افرند
افرند

افرند

پالایه!!!



همانا همه مشکلات با پالایه! کردن حل می شود

                               حتی  پالایه کردن گوگل و جی میل




+ لینک خبر

نظرات 17 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 http://www.ghasedak68.blogfa.com

شنیدی توام؟؟؟؟
مسخره است.....این روزا حس میکنم زندگی کردن و نفس کشیدن توی این هوای مسموم هم مسخره است....یا تو هم مسموم میشی....یا باید تا آخر عمرت درد بکشی...

مسخره است که هیچ...نشون میده چقدر ناتوان و عاجزیم

علیرضا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 http://www.ghasedak68.blogfa.com

چرا رسید...من نشد بیام

وانیا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:20

ینی ما اینقدر بدبختیم که مسولانه ما اینقدر سطحی فکر کنن
میلیون ها نفر دارن تو دنیا این فیلم رو میبینن
میخام اون ایمان نباشه وقتی با دیدنه یه فیلم میره هوا
اینهمه ملت دارن اعتراض میکنن این فکره مسخره باید بیاد تو کله ی اینا؟

این پالایه رو کی انتخاب کرده؟
عجب اسمه مزخرفی
متاسفم برا ملتمون که باید زیر سلطه این آدمایه بی شعور باشن

نمی دونم این ها که میخوان این کار بکنند چرا به نام مردم این کار را می کنند و بهانه میارند که " وصول درخواست های مردمی " بوده...
این کوتوله هایی که در راس کار هستند لااقل جرات داشته باشند و مسولیت کارشون را هم قبول کنند

جزیره دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:12

نههههههههههههههههههههههههههههههههههههه.من بی گوگل میمیرم

گوگل هم به تو وابسته است

جزیره دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:13

واقعن گوگل باز نمیشهولی پیج فیلتر هم نمیاد

من یه بار سعادت رفتن به صفحه پیوندها هم نصیبم شد

نیلوفر دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:02

من که کلن تو وب توام میام با وی پی ان میام

حالا این وی پی ان که میگی چی هست؟!

جزیره دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:22

گوگلم باز شد
من و این همه خوشبختی محاله
دوس دارم گوگلو بغلش کنم.دلم گرفته بود از صبحی که پستتو خونده بودم و گوگل باز نشده بود. اینترنت بی گوگل اصن صفا نداره"ایکون ادم وفادار به ارزش ها و ارمان های گوگل"

هی وای من
آیا شما هم از آن ابزار که نیلوفر در کامنت بالایی ذکر فرمودند استفاده می کنید؟!!

علیرضا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:33 http://www.ghasedak68.blogfa.com

آقا من خبرشو شنیدم کلی اعصابم ریخت به هم و بعدشم که دیدم امیر اینجا نوشته باز بیشتر لجم گرفت ازشون ولی با تموم اینا گوگل ما فرتی وا میشه...یعنی واقعا مال شماها وا نمیشه....؟؟؟؟من از صبح منتظرم که وا نشه...ولی همش باز شد..

اااااااا گوگل شوما وا میشه؟! گوگل نیلوفر اینام وا میشه اما گوگل ما وا نمیشه!!!
دادا احتمالا یا سیستمت مشکل داره یا از ابزاری که نیلوفر نام می بره استفاده میکنی

نیلوفر دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:35

تو متوجه نمی شی،بهتره که خودتو درگیر نکنی برادرم...یه سری ابزار قبیحه!!!چیزی که نییییی

نه من خودم را درگیر این مسائل نمی کنم! من به آرمان هام پایبندم

علیرضا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:13 http://www.ghasedak68.blogfa.com

نه من اون ابزار قبیحه رو ندارم....ولی وا میشه.....

خوشا به حالت

مسافر دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:43 http://www.payepiyade.blogfa.com

مگه قرار بود مشکلی حل بشه؟؟ دنیا بچه بازیه..یکی سر بچه بازی و لج فحش می ده اون یکی هم همون جور می گه آینه آینه ..مشکلی قرار نیست حل بشه

شاید بشه گفت دنیا بچه بازیه
فقط نمی دونم چرا بیشتر بچه بازیها اینجا میشه

هیچکاره دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:22

با سلام . از ما هم باز میشه . جلل مخلوق

و علیکم
این مورد واقعا باید بررسی بشه

جزیره دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:44

نخیر ما از اون ابزارا نداریم ولی گوگلمون وا میشه.بزار یه بار دیگه برم نکنه چشم خورده باشه گوگلکم"ایکون ک تحبیب"

گوگلکم؟!
هی وای من

جزیره دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:46

ولی مال ما فرتی باز نمیشه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ، خیلی هم طول میکشه

یعنی این صفجه ش که میاد بالا اشک شوق مشینه تو چشمام.تا این حد ما شیفته ی گوگلیم:دی

احتمالا در منطقه شما به جای اینکه پالایه! کنند یکی را استخدام کردند که پاش را بگذاره روی سیم. از این رو است که گوگلتون فرتی باز نمیشه!!!

حالا خوبه در این حد شیفته موارد دیگه نیستی

نیلوفر دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:02

پایبند باش....پایبند باش،خوبه برات برادر فقط بپا در همون راستا اتفاق دیگه ای برات نیفته،نگرانتم که میگمااااا
تاااااااازه،شنیدی؟؟؟؟؟؟
آمریکا به تلافی فیلترینگ گوگل میخواد رجانیوز و فیلتر کنه!!!!اصصن داری جنم و جذبه دولتو؟؟؟چیجوری اونا رو به همچین فکری انداخته؟؟؟یه وضضضضضی

نهههههههههههه
اگر رجا نیوز را آمریکا فیلتر کنه دیگه فرمان جهاد صادر شده!!!

علیرضا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:53 http://www.ghasedak68.blogfa.com


کامنت هیچکاره رو.....
جواب کامنت هیچکاره رو....
هیچکاره جان چش و چالمون رووووشنا....بالاخره تشریف آوردین....مشتاق دیدار...

بله... در و دیوار این وبلاگ را منور فرمودند

علی(شیدا) سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 http://sheyda07.blogfa.com

همیشه شاگرد خنگ های کلاس وقتی می بینند از حل مسئله عاجزند سعی در پاک کردن مسئله می کنند...مملکته ما داریم؟!

راستی امیر به این نیلوفر هم بگو من منتظر جواب کامنتم توی وبش هستم ...دختره خدا نکنه اسمش توی یکی از پست ها باشه نفر اوله که کامنت میذاره ولی وای به حالت اگه کاری ازش بخوای...خواهره ما داریم؟!

سرکار خانم نیلوفر
با شما کار دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد