افرند
افرند

افرند

کاملا بی موقع

زمان شاه ،

کِی این فصل از سال سرما می خوردیم؟!

مسئولین رسیدگی کنند!!

نظرات 9 + ارسال نظر
مسافر چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:04

بابا این فصل باز یک چیزی من تو شهریور سرما خوردم هنوز خوب نشدم!!

هی وای من

مسافر چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:05

ااا راستی من کامنت اولی بودم...من موفقیتم رو مدیون کتاب های سبز گاج هستم

آفرین به گاج

لَ یـا چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:27 http://l3iiib.blogsky.com

والا! :))
اصن دیگه بین نون و گوشت و مرغ و ... همه چی ، به صرفه ترینش همین سرماست که بخوریم!

والا با این نون هاشون

علیرضا چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:21 http://www.ghasedak68.blogfa.com

شما که باغ بلال دارین باز ...برین بلال بخورین...سرما مال ما فقیر فقراست...
مسئولین؟؟؟؟؟؟نه میخوام بدونم مسئولین؟؟؟؟؟خودت میدونی چی میخوام بگم....

فصل بلالی تمام شد برادر من. زمستون شد و باغمون میوه نداره...دیگه چیزی نمونده بخوریم غیر از سرما
مسئولین؟!

شبـــ نم چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:13

تا باشه از این سرماها ....

واسه چی؟ آیا از مریضی من لذت می برید؟!

عارفه چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:39

تو باز مریض شدی یعنی؟بی چاره مامانت .من جای مامانت بودم.خب شانس آوردی نیستم.
نور به قبرش به باره

واقعا نمی دونم در مورد کامنتت چی باید بگم؟! اصن جمله هات نا مفهومه خواهر من

شبـــ نم پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:09

من به تو چیکار دارم !!!!!
سرماخوردگی خودم را گفتم .
از اون تجربه های تلخ ولی شیرین بود ها...

شما هم بله؟!

علیرضا جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 http://www.ghasedak68.blogfa.com

سلام.خوبی؟جات خالی الان تو صحن قدس نشستم ندبه رو خوندم و منتظر خانومی ام بیاد بریم جا پیدا کنیم واس نماز عید.فوق العاده سردمه و دارم میلرزم.سرما نخورم خیلیه.مخلصیم

سلام مشدی
التماس دعا
حسابی مواظب خودت باش

شبـــ نم جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:08

علی تو هم ؟؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد