتری و مخابرات و پلیس + 10 و ... را به بار داشت.


+ دوست عزیزی در غم مادربزرگ گرامیش به سوگ نشسته است. از همین جا به این دوست عزیز تسلیت میگم. لطفا برای شادی روح همه مادربزرگ ها فاتحه بفرستید.


+ خبرهای خوب و بد با هم میرسند . شاید برای اینکه خوشی زیر دلمان نزند...

نظرات 14 + ارسال نظر
طـ ـودی پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:12

کلا دنیا با خوشحالی ما انگار حال نمیکنه، همینه که تا یه خبر خوب بشنویم پشتش. . .

عارفه پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:38

سلام اصفهانی جان نمی گه پدرت جدم در می آید دوباره برم دنبال مدارک می گه هزینه پلیس +10
قبول دارم آدم لجش می گیره ولی وقتی فک کنی شاید اتفاق بدتری به این واسطه از سرت دور شده حالت بهتر میشه . دیگه شما در جریان دزد هایی که به ما می زنه هستی

هیچکاره پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:47

من هم تسلیت میگم به اون دوستتان. از جهت دزدی هم اشکال نداره انشا ا... خودتان سالم باشید . جهت اطلاع دوستان من فردا از تهران میرم مشعوف شدم اط مهمون نوازیتون

عارفه پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:59

خواهش می کنم جناب هیچ کاره. به ما هم خیلی خوش گذشت

مسافر جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:15

یک بار گوشی جا می ذاری همون یک بارم باید دزد بزنه...قانون مرفیه

عارفه جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:31

راستی سیستم دزدگیر گوشیت روشن نیست بتونی بدی ردیابیش کنن؟
من حداقلش یه کاری کردم اگر هم بدزردن دلم خنک شه دزده لجش میگیره. اول که خاموش است روشن می کنی پین کد می خواهد بعد از اون رمز باز شدن گوشی . هر بخشی که تو فک کنی هم هر کدوم رمز جداگانه داره. هر یه دقیقه هم قفل می شه رمزش و باید بزنی .رمزشم عدد نیست شکلیه.

علیرضا جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 http://www.ghasedak68.blogfa.com

ای بابا......حواست کجاست داداش من؟؟؟؟
تسلیت میگم به اون دوست عزیز و براش از خدا صبر آرزو میکنم....
عادت کرده ایم.....دیگر نه از شنیدن خبر بدی خیلی ناراحت می شویم و نه خبر خوبی زیاد خوشحالمان میکند.....روزهایمان گم شده میان این تلخ و شیرین ها

عارفه جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:47

بچه ها امیر رو هم دزد برد
اون اخری ها وبش رو به من سپرد

جزیره جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:12

داداش من وقتی داشتن شانس پخش میکردن شما تو صف چی واستاده بودی خو؟!
این زندگی هم بعضی وقتا شورشو در میاره آ.شیطونه میگه یکی بزنم زیر گوشش

عارفه جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:02

جزیره جون الا می خواهی خون سردی خودت و حفظ کن یه چهار تا نفس عمیق بکش
اتفآ امیر خیلی خوش شانسه که دوست مثل من و تو داره

وانیا جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:38

کجا زدن امیرحسین؟کدوم خیابون؟

اصفهان نبود وانیا

سنوبال شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 http://animalweb.blogfa.com

ما را در غم خود شریک بدانید !
یاد مسافرت 2 سال پیش افتادم که برادران طرار چادر ما را تیغ انداختند و گوشی و دوربین و عینک ما را به یغما بردند .
و با اینکه به پلیس 110 و 202 و 330 و ... اطلاع دادیم ولی هنوز که هنوز است خبری از گوشی نشد که نشد .

مملکته داریم !

جزیره شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:41

به به .السلام علیک ایها العارفه القلقل السلطنه و رحمه الله و برکاته
حالا به جوانب چپ و راست هم سلام عرض میکنیم و رحمه الله و برکاته
واقعن به نکته ی زیبایی اشاره کردی عارفه جان. اصلن همینکه دنیا دوستان خوبی مثل ما رو بر سرراه این اقا قرار داده یعنی خودِ شانس، یعنی امیر حسین و ای همه خوشبختی محاله محاله محاله. البته عارفه جان به نظر من این اقا زیاد بازیگوشی در سر صف های پخش و اینجور چیزها در اورده. نظر مثبت شما چیه؟!
بله .خلاصه که ادم بهتره مالشو سفت نگه داره و باعث دزدی دوستان نشه. خب یه گوشی میزاری تو ماشین طرف وسوسه میشه شیشه ماشینتو بشکنه دیگه. مگه نه عارفه جان؟
ملت میان حس کنجکاوی هم وطناشونو تحریک میکنن بعد میان اینجا پست هم مینویسن و مینالن از وضعیت جامعه!!!!درحالیکه مقصر صددرصد هستن.:دی
من دیگه صحبتی ندارم
و من الله توفیق

فالگیر شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:45

سلام
شانس آوردی شیشه ماشین رو نشکوندن و هزینه های این چنینی رو دستتون نذاشتند. خدا خیر کنه.
+خدا همه ی رفته ها و نرفته ها رو ببخشه و بیامرزه. فاتحهههه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد