افرند
افرند

افرند

!

یک بار دوستم گفت یک پروژه ای خیلی عالی دارم. تو هم میای ؟ گفتم پروژه جنبه مادی داره؟ گفت نه . گفتم پس جنبه معنوی داره باز هم گفت نه. حالا حکایت من هم همین است.امروز یا  فردا راهی سفرم. این سفر نه جنبه تفریحی دارد و نه جنبه کاری!  اینکه جنبه این سفر دقیقا چیه اگر رفتم و انجام شد و بودم خدمتتان عرض می کنم.



از اول امسال منتظر چند خبر و نتیجه بودم. نتایج و خبرها یکی پس از دیگری با جواب های منفی از راه رسید. واقعا ضد حال بدی است که منتظر باشی و در پایان این انتظار چیزی به  دستت نرسد. و بدتر از آن هم این است که دیگران هم منتظر نتیجه انتظار تو باشند و در نهایت نتوانی به انتظارشان و انتظاراتشان پاسخی مثبت بدهی.

اما در مواقع نادری هم وقتی اصلا انتظار چیزی را نداری به یکباره از آسمان خبری نازل می شود و می مانی که باید خوشحال باشی یا ناراحت!




نظرات 30 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:02 http://www.ghasedak68.blogfa.com

این سفرت اتفاقا اگه انجام بشه هم جنبه ی تفریحی داره هم کاری....
من نمیدونم ناراحت برا چی؟؟؟؟؟دیووونه....
بیا من خیلی حرف و سفارش دارم...بیا پشت پرده...

مریم انصاری دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:42

سفر، بی خطر!

عارفه دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:55

امیر؟! این الان چه توضیحی بود. اصلا نمی گفتی ما هم کنجکاو نمی شدیم ها حالا مجبوری این قدر سر بسته بگی؟
در این پست چند بار از واژه ی انتظار و مشتقات آن استفاده شده و نشان
دهنده چیست؟

شبـــ نم دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:56

نگفتی سفرت چند روزه س ؟؟!!!
میشه کامنتدونی اینجا رو دست گرفت ؟؟

شبـــ نم دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:02

میگم نکنه داری میری تحقیقااااااات ؟؟!!!!!

علی هم که تو این زمینه تجربه داره و داره میگه بیا بهت سفارشات لازم را بکنم ...دیگه برا چی ناراحتی ؟؟!!!!




م . ح . م . د دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:31

نکنه داری میای اراک ؟!

جزیره دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:48

چه بد که جواب همه شون منفی بوده
البته در این مواقع میگن حتمابه صلاحت نبوده،حیرت تو این نبوده و این حرفا.نمیدونم اینا رو میگن که دد ادم کم شه یا چیز دیگه ای؟!درهرصورت امیدوارم به زودی اتفاقای خوب زیادی تو زندگیت بیفته
راستی سفرتو که بعدا میگی .لی الان بگو اون کار دوستت چی بود؟!
سفر هم بی خطر

آذرنوش دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:50 http://azar-noosh.blogsky.com

دل آرام دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:51 http://delaramam.blogsky.com

سفرت به خیر باشه .
امیدوارم خبرهای خوب به زودی غافلگیرت کنند .

شبـــ نم دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:36

الان ینی رفتی سفر؟، یا فردا میری ؟؟!!!
خو تکلیف مارو روشن کن دیگه !!!!

هیچکاره دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:02

سلام دوستان . من از فردا میرم تهران . ببینم بچه های تهران چطوری مهمون نوازی میکنند

عارفه دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:26

جناب هیچ کاره ما تهران نیستیم باور بفرمایید.الفراررررررر

عارفه دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:28

خب دوستان در نبود امیر مدیر وبلاگ رو رسما به من واگذار کرد.
سیستم دیکتاتوری قبل حذف شده هر نوع انتقادی دارین بگین.
دوستان خودم گفتم مدعیمدیریت پیدا نشه ها

علیرضا دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:51 http://www.ghasedak68.blogfa.com

اِاِاِاِاِاِاِ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هیچکاره اینجاست؟؟؟؟؟انقــــــــــــــــــــــــــــــــدر دلم براش تنگ شده بود خدا میدونه.....

میتینگ انلاین سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:57 http://meetingonline0.blogfa.com

من معتقدم زیادی که منتظر چیزی باشی هی ازت دور میشه و این قانون طبیعته.

شبـــ نم سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:04

جناب هیچکاره .!!!سلام عرض میشود ...
علیرضا که ابراز احساسات کرد ..
شمام به سلامتی سفر...؟؟!!!!!
سفر شما از چه نوعشه ..؟؟!!
اصلا چرا یهو همه دارن میرن سفر ؟؟خبریه ؟؟!!!!ماهم بیایم !!!!؟؟؟؟؟

عارفه ؟؟یه هیچکاره که بیشتر نداریم اونم سالی یه بار از اینجا رد میشه میخوای همینم نیااااد؟؟!!!
هیچکاره جان عارفه اصلا امروز به خاطر شما مدرسه نمیره منتظر شماس ....

شبـــ نم سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:34

عارفه جان شمافعلا براتون مهمون رسیده ...شما اونجارو مدیریت کنی کافیه .. !!

راد سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:55

ایشاالله که خیر است و خوووووووووووووووب
سوغاتی هم بیاورید که خیلی خووووب باشد

هیچکاره سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:05

کی و کجا و به چی منو مهمون میکنید .

عارفه سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:51

اقا ما خودمون مهمون یکی دیگه ایم شرمنده.
شبنم جان شما دیگه بیمارستان نمی روی صدات می کنند ها

علیرضا سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:15 http://www.ghasedak68.blogfa.com

عارفه سابقش خرابه.یه بارم مشهد بود ما هم رفتیم اصن به رو نیاورد.

عارفه سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:55

جناب هیچ کاره من هر جا مهمون کنم رژیمیه ها!!!
اگه هستین پاشین بیاین مهمون من

عارفه سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:47

اتفاقا مشهد و حاضر بودم شب جمعه می اومدین خونه مامان جونم این ها دعا کمیل آبگوشت هم می خوردین . به من چه علی رضا . گر مهمان کاهل بود تقصیر صاحب خانه چیست؟

هیچکاره سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:54

فردا پارک لاله

طـ ـودی چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:12 http://b-namoneshon.blogsky.com/

سفر به خیر و بی خطر و از این صحبت ها
و الان ما صبر میکنیم تا شما برگردی و توضیح بدی، اصنم الان کنجکاو نیستیم، از فصولیم که در حال مرگ نیستیم! آره اینجوریاس!!
امیدوارم سفر بیشتر از دو روز نباشه
ولی جدا از شوخی، امیدوارم موقع برگشتم خبرهای خوبی داشته باشید

عارفه چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:45

شما پارک لاله هر دختری دیدن بدونین منم. مهمونتون می کنه.

شبـــ نم چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:33

همتون دقت کردین !!!! امیر هر وقت میرفت مسافرت.، بالاخره هر جور بود یه سر اینجا میزد ولی این دفه ازش خبری نیست ..!!!
مثه اینکه بد جوری سرش به جایی گرمه ...!!!.

سنوبال چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 http://animalweb.blogfa.com

ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار
ببر اندوه دل و مژده دلدار بیار

نکته روح فزا از دهن دوست بگو
نامه اى خوش خبر از عالم اسرار بیار
( حافظ)

کام "افرند" به شیرینی بکن همچو عسل
شاد و لبخندزنان لحظه ی دیار بیار

زین سفر هم به سلامت به وطن برگردان
مست و سرخوش به سر کوچه و بازار بیار

علیرضا چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:40 http://www.ghasedak68.blogfa.com

شبنـــــــــــــــــــــــــــــــــــم؟؟؟؟؟؟؟؟؟بزار بچمون عشق و حالشو بکنه...چیکارش داری؟؟؟؟؟بیاد سر بزنه بگه چی اخه؟؟؟بزار به کارش برسه

عارفه چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:04

اخه این چه وضعشه که علی می دونه ما ها باید تو خماریش بمونیم.
علی جون علی داداش من که این قدر دوست دارم بیا ببه منم بگو.
اصلامن نمی دونم یا می این می گین یا من از دنیای وبلاگ نویسی کنار می گیرم(تحدید و داشتی؟) دیگه ام چیزی بهتون نمی گم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد