افرند
افرند

افرند

ریکا!

اصلا برایم مهم نیست که آگاتا کریستی هنگام ظرف شستن  شخصیت های داستان های پلیسی اش را خلق می کرد

به نظرم  داشتن یک ماشین ظرف شویی برای یک زندگی  از اولویت های اصلی  است

فرقی ندارد مجرد  ، متاهل و یا اینکه پسر خانواده باشی

چون ممکن است در یک دوره زمانی مسئولیت شستن ظرف ها روی دوش شما باشد!

نظرات 19 + ارسال نظر
دل آرام چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:33 http://delaramam.blogsky.com

از همینجا برای همچین پسر با مسئولیت و دوستدار خانواده ای آرزوی موفقیت میکنم و موافقت خود را درباره لزوم ماشین ظرفشوئی اعلام میدارم . چرا که اگر این مسئولیت در یک بازه زمانی بر دوش شما باشد ، در باقی اوقات بر دوش دختران بی نوای خانواده است .

پس با اکثریت آرا تصویب شد

شبـــ نم چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:37

ینی الان شما ظرف میشوری ؟؟!!!

پ ن پ
فقط می خواستم کلاسش را بگذارم

شبـــ نم چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:47 http://meslenafas.blogfa.com

اگه گزینه سوم را رعایت کرده بودی الان مجبور به این کار نمیشدی .!!!!


صد سال سیاه !
حاضرم همیشه ظرف ها را بشورم تا اینکه...

فاطمه چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:51 http://manism.blogsky.com/

گل گفتی آی گل گفتی

وانیا چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:19

ینی میخای بگی ظرفم میشوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

ای بابا ! کامنت و واکنش تکراری
وانیا جان برو به کامنت دوم

دلتنگ پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:51

حالا من بر عکس این که تو ماشین بگذارم سخت تر برایم. ترجیه می دهم با دست بشورم.

دلتنگ!
بابا ترجیه

عارفه پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:41

بابا امیر همه این ها رو می گه که به شماها بفهمونه دیگه وقتشه.
ببینم امیر حسم می گه سیدی؟

حالا به شما اثبات هم بشه که وقتشه. خب بعدش؟
نه. چطور؟!

شبـــ نم جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:03

با این ظرف شستنی که تو ازش گفتی معلومه که اشپزی هم بر عهده تو هست ...این یکی دو روزه ام که ازت خبری نیست ...نکنه موقع آشپزی دست و بالت را جیز کرده باشی ؟؟!!!

فکر کردین ما مردا مثل شماها سوسولیم که موقع ظرف شستن دستکش دستمون کنیم و یا اگه دستمون موقع آشپزی سوخت دست به سیاه و سفید نزنیم؟!

مسافر جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:56

موافقم جدید..مامان هر روز به مخترعش دعا می کنه ..یعنی جاش با بزرگانه تو بهشتا

یعنی شما در امر خطیر ظرف شستن هیچ نقشی نداری؟!

مسافر جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:56

موافقم شدید بود اشتباه تایپ کردم

جزیره جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:11

سوسولی دیگه.
من مامانم منتمو میکشه بیا یاد بگیر این ماشینه چه جوری روشن میشه و کار میکنه بعد من گوشم بدهکار نیست. فقط وقتی تهدید میکنه خب پس نمیخای برا جهیزیه ت دیگه؟! میرم بالا سرش ایست میکنم ولی باز دفعه بعدی کلا یادم میره چی گفته بود مامانم

من که ظرف میشورم سوسولم و اونوقت شما که طرز کار کردن ماشین ظرف شویی را یاد نمیگیری چی هستی آیا؟!

ند نبک شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 http://blue-sky.persianblog.ir

من که جایی نخوندم اگاتا کریستی در حال ظرف شستن... البته میتونم بهترین آثارش را بعد از طلاق در بدترین شرایط روحی نوشت.
به نتیجه خوبی رسیدی. خانواده من هنوز نتونستند با این مدرنیزه کنار بیاین. هرچند هرروز از ظرف شستن مینالند

اگه کمی در مورد آگاتا کریستی تحقیق کنی و یا یک سرچ مختصر انجام بدی به همین نتیجه میرسی. و البته آگاتا کریستی دو بار ازدواج کرد و بهترین آثارش را هنگام سفر با شوهر دومش نوشت مانند قتل در قطار سریع السیر شرقی

علیرضا شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 http://www.ghasedak68.blogfa.com

ولی من همیشه دوست دارم خودم ظرف بشورم....ظرف شستن رو خیلی دوست دارم....مخصوصا بعدش که میخوای آب بکشی صدای قرچ قرچ تمیزی ظرف وقتی دست میکشی بهش خیلی دوست دارم...
ولی ما با ریکا نمی شوریم...پریل یه چیز دیگه است...

اتفاقا اول اسم پستم پریل بود
قربونت کلی ظرف داریم. بی زحمت سریعتر خودت را برسون

نیلو یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:04

ولی انقدر حال میده ظرف بشوری یه آهنگ باحالم بذاری .. یکی ار تفریحات مورد علاقمه .. تا این حد بدبختم ینی :دییییی

یه آهنگ باحالم بذاری و ...
دقیقا این ... یعنی چی؟ به چه کاری اشاره داره؟!

سنوبال یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 http://animalweb.blogfa.com

چرا میگی "ممکن است..." !
همین الان من در هر شبانه روز 2 بار ظرف می شویم !

تبریک می گم

علیرضا یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:00 http://www.ghasedak68.blogfa.com

چرا من هر وقت وبمو به روز میکنم همه هم به روز کردنشون میگیره؟؟؟؟حالا اگه من به روز نکنم ملت اسماشون یکی دو روز اون اول اوله ها..عدل میزنن همون موقعی که من به روز میکنم آپ میکنن...اسم وب من تا حالا نشده برا 6 ساعت ناقابل همون اول بمونه....اینا رفیقن تو داری؟؟؟؟رسیدگی کن برادر من...

همه از دم با تو پدر کشتگی دارن

فرشته دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 http://houdsa.blogfa.com

خوبه حالا باز خونه ی شما گاهی نوبت ظرفشویی به تو میرسه...خونه ی ما که همیشه نوبت منه...!!

ماشین ظرفشویی رو ولی پایه ام..

خو من هم از دیدگاه خودم گفتم و گرنه هر کسی وظایفی داره

تلاش دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:05

سلام ..
کلا ماشین ظرفشویی واسه همه لازمه!

به خصوص خانم هایی که بچه دارن و وقت ندارن..
کجایی چرا آپ نکردی این پستت رو قبلا خونده بودم..

سلام
هستم.
پ چرا دفعه اول کامنت نگذاشتی؟!

مسافر دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 16:53

نه دیگه ...به قول خواهرم خانمی اوردیم زحمتشو برامون بکشه ( ماشین ظرفشویی) :DZ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد