افرند
افرند

افرند

باران

آسمان دلم ابری بود

رعد و برق هم نوید میداد

نوید ِ بارانی که اگر ببارد

میشود منتظر رنگین کمان شد...



+ چقدر هوس کرده بودم این باران های پاییزی را...

نظرات 13 + ارسال نظر
هیچکاره یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:57

خیلی با حال ب
ود منم خیلی حال کردم

معلومه که خیلی حال کردی!

عارفه یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:04

خب که چی الان می خواستی بگی اون جا بارون اومد دل ما رو بسوزونی. الان خوش حال شدی دل ما سوخت. خب منم بارون دلم خواست.
اخ اخ امیر میگم خبرهاییه هوس بارون های پاییزی که می کنی. کم مونده یه سیب برداری لب پنجره بو کنی.

دقیقا هدف سوزوندن دل شما تهرونی های مرفه بی درد بود
تو از وقتی من را میشناسی و به وب من سر میزنی همش میگی خبریه! حالا خبری شد؟! نه خودمونیم. بگو خبری شد؟!

علیرضا دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 http://www.ghasedak68.blogfa.com

به قول شاعر:
مگر ابر از آن بالا چه میبیند؟،
می ایسند و به حال ما گریه میکند....
.
.
.
تازگی ها دارم به این نتیجه میرسم که غیر از پست های همیشگی ات که توصیف و تعریف یک چیزی است یا نقد و انتقاد و اینها قلم خوبی هم داری....از لحاظ ادبی خوب مینویسی...مینی مال هایت را خیلی زیاااد دوست دارم...
آخخخ امیــــــــــــــــر....یعنی این چند روز نهایت عشق و حال بود....خدارو شکر...واقعا دلم برای پائیز درست و حسابی اینجوری تنگ شده بود....سوز و سرماش...باد و باروناش...رعد و برقاش....اصن هوا پر شده از بوی پائیز....بو میکشی ریه هات حال میان....

به به

منظورت اینه که به غیر از اراجیفم چیزهای دیگه ای هم می نویسم که قابل خوندن باشه؟!

آره...این هوای نم دار و ابری و بارون زده یه چیزی کم داره. میدونی که چه چیزی؟!

وانیا دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:29

این بارونا منو دلتنگتر کرد

چرا وانیا؟

علیرضا دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:49 http://www.ghasedak68.blogfa.com

بعععله...صد در صد...اون که خیلی میچسبه...

تو که دیگه دستت تو کاره

علی(شیدا) دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:56 http://sheyda07.blogfa.com

سلام امیرجان خوبی؟
آخ که چقدر دلم هوای بارون کرد...آرامشی که قدم زدن شبانه زیر بارون بهم میده هیچی بهم نمیده حتی نوشتن های شبانه...

سلام علی خان
در چه حالی؟ رو به راهی؟

عارفه دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:36

حالا مثلا ما که تو گرونی و دود هوای آلوده و ترافیک و شلوغی هستیم مرفه ایم اون وقت پس شما ها چی هستین.
خب به من چه که تو بلد نیستی یه خبر درست حسابی به ما بدهی. از همون اول ما رو الاف کردی.
علی رضا هی بهت می گم یه جوری نگو که خودش هم متوجه شه . خب فهمید دیگه الان دپرس می شه.
خجالت نمی کشین آدم تو هوای بارونی می ره بیرون پیاده روی یکم تنفس می کنه حالش جا بیاد اون وقت شما دو تا تو فکر پیپ هستین. نوچ نوچ نوچ.

ما قشر مستضعفیم!
شما چون تو دود زندگی می کنین نیاز به اکسیژن دارید . ما ریه هامون چیز دیگه ای نیاز داره

شبـــ نم دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:10

دلتون بسوزه ما قبلتر از شما بارون داشتیم ... آسمون هفته گذشته کلا ابری بود و بارونی ..و البته یه کمی هم دل من ....

ب ر ب ب!!!

فالگیر سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:27 http://www.falgir64.blogfa.com

سلام
رنگین کمان بارون پاییز هم میتونه دیدنی باشه. ندیدم تا حالا.

ایشالا رنگین کمون دلت را ببینی

شبـــ نم سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:32

پ ن پ!!

لَ یـا سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:05 http://l3iiib.blogsky.com

رعد و برق دل... فکر کنم گشنه ت بوده
دو نقطه جویای شعور! :))

دنیات رنگین کمونی پسر... :)

دل من که 24 ساعته تو رعد و برقه

مرسی

مسافر سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:08

من هم هوس کرده بودم ..کلی هم زیر بارون پیاده روی کردم

مواظب باش سرما نخوری

سنوبال چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 http://animalweb.blogfa.com

اما بالاتر از رنگین کمان
برای من قل قل کردن آب زاینده رود است ...

هی... دست رو دلمون نگذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد