افرند
افرند

افرند

باخت شیرین



برنده ای ،

    وقتی در قمار با خدا

                         می بازی...





نظرات 13 + ارسال نظر
جزیره چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:50

غمناکه که

این بار نه جزیره

جزیره چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:01

میدونی چیه به نظر من به حرف راحته که بگیم "باخت شیرین". باخت به خودی خود "تلخه". هیچ مدله هم نمیشه انکار کرد این زهرِ باخت رو.
فقط وقتی خدا میشه طرف مقابل ادم، ادم میتونه خودشو دلداری بده که حتمن یه خیری توش بوده ولی این قضیه بازهم باعث نمیشه زهر شکست رو در همون ابتدای کار فراموش کنه. من که این جوری ام

اگه نظر من را میخوای اصل موضوع اینه که قماری که کردی چی باشه
قماری مثل قمار عاشقانه شمس و مولانا...

علی(شیدا) چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:14 http://sheyda07.blogfa.com

طرف حسابت خدا باشه همیشه برنده ایی حالا چه قمار چه هرچیزه دیگه ایی...

قمار با هر چیز دیگه فرق داره...ممکنه کل زندگیت را پای این قمار ببازی
اما اگه خدا باشه ...

site01 پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:28 http://www.site01.jof.ir

116520620657آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.jof.ir

شبـــ نم پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:23

حس این روزای من .

مگه حس این روزهات چه جوریه؟!

وانیا پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:43

اوهوووووووووووم

مریم پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:20

نوکر خدا باش و پادشاه عالم
عالی بود و زیبا
وای سلام یادم رف
سلام امیرحسین

سلااام

تلاش جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 http://hadafbozorgman.blogfa.com/

بله چاکر خدا جونم هستیم دربست!!!

هلیا هم خوبه حسابی بلا شده قشنگ می خنده و دست و پا می زنه خستگی آدم در می ره با خنده هاش..
خدا قسمت آرزومنداش بکنه..

خدا را شکر
ایشالا جمع سه نفره تون همیشه سالم و خندان باشه

عارفه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42

خب چرا هی زق زق من و در می اری. نمی بینی من هویجوری منتظر یه اشاره ام بزنم زیر گریه. خوش به حالت امیر همین که با خدا تونستی قمار کنی خودش یعنی بردی. منو راه نمی ده کسی برای قمار. خدا که با اس و پاسی مثل من که هیچی نداره برای گذاشتن وسط قمار نمی کنه. کاش به جای این که همه دار و ندارمو پای قمار با ادم هایی که مفت نمی ارزن ببازم همه چی مو به خدا می باختم. او وقت هر چی می شد برای من می شد دو سر برد.
دلم گرفت بد جوری.

برای قمار کردن داشته ها مهم نیست
مهم جسارت قمار کردنه

راد جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:58

اوهوم... دقیقا...

علیرضا جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:27 http://www.ghasedak68.blogfa.com

تجربش کردم.....همینه که میگی...
خوبی تو؟؟؟؟؟
دلم تنگ شده بود حسابی....

سلام
چه عجب...
من خوبم. تو خوبی!؟

عارفه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:44

امیر خان سر جدت یه پست دیگه بگذار . می ایم پستت و می بینم یا نظر ها رو می خوانم دوباره زق زقم می ره هوا. جدید خیلی گریه او شدم چرا.

اخه هر کسی رو خدا برای قمار انتخاب نمی کنه امیر.

زق زق چیه؟! احتمالا با هق هق در ارتباطه!
حالا یه پست می گذارم که حسابی حال و هوات عوض شه!!!

نیلوفر شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:53

I Do Agree with you:)))))))

tnx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد