افرند
افرند

افرند

شیربلال...

از محصولات ِ این فصل ِ باغمان و صد البته  از دست رنج خودم ،

این یک ماه ، هر هفته دو سه بار بلالی می خوریم.

آخرین بار  اواسط هفته پیش بود و به خاطر فراوانی نعمت! ، چهار تا بلالی خوردم و تا شام فردا شبش  نتونستم چیزی بخورم!

لذت بیشتری داره وقتی بلالی را از بوته اش جدا کنی و همون جا روی آتیش کباب کنی

اما اگر این شرایط هم مهیا نبود

میشه در یک عصر جمعه که اغلب اوقات دلگیره

منقلی بر پا کنی و بلالی کباب کنی


بفرمایید بلالی...



نظرات 22 + ارسال نظر
عاطی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:52 http://www-blogfa.blogsky.com/


سلام

عجیب خوش بحالتون هست:دی

نوش جان

:گل

سلام مرسی
خواستید براتون می فرستما

شبـــ نم جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:52

اوووووووووووووول

شبـــ نم جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:54

زمان که یکی هست !!!!...پس من اووووولم ...

دوم شدی جانم.دووووووم

نیلوفر شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:53

وااااااای چه خوشمززههههههه،ولی من اعصاب بلال ندارممم! همممممش میره لای دندونام

نخ دندون را قبلا یکی اختراع کرده ها

شبـــ نم شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:49

این ذغال ها کارایی و مصرفشون فقط در همین زمینه هست ؟؟؟!!



مصارف صنعتی ، خانگی و ... دارد و مدتیست به تولید انبوه رسیده

راد شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:04

من عااااااااااااااشق بلالم ینی ....
نوش جون

بدم خدمتتون؟! سال دیگه صادرات هم داریم

تلاش شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 http://hadafbozorgman.blogfa.com/

نوش جان!!
ولی 4 تاا؟؟

لَ یـا شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:41 http://l3iiib.blogsky.com

آدمیزاد باید خیلی بدجنس باشه که اینجوری عکس بلال بذاره خب! میتوجهی چی میگم؟

دقیقا به خاطر بد جنسی همچین عکسی گذاشتم

مریم شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:47

من دلم بلال خواس امیرحسین
من بلال میخوام
اونم تازه از بوته کنده شده کبابی
من بلااااااااااااااال میخوام

وااااای اگه بدونی چه بلالی های خوشمزه ای شده بود
تاز ه کبابی هاش که دیگه بدتر...اصن یه وضی

عارفه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:25

امیر نه یکی نه دو تا 4تا بلال خوردی. خب شما هم در آینده ای نزدیک باید مثل من رژیم بگیری. نترس خودم پشتیبانت می شوم.
امیر حسین؟اخه چرا بی خودی تریپ می آی؟ اگه راست می گی خب برای من بلال بفرست. نه بفرست دیگه. به چهار نفر این حرف و می گه که می دونه عمرا تعارفش رو بگیرن.
آره ولی نیلوفر منم هر بار بلال می خورم تا دو ساعت نخ دندون دستمه.
یادش بخیر . این پستت برای یاد آوری خاطرات کودکیم بود.

اولا بلال چاق کننده نیست. شما که در این زمینه بیشتر واردی
بعد هم آدم به یکی تعارف میکنه که میدونه با شخصیته و مثل تو جوگیر نیست. ( ما اصفهانیها میدونیم کی و کجا تعارف بزنیم!!!)
خاطرات کودکی؟!؟! الان مثلا بزرگ شدی؟!

عارفه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:27

ببین اصلا هر موقع تو داری جواب می دهی نمی دونم چرا منم نظر می گذارم.
نظر ما رو هم جواب بده پاشوم بروم عربی بخونم.

بعدا جواب میدم

عارفه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:21

باشه منم از این به بعد بعدا نظر می دهم .
اخه جواب دادن هاتم دیدیم فوقش می خواهی یه کله بزنی دیگه .

تازه در جواب این نظر هم اگه الان این جمله رو نمی گفتم فقط یه شکلک می گذاشتی.
اصلا ببین قابل پیش بینی شدید .

شما کلا درس نداری که این ساعت میای کامنت میدی؟! این هفته چند ساعت درس خوندی؟!

علیرضا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 http://www.ghasedak68.blogfa.com

ما هم جاتون خالی دیشب خونه ی مامان اینا بودیم دسته جمعی کباب کردیم خوردیم....اصن کلا این فصل فصل بلالی خوردنه....تو پارک...تو خونه...همه جا...حالا دیگه شما مثه ما نیستین هر دفه ای برین پول بدین بلالی بخرین..خودتون میتونین پول بگیرین و بلالی بدینحالام که سال تولید ملی و خودکفائی و ایناست دیگه..شمام که خونوادگی کلا اثبات شده که در راستای اهداف نظام گام برمیدارین...
ولی تموم اینا یه طرف جمله ی دوتا مونده به اخرت رو قبول ندارم....عصر جمعه ها همیشه دلگیر میگذره....چه بلالی بخوری و چه کز کنی یه گوشه و هیچی نگی...
بعد اینکه توجه کردی فقط ما اصفهانیاییم که میگیم بلالی...؟؟؟بقیه میگن بلال

کلا فکر کنم جای ما همه خالیه ها. پسر بیا پایین با هم بریم.
نه خداییش یه روز بشینین تو خونه. جان من یه روز تو خونه بمونین و قید مهمونی رفتن را بزنین.ماشاا... از ماه رمضون که موتورتون روشن شده هنوز دارید می تازونید ها. از من گفتن بود

بشین بینم بابا. تو یکی نمی خواد دوباره بری تو فاز غم و دلگیری و مات شدن به در و دیوار و از این خزعبلات!!!پا شو یه تکونی به خودت بده صبح اول صبحی

بقیه شهرها اسم درست میوه ها را بلد نیستند. مثلا به آلوچه میگن گوجه سبز!!! خداییش خجالت داره

علی(شیدا) یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:14

نوش جان...ولی نه کوفتت بشه که اینجوری دل منو آب نکنی

شما موضع خودت را روشن کن ببینم چیکاره ام

نیلو یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:35

دلمان خواست

هدف همین بود

علیرضا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:04 http://www.ghasedak68.blogfa.com

دیگه تو که بهتر از هر کسی میدونی چرا تو خونه بند نمیشیم....

کی چی میدونه؟! بهتر از کی میدونم؟! آقا من تکذیب می کنم

عارفه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:58

اون هفته 23ساعت چون برای المپیاد می خوانم زیاد شده.
شب زنده داری دیشببم دلایل خعیلی خاصی داشت .
کی گفته بلال چاق نمی کنه جناب دکتر. اگه زیست دبیرستانت یا اصلا راهنماییت رو خوب می خواندی ذرت کربوهیدرات . کربوهیدرات ها هم به خاطر گلوکزی که دارند چاق کننده هستند.
خوش به حال شما که در جوانی به بابابزرگی نایل شدی.
من جوگیرم و غیر متشخص؟
شانس آوردی که اصلا این قدر امروز خوش حالم که هیچی نمی تونه ناراحتم کنه وگرنه جوابت و می دادم.

زیست شناسی راهنمایی؟! با حال گفتی
همین که تو یه فاز نمی مونی خودش بهترین نشانه است...

جزیره یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:57

کلاس میزاری؟
دل مارو آب میندازی؟
من که خودمون(هلاک جمله بندیم شدم یهو) بلال داریم اصنشم دلم اب نیفتاد. حالا چون خیلی اصرار میکنی باشه ادرس میدم برام بفرست اتفاقا فاصله ای هم تا اصفهان نداریم

هم کلاس میگذارم و هم دلت را آب میندازم

سنوبال دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 http://animalweb.blogfa.com

دهن ما رو آب انداختی !

ازبلال گفتی یاد این جوک افتادم :
یه نفر در حالیکه یک بلال دستش بود و داشت گاز می زد به دوستش میگه : قدرت خداوندی را می بینی؟!
دوستش میگه : چطور مگه ؟
میگه : این بلال که من دارم میخورم در صدر اسلام اذان می گفته !

بفرما. قابل نداره. برای شما چند تا بفرستم؟!

قصه گو دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:19 http://khalvat11.blogfa.com/

باغت آباد

مرررسی

مسافر دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:12

عجب عکسی عجب بلالی..نمی گی یک نفر دلش می کشه؟؟؟؟ حتی اگر زیاد اهل بلال نباشه مثل من؟
خوش به سعادتتان ..یک باغ هم نداریم :)

برای این باغ و این بلالی ها کلی عرق جبین ریخته شده ها

طـ ـودی دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:32 http://b-namoneshon.blogsky.com

خیلی خیلی خیلی وسوسه کننده ان این بلال ها
اول که خوش به حالتون، دومش هم نوش جونتون

مررسی بابت این کامنت
قابل توجه دیگر دوستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد